volgens mij wel hoor.... weet het alleen niet meer zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef BVO het volgende:
Vorige keer werd het toch ook nooit herhaald?
Ok dan hoor ik het wel weer van jou...... i hope so!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Khoor morgen of k kaartjes heb..
en denk dat t niet HH word omdat t deze week zo lang was ofzo=
Ik laat t je morgen wetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dan hoor ik het wel weer van jou...... i hope so!
Jammer dat het niet herhaald wordt, vorig jaar was het toch welzo??? Weet jij dat nog?
nee die opblaassterren zijn leukerquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..jammer dat ze de sjaaltjes van vorig jaar hebben geditched voor die opblaassterren
Ja, waardeloos.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..jammer dat ze de sjaaltjes van vorig jaar hebben geditched voor die opblaassterren
Dan kijk je de clips op internet even, heb je de optredens toch gezien.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb geen RTL7 op deze TV.. Eerste aflevering die ik dus niet helemaal kan zien. Kreeg met O&N alleen maar kleine stukjes mee tussen het zuipen en feesten door.
Maar ik had me er juist zo op verheugd om lekker de hele show te zien inc commentaar. Ik heb het einde nl ook gemist, weet datquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan kijk je de clips op internet even, heb je de optredens toch gezien.
Maar dat zul je zelf wel al bedacht hebben.![]()
de uitslag staat ook op www.idols.nlquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ik had me er juist zo op verheugd om lekker de hele show te zien inc commentaar. Ik heb het einde nl ook gemist, weet datenske en Ariël er uit zijn, maar wil zo graag zien hoe het allemaal gebeurde enzo. Boehoe.
.
Je bent niet de enige...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ellen in de re-run gezien... ik lig weer in katzwijm
Ik zal wel poep in mn ogen hebben, maar ik kan alleen op kandidaat zoeken in de videolounge.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de uitslag staat ook op www.idols.nl
ik denk dat je inderdaad poep in je ogen heb danquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal wel poep in mn ogen hebben, maar ik kan alleen op kandidaat zoeken in de videolounge..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |