Zal ik gelijk mênnus dellekes bakken met Belse zalfquote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ok cool kan ik je ook gelijk meeten![]()
Hier.quote:
Dat maakt niet uit, maar dit topic is niet waar.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Hier.
Overigens, als je je foto plaatst binnen het fok domein, mag deze binnen het fok domein altijd gebruikt worden.
Mooi!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Hier.
Overigens, als je je foto plaatst binnen het fok domein, mag deze binnen het fok domein altijd gebruikt worden.
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Hier.
Zo is het , dit is toch liefquote:Op zondag 1 januari 2006 14:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Hier.
Juni 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
Wanneer kunnen we een huwelijk verwachten?
En er zal bier zijn?quote:
ik wel tochquote:Op zondag 1 januari 2006 15:02 schreef Avani het volgende:
Als er al een bruiloft kwam, waren jullie niet uitgenodigd.![]()
wat onaardigquote:Op zondag 1 januari 2006 15:02 schreef Avani het volgende:
Waarom niet, ik neem cadeau's mee!!1quote:Op zondag 1 januari 2006 15:02 schreef Avani het volgende:
Nou sjeg !quote:Op zondag 1 januari 2006 15:02 schreef Avani het volgende:
Lenny was dit jaar alleen met oud en neiuw, alleen maar met dr zusjequote:Op zondag 1 januari 2006 15:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook de beste vrienden van lenny![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook de beste vrienden van lenny![]()
Hebben ze daar ook bier ?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hij is tegelijk met de begrafenis van paultjuhhh btw
das een groter feest dan de trouwerij hoorquote:
Dat dacht ik ook. Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 1 januari 2006 15:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
das een groter feest dan de trouwerij hoor
True zelf mn begrafenis wordt een grote partyquote:Op zondag 1 januari 2006 15:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
das een groter feest dan de trouwerij hoor
Ja omdat ze je dan eindelijk 10 voet onder de grond diep in de [bagger] (!) stoppenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
True zelf mn begrafenis wordt een grote party![]()
Je hebt een rotte kop, daaromquote:Op zondag 1 januari 2006 17:21 schreef Smaakpolitie het volgende:
Zomaar heb je me niet eens uitgenodigd, Lennart.![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |