abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33693912
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En dat maak jij op uit het bericht van iemand op het NEC-forum die meldt dat ie Looijen en Braafheid ergens in een café heeft zien zitten?
Nee, dat maak ik daar niet op. Je mag best wat meer vertrouwen hebben.
Het verhaal van die knakker klopt wel degelijk, want ik zat één tafel naast Looijen de krant te lezen.
Het is bijzonder onprofessioneel van Looijen maar ik kon letterlijk meegenieten van het gesprek.
DAAR maak ik het uit op.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_33696926
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:18 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nee, dat maak ik daar niet op. Je mag best wat meer vertrouwen hebben.
Het verhaal van die knakker klopt wel degelijk, want ik zat één tafel naast Looijen de krant te lezen.
Het is bijzonder onprofessioneel van Looijen maar ik kon letterlijk meegenieten van het gesprek.
DAAR maak ik het uit op.
Nou, kom op dan, wat gaat ie verdienen?
pi_33696974
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:53 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Nou, kom op dan, wat gaat ie verdienen?
Haha, niets over gehoord. Lijkt me ook logisch dat dat niet als 1e besproken wordt. En al helemaal niet in een kroeg.
pi_33697283
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:54 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Haha, niets over gehoord. Lijkt me ook logisch dat dat niet als 1e besproken wordt. En al helemaal niet in een kroeg.
Oh, jammer. Hieruit maken we dan maar op dat Leiwakabessy vertrekt?

Leuke sig trouwens
pi_33697334
Nou, het lijkt me dat je wel gesprekken voert met kandidaten ook al ben je nog in onderhandeling met je eigen spelers. Je gaat niet wachten totdat je daar definitief niet mee uitkomt.
Dat lijkt me te afwachtend.
pi_33697382
PS.
Signature is wel gejat hoor. Had ik zelf maar zulk soort humor in mn lijf
pi_33698708
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef -J-D- het volgende:
Nou, het lijkt me dat je wel gesprekken voert met kandidaten ook al ben je nog in onderhandeling met je eigen spelers. Je gaat niet wachten totdat je daar definitief niet mee uitkomt.
Dat lijkt me te afwachtend.
Dat is waar. Maar ook gezien de eerdere berichten rond Leiwa denk ik niet dat hij zal bijtekenen.. daar duurt het me allemaal iets te lang voor.
pi_33698752
Tja, ik weet niet. Zolang er geen nieuwe club voor hem komt, is het een risico om te blijven zoeken.
De clubs weten dat hij "vrij" is.
pi_33698915
Hij wil naar een grotere club, niet naar een gelijkwaardige (Roda zou bijvoorbeeld interesse hebben). Vrijdag maakt hij een keuze als we de VI mogen geloven.

Maar als je ernaast zat en alles hebt kunnen horen (wat geweldig trouwens ). Nog opmerkelijke dingen gehoord, hoe dacht Leen hem te kunnen overuigen?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_33699155
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hij wil naar een grotere club, niet naar een gelijkwaardige (Roda zou bijvoorbeeld interesse hebben). Vrijdag maakt hij een keuze als we de VI mogen geloven.

Maar als je ernaast zat en alles hebt kunnen horen (wat geweldig trouwens ). Nog opmerkelijke dingen gehoord, hoe dacht Leen hem te kunnen overuigen?
Nee, ik heb lang niet alles letterlijk gehoord. Hij zat niet met een microon voor zn neus te praten of zo.
Ik hoorde dat het ging over de mogelijkheid om linksback bij NEC te worden en dat het afhing van de besprekingen met Leiwa.
Meer boeiends heb ik niet gehoord. Helaas.
pi_33711875
Valencia naar Willem II aldus ForzaNEC en NECfan, die het weer hebben van Willem II fansites.

Lijkt me geen verkeerde move voor hem. Hij kan best wel voetballen, zowel in de verdediging als op het middenveld.
pi_33712499
Ik vond 'm ook nooit zo heel slecht hoor. Was een prima back-up voor Leiwa.
pi_33721054
quote:
Willem II heeft zich versterkt met verdediger José Valencia Murillo. De van NEC-Nijmegen afkomstige verdediger is de derde versterking voor de Tricolores.

De 23-jarige, uit Ecuador afkomstige Zuid-Amerikaan speelde de afgelopen anderhalf jaar bij NEC en kwam daarvoor 4 jaar uit voor Ajax. Afgelopen maand kocht hij zijn nog doorlopende contract tot 2007 af om transfervrij uit te kunnen kijken naar een nieuwe club. Onder coach Neeskens speelde Valencia bijna alle wedstrijden daarna belandde hij op de reservebank. Valencia beschikt over veel snelheid en is inzetbaar op de linker posities in de verdediging. Hij tekent een contract voor een half jaar met een optie voor 2 jaar.
De deal is dus rond, aldus Willem-ii.nl
Hij gaat dus niet terug naar Ecuador, zoals eerder gemeld. Hij zou terug gaan naar Zuid-Amerika vanwege prive-omstandigheden. Hij blijft dus in NL.
pi_33724557
Willem II moet wat, dan is dit niet eens zo'n slechte optie. Gaat NEC de plek nog invullen?
That's all folks!
pi_33730003
NEC aast op Ryan Babel.
Al weet Looyen te vertellen dat de kans klein is, maar ze zijn er mee bezig.
Mads Junker (Vitesse) hebben ze al misgelopen, dus hopen ze op een gelukje.
pi_33731763
pi_33731888
Ja ik lees en meldt het ook maar

Ik had eenzelfde reactie als jij, maar zeg nooit nooit
pi_33732031
Hehe, ja ik zag het ook op TV Gelderland Text staan.. Maar vind het maar raar, bovendien totaal niet het type speler dat we nodig hebben. We hebben Denneboom al..
pi_33732078
Dat ie ook een lange neger is wil niet zeggen dat ze hetzelfde spelen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33733363
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ie ook een lange neger is wil niet zeggen dat ze hetzelfde spelen
Ow wacht, ze zijn allebei donker he?

Snel, sterk, actie in huis, over de vleugel, doelgericht..

pi_33733557
Valencia weg, Tininho weg en Leiwa heeft nog niet aangegeven of hij verder wil bij NEC. Nu wil NEC al meteen weer spelers gaan kopen. Loopt er bij jullie geen leuke speler in de A1 of in Jong NEC? Er komt haast geen enkele jeugdspeler (op Worm na) door bij jullie in het 1e elftal. Terwijl Jong NEC het toch leuk doet in de competitie.
pi_33734413
Nee, daar lijkt maar weinig uit te komen. Worm en Nalbantoglu zullen het meest kans op spelen krijgen, Prent daar achter. Voor de rest is het niet veel..
pi_33734768
Ik weet niet of Babel de man is die NEC nodig heeft. Het is een leuke spits, met een flink schot.
Maar gaat hij ons aan de doelpunten helpen indien hij zou komen?
En hoe speel je dan?
Bij 4-3-3 met Den en Niedz op de flank en hem in de spits.
Maar bij 4-4-2 valt er weer 1 buiten de boot, of je moet zo'n trainer krijgen die Denneboom op de plek van Tininho zet of zo
pi_33735071
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nee, daar lijkt maar weinig uit te komen. Worm en Nalbantoglu zullen het meest kans op spelen krijgen, Prent daar achter. Voor de rest is het niet veel..
Jim van Alst proberen op de linksback positie? Of is dat ook niks?
pi_33735235
Ryan Babel op huurbasis bij NEC zou voor zowel NEC als Babel fantastisch zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')