Ik snap dit nietquote:Op zondag 1 januari 2006 11:51 schreef BVO het volgende:Welke 3 finalisten zullen er deze week in de gevarenzone komen?! Per juiste voorspelling krijg je 15 punten. Geef daarnaast aan wie er komende Zaterdag vertrekken moet. Heb je dit juist, krijg je 30 extra punten. Is het niet juist, maar heb je de afvaller van komende week wél bij jou "gevarenzone-voorspelling" zitten, krijg je 10 extra punten. In totaal kan je dus 75 (3x15 en 30 extra punten) punten verdienen.
Je krijgt dus 15 punten als iemand inderdaad op een kruk zit.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik snap dit niet![]()
Stel, de afvaller zit in jouw gevarenzone voorspelling... dan krijg je dus 15 + 10 punten daarvoorNa ja... ik snap het wel, maar het voelt een beetje dubbelop, als je begrijpt wat ik bedoel.
![]()
Aha, tja het slaat wel ergens op geloof ikquote:Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Je krijgt dus 15 punten als iemand inderdaad op een kruk zit.
Gaat iemand die jij op de kruk heb, maar niet naar huis, dan krijg je toch nog 10 extra punten. Op die manier levert het hebben van de daadwerkelijke afvaller in jouw gevarezone voorspelling ook nog wat punten op.
Als je gisteren had:
Renske - Ellen - Christon of je had Charissa - Ellen - Christon levert dat eerste 25 punten op en dat tweede 15, omdat je bij die eerste de afvaller (Renske) tenminste nog wel op een kruk had. Zo logischer?!.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef Woelli het volgende:
Gevarenzone:
Christon - Ellen - I-Jay
Finale
Floortje - Raffaëla
Ik heb zeg maar geen uploadplek, zoals www.tinypic.com voor foto's is...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef sbientje het volgende:
bvo:
gewoon opslaan als html en dan linken, of anders een screenshot maken...
oh wacht, het probleem is het uploaden? mail het naar mij dan zet ik het anders wel online?
Dat is waarquote:Op maandag 2 januari 2006 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar er zijn leukere Ellen foto's die nog meer stemmen trekken.
http://www.freefilehosting.netquote:Op maandag 2 januari 2006 19:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb zeg maar geen uploadplek, zoals www.tinypic.com voor foto's is....
BVO je bent niet de enige hoor.... ik kan ook niet met Paint werkenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, jezus BVO, Paint is echt het makkelijkste programma van windows..
ik nog redelijk....quote:Op maandag 2 januari 2006 21:49 schreef Andiyan het volgende:
Ik ben nu al niet tevreden meer met mn top 13 voorspelling![]()
nu alweer anders; ik ben het anders wel met je eens.. Alleen Ellen moet naa vorenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:49 schreef Andiyan het volgende:
Ik ben nu al niet tevreden meer met mn top 13 voorspelling![]()
Maar die vliegt er binnenkort ook uit denk ikquote:Op maandag 2 januari 2006 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was al weer helemaal vergeten dat ik I-Jay op 12 had staan
hoe eerder hoe beter voor mij danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar die vliegt er binnenkort ook uit denk ik![]()
Ze zingt gewoon goed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
weet niet waarom
Dat zie je wel aan haar forumtopic. Best zieligquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zingt gewoon goed.
Ze is alleen wat te saai om echt ver te komen denk ik.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Finale : Ellen - Raffaela
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nogal verassend. Denk je echt dat Ellen gaat winnen?
Nog een derde hequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef bergkampf het volgende:
Gevarenzone: Charissa - Ellen
Charissa eruit
Elk jaar is er t/m liveshow 4.. 3 personen in de gevarenzone Ik denk dit jaar t/m liveshow 5quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien zijn er nu wel twee personen in de gevarenzone, omdat er nu maar een persoon uit hoeft?
Ik hoop het ook dat Floortje of Raffie wint.. maar jah.. Nederland he...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:07 schreef BVO het volgende:
Puike analyse, Dizer!.
Al denk ik dat Floortje wél winnen kan.
Nou... ze is wel goed, maar niet echt dat X-factor. In tegenstelling tot Raffie, Aaron en Floortje..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Dizer ik dnek dat Angelique trouwens best wel vel fans heeft.... weet niet waarom, maar denk dat ze nog wel eens hoog gaat eindigen....
Ik denk dat Floortje juist een typisch Nederlandse winnares is... ze pas bijvoorbeeld prima in het rijtje Big Brother-winnaressen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook dat Floortje of Raffie wint.. maar jah.. Nederland he...)
Floepsje leeft ook nogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:54 schreef Floepsje het volgende:
Gevarenzone: charissa, serge , christon
Finale: floortje , Raffaela
In welke zin, Beautje?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:17 schreef LeBeau het volgende:
Hoe staat het er nu voor, Beevje?
Wat denk je nou?quote:
En deze keer graag zonder witte rand.quote:
Dat gaat niet lukken hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En deze keer graag zonder witte rand.
Dat is zo simpel met Paintquote:
Maar mij lukt het dus nietquote:
Jij heldquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:57 schreef Torio het volgende:
Gevarenzone: Ellen, Christon en Serge
Finale: Rafaella en Aaron
Die verschuiving is er ook in de finaleranglijstjes (zie m'n sig voor link), dus het is een algemene trend, mogen we wel concluderen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef Falco het volgende:
Interessante stats BVO. Vooral de verschuiving tussen Raffaëlla en Floortje is geinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |