Zal ik gelijk mênnus dellekes bakken met Belse zalfquote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ok cool kan ik je ook gelijk meeten![]()
Hier.quote:
Dat maakt niet uit, maar dit topic is niet waar.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Hier.
Overigens, als je je foto plaatst binnen het fok domein, mag deze binnen het fok domein altijd gebruikt worden.
Mooi!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Hier.
Overigens, als je je foto plaatst binnen het fok domein, mag deze binnen het fok domein altijd gebruikt worden.
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Hier.
Zo is het , dit is toch liefquote:Op zondag 1 januari 2006 14:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Hier.
Juni 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
Wanneer kunnen we een huwelijk verwachten?
En er zal bier zijn?quote:
ik wel tochquote:Op zondag 1 januari 2006 15:02 schreef Avani het volgende:
Als er al een bruiloft kwam, waren jullie niet uitgenodigd.![]()
wat onaardigquote:Op zondag 1 januari 2006 15:02 schreef Avani het volgende:
Waarom niet, ik neem cadeau's mee!!1quote:Op zondag 1 januari 2006 15:02 schreef Avani het volgende:
Nou sjeg !quote:Op zondag 1 januari 2006 15:02 schreef Avani het volgende:
Lenny was dit jaar alleen met oud en neiuw, alleen maar met dr zusjequote:Op zondag 1 januari 2006 15:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook de beste vrienden van lenny![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook de beste vrienden van lenny![]()
Hebben ze daar ook bier ?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hij is tegelijk met de begrafenis van paultjuhhh btw
das een groter feest dan de trouwerij hoorquote:
Dat dacht ik ook. Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 1 januari 2006 15:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
das een groter feest dan de trouwerij hoor
True zelf mn begrafenis wordt een grote partyquote:Op zondag 1 januari 2006 15:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
das een groter feest dan de trouwerij hoor
Ja omdat ze je dan eindelijk 10 voet onder de grond diep in de [bagger] (!) stoppenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
True zelf mn begrafenis wordt een grote party![]()
Je hebt een rotte kop, daaromquote:Op zondag 1 januari 2006 17:21 schreef Smaakpolitie het volgende:
Zomaar heb je me niet eens uitgenodigd, Lennart.![]()
![]()
.
LE-ZENquote:Op zondag 1 januari 2006 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer is huwelijk
Ik mis de ONZ SC ... had net een oud topic terug gevonden.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:43 schreef DjDev het volgende:
Hoi trouwens TLK
mênnus etenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat wordt echt zo'n mooie trouwerij zeg![]()
lievvvvquote:Op zondag 1 januari 2006 23:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat vind je nou van het liefdespaar ?![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
Zijn er nog vrijgezelle bruidsmeisjes?![]()
Hej mooie foto van jequote:
Eeeh ja lenny (avani) houdt wel van flessen spa, dus dat wordt denk ik mijn cadeauquote:Op zondag 1 januari 2006 23:38 schreef sannydude het volgende:
[..]
lievvvv
neem jij nog wat mee voor hun?Het is tenslotte maar een paar keer in je leven dat je trouwt he
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Eeeh ja lenny (avani) houdt wel van flessen spa, dus dat wordt denk ik mijn cadeau![]()
Ik mis de ONZ SC ookquote:Op zondag 1 januari 2006 17:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik mis de ONZ SC ... had net een oud topic terug gevonden.
Ik ookquote:
Witquote:Op maandag 2 januari 2006 00:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ontopic !
Hoe moet Avani trouwen van jullie in welke kleur?
Doorzichtigquote:Op maandag 2 januari 2006 00:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ontopic !
Hoe moet Avani trouwen van jullie in welke kleur?
Als ze dan nog ff bukt dan houd ik m'n delleke in de aanslag.....quote:Op maandag 2 januari 2006 00:05 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Ze draait iedereen te rug toe
Hoi liefiequote:Op maandag 2 januari 2006 00:07 schreef ma_jojo het volgende:
Paultjuhhhh, ik hoopte zó dat je vannacht je beide handen zou zijn verloren bij het vuurwerk afsteken..
Mooie krullen !quote:Op maandag 2 januari 2006 00:05 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Ze draait iedereen te rug toe
Heb je echt ál je vingers nog?quote:
Volgend jaar beter.quote:
Ik moest bijna huilen.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze hoeft dus niet met haarzelf te spelen![]()
ik zie het probleem daar niet van inquote:Op maandag 2 januari 2006 00:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze hoeft dus niet met haarzelf te spelen![]()
Neem je die zelfbevredigende chick ook mee als live act?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:27 schreef paultjuhhh het volgende:
ontopic jongens !
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:25 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik zie het probleem daar niet van in!!
huh ?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:28 schreef sannydude het volgende:
[..]
Neem je die zelfbevredigende chick ook mee als live act???
he is al 18 hequote:Op maandag 2 januari 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
Mannen van 25 die met meisjes van 17 neuken
Dan nog, het is Avani mén.quote:
Welke sentimentele doos heeft jou nu weer vrijgelaten?quote:
yvonnequote:Op maandag 2 januari 2006 02:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Welke sentimentele doos heeft jou nu weer vrijgelaten?![]()
En hoe staat het met de bagger sinds je vrijlating?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
yvonne![]()
sinds ik iets met brechtjes heb zijn we dikke maatjes![]()
Dat valt heel erg meequote:Op maandag 2 januari 2006 02:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En hoe staat het met de bagger sinds je vrijlating?
kutquote:Op maandag 2 januari 2006 02:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat valt heel erg meeik ga heel erg stoppen enzo
![]()
Dat is m'n enige goeie voornemen wat nog over is nadat me voornemen om niet veel meer te drinken al om 5 over 12 ter vervalling was komen te staan![]()
Misschien moet je je wenden tot God. Het heeft mij heel veel goed gedaan!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
Dat valt heel erg meeik ga heel erg stoppen enzo
![]()
Dat is m'n enige goeie voornemen wat nog over is nadat me voornemen om niet veel meer te drinken al om 5 over 12 ter vervalling was komen te staan![]()
Maar het gebagger is al heel erg omlaag gegaanquote:Op maandag 2 januari 2006 02:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien moet je je wenden tot God. Het heeft mij heel veel goed gedaan!Als je ooit aan jezelf twijfelt kan ik je wel op weg helpen
Ha! Hier kun je je moeder misschien mee foppen maar ik moet het nog zien!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
Maar het gebagger is al heel erg omlaag gegaan![]()
Ik ga ook niet meer zo erg baggeren![]()
![]()
Ik doe echt m'n bestquote:Op maandag 2 januari 2006 02:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ha! Hier kun je je moeder misschien mee foppen maar ik moet het nog zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |