een grote rotonde, maar dan kleinquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:54 schreef KreKkeR het volgende: En wat bedoel je precies met een minirotonde
Tubberware, gewoon auto's waarvan de bumpers groter zijn dan de auto zelfquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:54 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is tubberwareEn wat bedoel je precies met een minirotonde
Klinkt wel erg sneu trouwens, al heb ik geen idee waar je het over hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:54 schreef KreKkeR het volgende:
Klinkt Wel heel erg sneu zeg. trouwens, al heb ik geen idee waar je het over hebt.
Dacht het nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:06 schreef StefanP het volgende:
Ze zijn gewoon 2 fast 2 furious voor jou.
WTF, zo weinig maarquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef StefanP het volgende:
Da's knap aangezien er maar 20 in NL zijn, ik ze allemaal ken, en ze nooit aan zoiets zouden meedoen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef StefanP het volgende:
Da's knap aangezien er maar 20 in NL zijn, ik ze allemaal ken, en ze nooit aan zoiets zouden meedoen
BOEM<BOEM BOEB>BOEM >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>quote:Op zondag 1 januari 2006 00:14 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Een beetje muziek in de radio is erg vervelend ja![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:11 schreef whizzer2250 het volgende:
jaloers op de auto's?
Hmmz volgens mij zit je me te neppen, heb even gechecked op internet en ik zweer dat het een supra was.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
WTF, zo weinig maar![]()
Hmmz, dan was het idd een andere
Oh jij weet het beter? Wedje plaatsen?quote:
Het blijft supra asociaal!quote:Op zondag 1 januari 2006 01:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
Oh jij weet het beter? Wedje plaatsen?
Van die auto's in kleur x en dan bumpers in kleur y van het formaat New York bedoel je?? Ik lach ze altijd uitquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Tubberware, gewoon auto's waarvan de bumpers groter zijn dan de auto zelf![]()
minirotonde is gewoon een kleine rotonde met een straal van ca 12 meter.
O, dan heb je mazzel gehad, vuile kut wouten!quote:
Vanwaar deze frustratie?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
O, dan heb je mazzel gehad, vuile kut wouten!![]()
Waarom wil je perse dat ze mij een bekeuring gaven? Was je erbij dan om te bepalen hoe mijn rjigedrag was?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:12 schreef RUSTGRAAG het volgende:
kut wouten dat ze je geen bekeuring hebben gegeven, die lui deugen ook niet!
StefanP heeft het over de Supra Quicksilver denk ikquote:Op zondag 1 januari 2006 01:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Hmmz volgens mij zit je me te neppen, heb even gechecked op internet en ik zweer dat het een supra was.
Ken je die ook in berlicum dan...quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef StefanP het volgende:
Eensch. Dood aan het gepeupel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Wegracers moeten gewoon opflikkeren uit de bewoonde wereld.
Begrijp niks ervan dat er niet tegen wordt opgetreden, continue bron van overlast,
Net als stereo''s in auto's
etc
Vies vuil kankervolk is t. bah (kotssmiley)
dus jij kent mijquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef StefanP het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |