Dank uquote:Op zondag 1 januari 2006 14:14 schreef Mukie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar
Ow en Godt, je ava heerscht
oe mn eerste kusje van het nieuwe jaarquote:Op zondag 1 januari 2006 14:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u![]()
En happy new year![]()
* Godlike02 geeft teder kusje
jij ook gelukkig nieuwjaarquote:
En nog wel een teder kusjequote:Op zondag 1 januari 2006 14:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe mn eerste kusje van het nieuwe jaar
Kleffigheid.. bahquote:Op zondag 1 januari 2006 14:22 schreef Breetai het volgende:
Het jaar begint alweer klef.
Bij andere dan.
Hier ook, gisteren weer teveel stelletjes mogen aanschouwenquote:
Volgens Arcee kan je van een oneven jaar niet al te veel verwachten!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Laten we hopen dat dit jaar beter wordt dan afgelopen jaar
Arcee beschouwt dan ook alle jaren die hij heeft geleefd voor 2000 als mislukt omdat er een '1' in het jaartal zat. Mogelijk niet de meest betrouwbare getuigequote:Op zondag 1 januari 2006 14:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens Arcee kan je van een oneven jaar niet al te veel verwachten!
Dus 2006 gaat het helemaal worden![]()
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 14:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens Arcee kan je van een oneven jaar niet al te veel verwachten!
Dus 2006 gaat het helemaal worden![]()
Gelukkig nieuwjaar Moksquote:
nog niet eens gemeetquote:Op zondag 1 januari 2006 14:21 schreef Sjowhan het volgende:
hebben jullie nou nog niets met elkaar, slijmjurken
amen to thatquote:Op zondag 1 januari 2006 14:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Laten we hopen dat dit jaar beter wordt dan afgelopen jaar
2005 zoog namelijk aan alle kantenquote:
what's new?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
Had ik dit jaar al gezegd dat alle vrouwen kuthoeren zijn? Nee toch?
Bij deze dan.
So truequote:Op zondag 1 januari 2006 14:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Arcee beschouwt dan ook alle jaren die hij heeft geleefd voor 2000 als mislukt omdat er een '1' in het jaartal zat. Mogelijk niet de meest betrouwbare getuige.
Bedankt voor deze zinvolle informatiequote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
Bij deze dan.
En elk jaar hebben jij, Hans Teeuwen en duizenden humorloze napraters weer ongelijkquote:Op zondag 1 januari 2006 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
Bij deze dan.
Al zal 1953 nog meer pijn hebben gedaanquote:Op zondag 1 januari 2006 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
So true![]()
Hij zou maar in 1901 geboren zijn![]()
Dat ze ook in 2006 weer volop kuthoeren zijn. Ik dacht misschien beteren ze hun leven, maar nee hoor het blijven kuthoeren.quote:
Ah! TC!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat ze ook in 2006 weer volop kuthoeren zijn. Ik dacht misschien beteren ze hun leven, maar nee hoor het blijven kuthoeren.
Het jaar is natuurlijk ook nog geen dag oudquote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat ze ook in 2006 weer volop kuthoeren zijn. Ik dacht misschien beteren ze hun leven, maar nee hoor het blijven kuthoeren.
Ik zeg het niet omdat Hans Teeuwen het zegt, dat zal me een worst zijn. Hij verwoordt slechts een dikke waarheid!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
En elk jaar hebben jij, Hans Teeuwen en duizenden humorloze napraters weer ongelijk.
Wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het jaar is natuurlijk ook nog geen dag oud
Zoiets gaat geleidelijk![]()
Ik hoop het ookquote:
ah eerste blunder al te pakken gehad?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks, don't voice your own needs here!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Je betaald 50 euro en je hebt een kwartier.
Had je voor dat geld eeuwige liefde verwacht?![]()
Hoe dan ook, als je uitspraak waar geweest zou zijn, had ik vast al een keer 'gescoord'quote:
Je bent de uitzondering hoor, je kan vast scoren.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als je uitspraak waar geweest zou zijn, had ik vast al een keer 'gescoord'
![]()
Dan is de hoop nog niet verloren voor de vrouwen om geen kuthoer te wordenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej eigenlijk niet. Ik blink uit door passiviteit dit jaar.![]()
ik moest lachenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Je betaald 50 euro en je hebt een kwartier.
Had je voor dat geld eeuwige liefde verwacht?![]()
Gelukkigquote:Op zondag 1 januari 2006 14:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent de uitzondering hoor, je kan vast scoren.
waar is nu dat verdomde plaatje van Christine met "er is hoop"quote:
Welke is datquote:Op zondag 1 januari 2006 14:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
waar is nu dat verdomde plaatje van Christine met "er is hoop"
You are missing the point my dear, but what's new?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan is de hoop nog niet verloren voor de vrouwen om geen kuthoer te worden
Uitzonderingen daargelaten![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
You are missing the point my dear, but what's new?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |