Nee, dat maak ik daar niet op. Je mag best wat meer vertrouwen hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En dat maak jij op uit het bericht van iemand op het NEC-forum die meldt dat ie Looijen en Braafheid ergens in een café heeft zien zitten?![]()
Nou, kom op dan, wat gaat ie verdienen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, dat maak ik daar niet op. Je mag best wat meer vertrouwen hebben.
Het verhaal van die knakker klopt wel degelijk, want ik zat één tafel naast Looijen de krant te lezen.
Het is bijzonder onprofessioneel van Looijen maar ik kon letterlijk meegenieten van het gesprek.
DAAR maak ik het uit op.
Haha, niets over gehoord. Lijkt me ook logisch dat dat niet als 1e besproken wordt. En al helemaal niet in een kroeg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:53 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Nou, kom op dan, wat gaat ie verdienen?![]()
Oh, jammer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Haha, niets over gehoord. Lijkt me ook logisch dat dat niet als 1e besproken wordt. En al helemaal niet in een kroeg.
Dat is waar. Maar ook gezien de eerdere berichten rond Leiwa denk ik niet dat hij zal bijtekenen.. daar duurt het me allemaal iets te lang voor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef -J-D- het volgende:
Nou, het lijkt me dat je wel gesprekken voert met kandidaten ook al ben je nog in onderhandeling met je eigen spelers. Je gaat niet wachten totdat je daar definitief niet mee uitkomt.
Dat lijkt me te afwachtend.
Nee, ik heb lang niet alles letterlijk gehoord. Hij zat niet met een microon voor zn neus te praten of zo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hij wil naar een grotere club, niet naar een gelijkwaardige (Roda zou bijvoorbeeld interesse hebben). Vrijdag maakt hij een keuze als we de VI mogen geloven.
Maar als je ernaast zat en alles hebt kunnen horen (wat geweldig trouwens). Nog opmerkelijke dingen gehoord, hoe dacht Leen hem te kunnen overuigen?
![]()
De deal is dus rond, aldus Willem-ii.nlquote:Willem II heeft zich versterkt met verdediger José Valencia Murillo. De van NEC-Nijmegen afkomstige verdediger is de derde versterking voor de Tricolores.
De 23-jarige, uit Ecuador afkomstige Zuid-Amerikaan speelde de afgelopen anderhalf jaar bij NEC en kwam daarvoor 4 jaar uit voor Ajax. Afgelopen maand kocht hij zijn nog doorlopende contract tot 2007 af om transfervrij uit te kunnen kijken naar een nieuwe club. Onder coach Neeskens speelde Valencia bijna alle wedstrijden daarna belandde hij op de reservebank. Valencia beschikt over veel snelheid en is inzetbaar op de linker posities in de verdediging. Hij tekent een contract voor een half jaar met een optie voor 2 jaar.
Ow wacht, ze zijn allebei donker he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ie ook een lange neger is wil niet zeggen dat ze hetzelfde spelen
Jim van Alst proberen op de linksback positie? Of is dat ook niks?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nee, daar lijkt maar weinig uit te komen. Worm en Nalbantoglu zullen het meest kans op spelen krijgen, Prent daar achter. Voor de rest is het niet veel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |