Dank uquote:Op zondag 1 januari 2006 14:14 schreef Mukie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar
Ow en Godt, je ava heerscht
oe mn eerste kusje van het nieuwe jaarquote:Op zondag 1 januari 2006 14:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u![]()
En happy new year![]()
* Godlike02 geeft teder kusje
jij ook gelukkig nieuwjaarquote:
En nog wel een teder kusjequote:Op zondag 1 januari 2006 14:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe mn eerste kusje van het nieuwe jaar
Kleffigheid.. bahquote:Op zondag 1 januari 2006 14:22 schreef Breetai het volgende:
Het jaar begint alweer klef.
Bij andere dan.
Hier ook, gisteren weer teveel stelletjes mogen aanschouwenquote:
Volgens Arcee kan je van een oneven jaar niet al te veel verwachten!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Laten we hopen dat dit jaar beter wordt dan afgelopen jaar
Arcee beschouwt dan ook alle jaren die hij heeft geleefd voor 2000 als mislukt omdat er een '1' in het jaartal zat. Mogelijk niet de meest betrouwbare getuigequote:Op zondag 1 januari 2006 14:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens Arcee kan je van een oneven jaar niet al te veel verwachten!
Dus 2006 gaat het helemaal worden![]()
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 14:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens Arcee kan je van een oneven jaar niet al te veel verwachten!
Dus 2006 gaat het helemaal worden![]()
Gelukkig nieuwjaar Moksquote:
nog niet eens gemeetquote:Op zondag 1 januari 2006 14:21 schreef Sjowhan het volgende:
hebben jullie nou nog niets met elkaar, slijmjurken
amen to thatquote:Op zondag 1 januari 2006 14:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Laten we hopen dat dit jaar beter wordt dan afgelopen jaar
2005 zoog namelijk aan alle kantenquote:
what's new?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
Had ik dit jaar al gezegd dat alle vrouwen kuthoeren zijn? Nee toch?
Bij deze dan.
So truequote:Op zondag 1 januari 2006 14:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Arcee beschouwt dan ook alle jaren die hij heeft geleefd voor 2000 als mislukt omdat er een '1' in het jaartal zat. Mogelijk niet de meest betrouwbare getuige.
Bedankt voor deze zinvolle informatiequote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
Bij deze dan.
En elk jaar hebben jij, Hans Teeuwen en duizenden humorloze napraters weer ongelijkquote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
Bij deze dan.
Al zal 1953 nog meer pijn hebben gedaanquote:Op zondag 1 januari 2006 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
So true![]()
Hij zou maar in 1901 geboren zijn![]()
Dat ze ook in 2006 weer volop kuthoeren zijn. Ik dacht misschien beteren ze hun leven, maar nee hoor het blijven kuthoeren.quote:
Ah! TC!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat ze ook in 2006 weer volop kuthoeren zijn. Ik dacht misschien beteren ze hun leven, maar nee hoor het blijven kuthoeren.
Het jaar is natuurlijk ook nog geen dag oudquote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat ze ook in 2006 weer volop kuthoeren zijn. Ik dacht misschien beteren ze hun leven, maar nee hoor het blijven kuthoeren.
Ik zeg het niet omdat Hans Teeuwen het zegt, dat zal me een worst zijn. Hij verwoordt slechts een dikke waarheid!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
En elk jaar hebben jij, Hans Teeuwen en duizenden humorloze napraters weer ongelijk.
Wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het jaar is natuurlijk ook nog geen dag oud
Zoiets gaat geleidelijk![]()
Ik hoop het ookquote:
ah eerste blunder al te pakken gehad?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks, don't voice your own needs here!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Je betaald 50 euro en je hebt een kwartier.
Had je voor dat geld eeuwige liefde verwacht?![]()
Hoe dan ook, als je uitspraak waar geweest zou zijn, had ik vast al een keer 'gescoord'quote:
Je bent de uitzondering hoor, je kan vast scoren.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als je uitspraak waar geweest zou zijn, had ik vast al een keer 'gescoord'
![]()
Dan is de hoop nog niet verloren voor de vrouwen om geen kuthoer te wordenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej eigenlijk niet. Ik blink uit door passiviteit dit jaar.![]()
ik moest lachenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Je betaald 50 euro en je hebt een kwartier.
Had je voor dat geld eeuwige liefde verwacht?![]()
Gelukkigquote:Op zondag 1 januari 2006 14:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent de uitzondering hoor, je kan vast scoren.
waar is nu dat verdomde plaatje van Christine met "er is hoop"quote:
Welke is datquote:Op zondag 1 januari 2006 14:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
waar is nu dat verdomde plaatje van Christine met "er is hoop"
You are missing the point my dear, but what's new?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan is de hoop nog niet verloren voor de vrouwen om geen kuthoer te worden
Uitzonderingen daargelaten![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
You are missing the point my dear, but what's new?
Ik noem het luiheid, bangerigheid en slapheid..quote:
neuhquote:Op zondag 1 januari 2006 15:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik noem het luiheid, bangerigheid en slapheid..
Al maanden aan 't kleffen maar geen meet af kunnen spreken.. tssss
Knuffelen?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:58 schreef Mukie het volgende:
[..]Sarcasme is iets wat zo heerlijk overkomt in geschreven woord
neuhquote:Op zondag 1 januari 2006 15:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat neuh?
Neuh in 'oh wat zonde, ik heb een te volle agenda dus we kunnen niet meeten?'
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
waar is nu dat verdomde plaatje van Christine met "er is hoop"
Mijn hele dag is weer goedquote:
Happy newyear Moksquote:
Laten we het hopen anders kan ik het warm bad en de scheermesjes alvast klaarzettenquote:
Even rustig aandoen. Ik moest na vannacht ook ff weer helemaal tot rust komen. De goeie dingen van vannacht komen nu weer op hun plek. Ik heb nog een lange weg te gaan naar mijn idee.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Laten we het hopen anders kan ik het warm bad en de scheermesjes alvast klaarzetten
Ik misschien wel over 414 dagenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:46 schreef Godlike02 het volgende:
Wie gaat er krassen?
Is dat een mooie zonnige dag?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik misschien wel over 414 dagen![]()
[afbeelding]
Klopt. Ik doe vrolijk met je mee... Maar ik moet zeggen dat dit jaar erg rustig begonnen is. Mijn rusthartslag lag vorige week 20/30 hoger dan normaal (!) en mijn bloeddruk was tot ongekende hoogten gestegen. Gelukkig ben ik nu redelijk uitgerust in ieder gevalquote:Op zondag 1 januari 2006 15:46 schreef Breetai het volgende:
[..]
Even rustig aandoen. Ik moest na vannacht ook ff weer helemaal tot rust komen. De goeie dingen van vannacht komen nu weer op hun plek. Ik heb nog een lange weg te gaan naar mijn idee.
"It is a good day to die!"quote:
Tyler Durden: This is your life and it's ending one minute at a time.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt. Ik doe vrolijk met je mee... Maar ik moet zeggen dat dit jaar erg rustig begonnen is. Mijn rusthartslag lag vorige week 20/30 hoger dan normaal (!) en mijn bloeddruk was tot ongekende hoogten gestegen. Gelukkig ben ik nu redelijk uitgerust in ieder geval
Ik ga mezelf nog flink verbeteren dit jaar, te beginnen met vandaag!!
Dank u!quote:Op zondag 1 januari 2006 15:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"It is a good day to die!"
Ik weet het nog niet. Zal vast wel niet, is mijn verjaardag, dan is het altijd STEENkoud
Vette avatar heb je trouwens! ScarfaceAl Pacino
![]()
"Tony Montana: You wanna fuck with me? Okay. You wanna play rough? Okay. Say hello to my little friend! "quote:
"Like, "Wow, some of these fools really lack focus.. They just lack direction in life."quote:Op zondag 1 januari 2006 15:54 schreef Breetai het volgende:
[..]
Tyler Durden: This is your life and it's ending one minute at a time.
-- Fight Club
Voor de rest stug doorploeteren en de rest van je leven goed op de rit krijgen. Dat helpt wel bij PU.
wat is er over 414 dagen?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik misschien wel over 414 dagen![]()
[afbeelding]
Gisteravond liep ik echt goed gefocussed en intens rond. Het leek allemaal perfect. Daarna kom je in contact met de echt wereld en kom je weer helemaal radeloos thuis. Voor de rest weet je dan ook ff niet meer wat je moet doen. Zo tegen volgende week doe je het dan nog een keer. Op den duur word het steeds moeilijker om je radeloos te krijgen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"Like, "Wow, some of these fools really lack focus.. They just lack direction in life."
"I turned 26 this year, and my life is very different than when
I was 22 or 23.
I feel my time a LOT more now. From the minute I wake up, to
the minute I go to sleep, I feel my time being drained from me.
That's FINE. But if it's being drained, there is a VERY clear
cut line in my mind as to what kind of things it's going to be
spent on."
Ik moet die zinnen niet te vaak lezen![]()
Gelukkig nieuwjaar MissMSX!!!!quote:
De dag dat Bttd z'n zaakje er af hakt.quote:
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaarquote:
Waar heb je die vandaan gehaald?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik moet die zinnen niet te vaak lezen![]()
Ik teer voorlopig nog wel ff op mijn bezigheden van afgelopen nacht... Man, wat ben ik verrot!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
Nog iemand leuke avond plannen?
Ik ook, kolere zeg . . .quote:Op zondag 1 januari 2006 16:22 schreef AirwiN het volgende:
Ik teer voorlopig nog wel ff op mijn bezigheden van afgelopen nacht... Man, wat ben ik verrot!
Een maat van me nodigde me nog uit om de stad in te gaan.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
Vooral dat vroeg weer op staat me nu al tegen... Ik twijfel ernstig of ik nu ff een tukkie zal gaan doen of om gewoon vroeg naar bed te gaan...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:28 schreef Mokster het volgende:
Vroeg naar bed. Vroeg weer op. En nog wat werk afmaken. En mn huis schoonmaken.
Lang leve nieuwjaarsdag![]()
Lucky you!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben nog dagje vrij![]()
Maar dat gaat wel op aan schoonmaken en borrelen
Gezellig! Lekker gekletst, gegeten en gedronken. Waanzinnig mooi huis aan het strand!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral dat vroeg weer op staat me nu al tegen... Ik twijfel ernstig of ik nu ff een tukkie zal gaan doen of om gewoon vroeg naar bed te gaan...
Hoe was jouw oud en nieuw?
Nog memorabele acties uitgehaald?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezellig! Lekker gekletst, gegeten en gedronken. Waanzinnig mooi huis aan het strand!
Lan heeft me mee naar huis gesleept nadat ik me had laten uitdagen met tequila-shots (wetende dat als ik eenmaal begin, ik ook gewoon doorga)... Dus: nee! Niet weblog-waardig in ieder geval.quote:
Ja, in bad/bed/bank liggen en vroeg slapen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
Zoiets, inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 16:07 schreef Breetai het volgende:
[..]
De dag dat Bttd z'n zaakje er af hakt.
Het meest spannende weekend van je leven!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, in bad/bed/bank liggen en vroeg slapen.
Uit een nieuwsbrief van de RSD (Real Social Dynamics - www.realsocialdynamics.com). Die gasten zijn ECHT goed. En ik realiseer me steeds meer dat ik een dergelijk niveau nooit KAN bereikenquote:
Absoluut... en zoooo opwindendquote:Op zondag 1 januari 2006 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het meest spannende weekend van je leven!
Dag Marcquote:
Misschien nog uitgaan vanavondquote:Op zondag 1 januari 2006 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
TV kijkenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
TS Begintquote:Op zondag 1 januari 2006 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen. Maak er iets moois van. Date eindelijk eens die vrouw van je dromen of neuk je helemaal suf met een scharrel.
De vrouw van mn dromen... Hmmmmz... Nog nooit zo over nagedacht eigenlijk...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen. Maak er iets moois van. Date eindelijk eens die vrouw van je dromen of neuk je helemaal suf met een scharrel.
Eerst die scharrel eens opscharrelen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
TS Begint![]()
Kut het is geen apart topic![]()
Same herequote:Op zondag 1 januari 2006 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerst die scharrel eens opscharrelen.
Als je een droomvrouw bent dat weet ik er wel eentje voor jequote:Op zondag 1 januari 2006 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uhhhh, jij hebt toch een vriendingquote:Op zondag 1 januari 2006 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Scharrel er ook eentje voor mij dan, wil je?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja Annie... leg eens uit?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Uhhhh, jij hebt toch een vriending
Dat heb ik verbroken. Ik wil het best uitleggen maar niet hier. Dus: meer informatie elders te verkrijgenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
idd al oud nieuws!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:03 schreef Anthraxx het volgende:
[quote]Op zondag 1 januari 2006 17:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
[/quote
Dat heb ik verbroken. Meer informatie elders te verkrijgen
Ik neuk niet met Godenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je een droomvrouw bent dat weet ik er wel eentje voor je![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is tactisch om hier daarop enthousiast met 'Ja' te antwoorden.
Tijdens die lunch met haar heeft zij mij echt niet weten te koppelen aan een leuke vrouw. Dus zo snel is ze anders ook weer nietquote:Op zondag 1 januari 2006 17:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok, ok... you're right. Nobody beats Chris...
Ik denk dat ze ook gekoppeld wil wordenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok, ok... you're right. Nobody beats Chris...
Ik hoor net van Chris dat we binnenkort met zn drieën gaan lunchen!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tijdens die lunch met haar heeft zij mij echt niet weten te koppelen aan een leuke vrouw. Dus zo snel is ze anders ook weer niet
Ik vind alles best.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hoor net van Chris dat we binnenkort met zn drieën gaan lunchen!
Nou ja, ik heb een laptop gekocht en een vriendin minder.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:26 schreef JoeyT het volgende:
Gelukkig nieuw jaar mensen!
En???????????????????????????
Eén dagje nog maar ??quote:Op zondag 1 januari 2006 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben nog dagje vrij![]()
Maar dat gaat wel op aan schoonmaken en borrelen
M'n goede voornemen houd het op dit moment op meer dan 1 scharrel. De rest kan achteraan aansluiten.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
Nou als je die vriendin niet meer hebt omdat je een ander geneukt hebt dan bedoelde ik dat welquote:Op zondag 1 januari 2006 17:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een laptop gekocht en een vriendin minder.
Of bedoelde je dat niet?
Lekkerquote:Op zondag 1 januari 2006 17:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ragoutbakjes in de oven, zometeen een blik ragout opentrekken en smulleh maar![]()
jaaaa diequote:
Best treurig???????????????quote:Godlike02 - zondag 1 januari 2006 @ 04:15
Op zondag 1 januari 2006 00:03 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig nieuwjaar .![]()
Deze was best treurig om drie over twaalf![]()
ik kan nu niet eens aan eten denkenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ragoutbakjes in de oven, zometeen een blik ragout opentrekken en smulleh maar
Moet ik kiezen?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
je mag vast ook combinerenquote:
Ik had niks gedronken vannacht. Hopelijk word dit idd de grootste kater van het jaar. Waarschijnlijk gaat dat jammerlijk mislukken.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:07 schreef nixxx het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen.. en moge de kater die je vandaag had de ergste zijn die je dit jaar hebben zult
Goed bezigquote:Op zondag 1 januari 2006 18:17 schreef GF het volgende:
Mijn hoofd doet nog steeds pijn
Schijnt dat ik van een trap ben gevallen![]()
Hoe staat het met je GirlFriend GF?quote:Op zondag 1 januari 2006 18:17 schreef GF het volgende:
Mijn hoofd doet nog steeds pijn
Schijnt dat ik van een trap ben gevallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |