quote:Op zondag 1 januari 2006 12:00 schreef 2609 het volgende:
50 cent is zit aan de dope dus wat is je hij heeft een probleem
"Nu gaan we deze tuin pimpen"quote:Op zondag 1 januari 2006 12:23 schreef XiChico het volgende:
Dat heb ik ook gezien, mensen die de 25 gepasseerd mogen geen straattaal hanteren
Ook erg leuk voor je burenquote:Op zondag 1 januari 2006 11:57 schreef Tellorian het volgende:
Ben ik even blij dat niet gekeken heb. Bling Bling tuin? Zal nog leuk worden als de zon recht op die tuin schijnt.
Tuin zag er wel redelijk uit, maar die uitspraakquote:Op zondag 1 januari 2006 12:35 schreef Fokkedop het volgende:
Het viel nog best mee dat blingbling. Alles die lijstjes waar bling. De rest was gewoon chillie lounge. Zag er best leuk uit, maar geen 50 cent
Ze bedoelt die zanger.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Foto's van 50 cent? de Hema doet het voor 39 hoor..
Je had het beste niet moeten reageren.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:09 schreef girllover het volgende:
[..]
Ze bedoelt die zanger.
(Dit is dus een grap, maar als ik er geen smiley bij zet denken mensen dat ik het meen en als er wel een bij zet vind ik het zo flauw. Wat kan ik dan het beste doen?)
Oh.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je had het beste niet moeten reageren.
14.chlamydia.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, volgende keer beter!
Oké, bedankt. Ik zal beter m'n best doen.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, volgende keer beter!
Je kunt er dan ook altijd nog achter zetten dat je het niet meent, voor de duidelijkheid?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:18 schreef girllover het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Ik zal beter m'n best doen.![]()
Begrijp je wel het probleem dat ik bedoel? IK heb vrij vaak dat ik iets terugschrijf waarvan de kans bestaat dat mensen denken dat ik het meen. Eigenlijk zouden mensen je genoeg credit moeten geven om te bedenken dat het een grap is vind ik.
ja, zo van:quote:Op zondag 1 januari 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kunt er dan ook altijd nog achter zetten dat je het niet meent, voor de duidelijkheid?
"Pauper, ik hoop dat je moeder keihard genomen wordt door je buurman en dat ze dan sterft aan aids. Maar dat meen ik niet echt hoor."quote:Op zondag 1 januari 2006 14:21 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
ja, zo van:
blablabla en blablablablablablablablablb, blabla blabla..
geintje hoor.
Ik kan het gebruik van PI's aanraden ter verduidelijking.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:18 schreef girllover het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Ik zal beter m'n best doen.![]()
Begrijp je wel het probleem dat ik bedoel? IK heb vrij vaak dat ik iets terugschrijf waarvan de kans bestaat dat mensen denken dat ik het meen. Eigenlijk zouden mensen je genoeg credit moeten geven om te bedenken dat het een grap is vind ik.
Zet het in je sig, zoals mij.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kunt er dan ook altijd nog achter zetten dat je het niet meent, voor de duidelijkheid?
Dan wordt het alsnog niet door eenieder begrepen, want het plebs merkt de PI's niet eens op.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kan het gebruik van PI's aanraden ter verduidelijking.
Wat zijn PI's?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kan het gebruik van PI's aanraden ter verduidelijking.
quote:Op zondag 1 januari 2006 12:00 schreef 2609 het volgende:
50 cent is dope dus wat is je probleem
Ik wil ook niet dat het plebs het begrijpt, alleen dat de elite het begrijpt.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan wordt het alsnog niet door eenieder begrepen, want het plebs merkt de PI's niet eens op.
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Pauper, ik hoop dat je moeder keihard genomen wordt door je buurman en dat ze dan sterft aan aids. Maar dat meen ik niet echt hoor."
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:45 schreef Steve-O het volgende:
het woord blin bling is zoiezo triest
Moet je snel bij zijn hoor, kan je beter meteen z'n nek omdraaien of een nekschot geven, ik verwacht in 2006 ook van al Qa'ida de gepimpte bom om je middel, inclusief bling-bling detonator!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:56 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Laatst hoorde ik iemand iets zeggen wat ik net zo irritant vond. Zo'n quasi-interessant iemand die zei: "Ja, ik koop een cabrio, maar dan wel een gepimpte versie"![]()
maar dat is toch even vétte shizzle fo ma dizzlequote:Op zondag 1 januari 2006 14:56 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Laatst hoorde ik iemand iets zeggen wat ik net zo irritant vond. Zo'n quasi-interessant iemand die zei: "Ja, ik koop een cabrio, maar dan wel een gepimpte versie"![]()
Waarmee de zelfmoordterrorist z'n ding kan doen.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Moet je snel bij zijn hoor, kan je beter meteen z'n nek omdraaien of een nekschot geven, ik verwacht in 2006 ook van al Qa'ida de gepimpte bom om je middel, inclusief bling-bling detonator!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |