jij wordt steeds zieligerquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Wegracers moeten gewoon opflikkeren uit de bewoonde wereld.
Begrijp niks ervan dat er niet tegen wordt opgetreden, continue bron van overlast,
Net als stereo''s in auto's
etc
Vies vuil kankervolk is t. bah (kotssmiley)
dat laatste gebeurt helaas te weinig, is het probleemquote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof zo'n tupperware-sjon met zijn gepimpte Civic dit leest en denkt: "Gut ja, laat ik maar eens mijn auto weer normaal maken, in plaats van rond te rijden in een opgedirkte kneuzenbak."
Laat die gassies zich toch gewoon lekker om een boom wikkelen, dan lost het probleem zich vanzelf op.
anders laat je personen die andere hobby's hebben dan jij ook in hun waarde.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof zo'n tupperware-sjon met zijn gepimpte Civic dit leest en denkt: "Gut ja, laat ik maar eens mijn auto weer normaal maken, in plaats van rond te rijden in een opgedirkte kneuzenbak."
Laat die gassies zich toch gewoon lekker om een boom wikkelen, dan lost het probleem zich vanzelf op.
Mijn ervaring is dat die tupperwarerijders juist zelf vaak op mensen neerkijken die in een gewone auto rijden. Zeker als die van een merk/model is wat niet gangbaar is in de tupperwarescene.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:35 schreef Pumatje het volgende:
anders laat je personen die andere hobby's hebben dan jij ook in hun waarde.
sommige doen een workshop Bansai boom knippen en sommigen vinden het bevredigend als ze plastic toevoegen.
ik rijd ook een Honda civic met jawel, andere velgen, skirts en wat dingetjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die tupperwarerijders juist zelf vaak op mensen neerkijken die in een gewone auto rijden. Zeker als die van een merk/model is wat niet gangbaar is in de tupperwarescene.
Jammer genoeg snap je de defenitie van geluidsoverlast helemaal niet. (geen last van, dus bestaat niet voor jouw?)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
anders laat je personen die andere hobby's hebben dan jij ook in hun waarde.
sommige doen een workshop Bansai boom knippen en sommigen vinden het bevredigend als ze plastic toevoegen.
wat heeft een hard spelende geluidsinstallatie te maken met auto's waar aan t uiterlijk gewerkt isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:05 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Jammer genoeg snap je de defenitie van geluidsoverlast helemaal niet. (geen last van, dus bestaat niet voor jouw?)
Als er eens in het uur een mongool in zijn kutkarretje voorbij komt dat loeihard oenk oenk oenk doet oke.
Maar als je dat om de 2 minuten hebt omdat er een of andere groep het leuk vindt om avond aan avond tot diep in de nacht (3 uur)(7 d/p/w) doelloos door de omgeving te scheuren als de idioten, dan is dat hele andere koek.
Ik vraag er niet om die geluidsgolven mijn woonkamer/slaapkamer in te krijgen geslingerd.
Ik kan je garanderen dat je op zo'n plek niet meer fijn woont!
Vooral omdat het produceren van deze herrie compleet doelloos is maakt dat het moeilijk tot niet te verdragen.![]()
De beide fenomenen schijnen onlosmakelijk met elkaar verbonden te zijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat heeft een hard spelende geluidsinstallatie te maken met auto's waar aan t uiterlijk gewerkt is![]()
Vogeltjes moeten ook hun kop houden!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef DrDentz het volgende:
filmcultuur he [copycat gedrag] komt nu voornamelijk door de 'fast & furious' films, daar waar rock around the clock met bill haley grotendeels verantwoordelijk was voor de nozems, bepaalde jongens spiegelen zich nou eenmaal graag aan dit soort films
daar waar de nozems gingen dansen op rock 'n roll op het marktplein rijden de tunesjonnies met hardstyle rond in hun bolides
dat is gewoon een natuurlijk verschijnsel, een soort lokdans zeg maar voor de anita's van deze tijd
elke diersoort doet dat, waarom denk je dat vogeltjes zingen in de bomen, dat is hun manier van rondrijden met hardstyle
ik rijd in een "gepimpte" civic 1.6 16vquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
De beide fenomenen schijnen onlosmakelijk met elkaar verbonden te zijn!
Ik heb nog nooit een originele auto gezien waar zo'n zinloze beukinstallatie was ingebouwd.
Je kunt ook gerust stellen dat het een bepaald soort volk is met typische kenmerken dat zich met genoemde praktijken bezig houdt!
Petje achterstevoren op/ scheef in de stoel liggen met linker hand op stuur/ goor chyston jasje aan/ trainingsbroek adidas/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog meer typische kenmerken weten???
Stuur maar een foto, anders geloof ik je nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik rijd in een "gepimpte" civic 1.6 16v
met niet eens een radio
En draag alles behalve genoemde kleding.
in wat voor hokje past dan een hummer rijder?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:38 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Stuur maar een foto, anders geloof ik je niet![]()
kan niet uppen via imageshackquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:38 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Stuur maar een foto, anders geloof ik je niet![]()
Compenseerder van een lichamelijk gebrek danwel tekortkoming.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:58 schreef The_Mavericks het volgende:
in wat voor hokje past dan een hummer rijder?![]()
ik ben ruim 2.8 meter lang, en ik hoor geen klachten over mijn geslacht, heb je andere ideen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Compenseerder van een lichamelijk gebrek danwel tekortkoming.
Tjaka, hoe heet die mongool, steenrijke gek: emiel ratelband en consorten!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:58 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
in wat voor hokje past dan een hummer rijder?![]()
2,8 meter? Da's best lang.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef The_Mavericks het volgende:
ik ben ruim 2.8 meter lang, en ik hoor geen klachten over mijn geslacht, heb je andere ideen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |