een grote rotonde, maar dan kleinquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:54 schreef KreKkeR het volgende: En wat bedoel je precies met een minirotonde
Tubberware, gewoon auto's waarvan de bumpers groter zijn dan de auto zelfquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:54 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is tubberwareEn wat bedoel je precies met een minirotonde
Klinkt wel erg sneu trouwens, al heb ik geen idee waar je het over hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:54 schreef KreKkeR het volgende:
Klinkt Wel heel erg sneu zeg. trouwens, al heb ik geen idee waar je het over hebt.
Dacht het nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:06 schreef StefanP het volgende:
Ze zijn gewoon 2 fast 2 furious voor jou.
WTF, zo weinig maarquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef StefanP het volgende:
Da's knap aangezien er maar 20 in NL zijn, ik ze allemaal ken, en ze nooit aan zoiets zouden meedoen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef StefanP het volgende:
Da's knap aangezien er maar 20 in NL zijn, ik ze allemaal ken, en ze nooit aan zoiets zouden meedoen
BOEM<BOEM BOEB>BOEM >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>quote:Op zondag 1 januari 2006 00:14 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Een beetje muziek in de radio is erg vervelend ja![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:11 schreef whizzer2250 het volgende:
jaloers op de auto's?
Hmmz volgens mij zit je me te neppen, heb even gechecked op internet en ik zweer dat het een supra was.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
WTF, zo weinig maar![]()
Hmmz, dan was het idd een andere
Oh jij weet het beter? Wedje plaatsen?quote:
Het blijft supra asociaal!quote:Op zondag 1 januari 2006 01:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
Oh jij weet het beter? Wedje plaatsen?
Van die auto's in kleur x en dan bumpers in kleur y van het formaat New York bedoel je?? Ik lach ze altijd uitquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Tubberware, gewoon auto's waarvan de bumpers groter zijn dan de auto zelf![]()
minirotonde is gewoon een kleine rotonde met een straal van ca 12 meter.
O, dan heb je mazzel gehad, vuile kut wouten!quote:
Vanwaar deze frustratie?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
O, dan heb je mazzel gehad, vuile kut wouten!![]()
Waarom wil je perse dat ze mij een bekeuring gaven? Was je erbij dan om te bepalen hoe mijn rjigedrag was?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:12 schreef RUSTGRAAG het volgende:
kut wouten dat ze je geen bekeuring hebben gegeven, die lui deugen ook niet!
StefanP heeft het over de Supra Quicksilver denk ikquote:Op zondag 1 januari 2006 01:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Hmmz volgens mij zit je me te neppen, heb even gechecked op internet en ik zweer dat het een supra was.
Ken je die ook in berlicum dan...quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef StefanP het volgende:
Eensch. Dood aan het gepeupel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Wegracers moeten gewoon opflikkeren uit de bewoonde wereld.
Begrijp niks ervan dat er niet tegen wordt opgetreden, continue bron van overlast,
Net als stereo''s in auto's
etc
Vies vuil kankervolk is t. bah (kotssmiley)
dus jij kent mijquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef StefanP het volgende:
jij wordt steeds zieligerquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Wegracers moeten gewoon opflikkeren uit de bewoonde wereld.
Begrijp niks ervan dat er niet tegen wordt opgetreden, continue bron van overlast,
Net als stereo''s in auto's
etc
Vies vuil kankervolk is t. bah (kotssmiley)
dat laatste gebeurt helaas te weinig, is het probleemquote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof zo'n tupperware-sjon met zijn gepimpte Civic dit leest en denkt: "Gut ja, laat ik maar eens mijn auto weer normaal maken, in plaats van rond te rijden in een opgedirkte kneuzenbak."
Laat die gassies zich toch gewoon lekker om een boom wikkelen, dan lost het probleem zich vanzelf op.
anders laat je personen die andere hobby's hebben dan jij ook in hun waarde.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof zo'n tupperware-sjon met zijn gepimpte Civic dit leest en denkt: "Gut ja, laat ik maar eens mijn auto weer normaal maken, in plaats van rond te rijden in een opgedirkte kneuzenbak."
Laat die gassies zich toch gewoon lekker om een boom wikkelen, dan lost het probleem zich vanzelf op.
Mijn ervaring is dat die tupperwarerijders juist zelf vaak op mensen neerkijken die in een gewone auto rijden. Zeker als die van een merk/model is wat niet gangbaar is in de tupperwarescene.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:35 schreef Pumatje het volgende:
anders laat je personen die andere hobby's hebben dan jij ook in hun waarde.
sommige doen een workshop Bansai boom knippen en sommigen vinden het bevredigend als ze plastic toevoegen.
ik rijd ook een Honda civic met jawel, andere velgen, skirts en wat dingetjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die tupperwarerijders juist zelf vaak op mensen neerkijken die in een gewone auto rijden. Zeker als die van een merk/model is wat niet gangbaar is in de tupperwarescene.
Jammer genoeg snap je de defenitie van geluidsoverlast helemaal niet. (geen last van, dus bestaat niet voor jouw?)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
anders laat je personen die andere hobby's hebben dan jij ook in hun waarde.
sommige doen een workshop Bansai boom knippen en sommigen vinden het bevredigend als ze plastic toevoegen.
wat heeft een hard spelende geluidsinstallatie te maken met auto's waar aan t uiterlijk gewerkt isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:05 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Jammer genoeg snap je de defenitie van geluidsoverlast helemaal niet. (geen last van, dus bestaat niet voor jouw?)
Als er eens in het uur een mongool in zijn kutkarretje voorbij komt dat loeihard oenk oenk oenk doet oke.
Maar als je dat om de 2 minuten hebt omdat er een of andere groep het leuk vindt om avond aan avond tot diep in de nacht (3 uur)(7 d/p/w) doelloos door de omgeving te scheuren als de idioten, dan is dat hele andere koek.
Ik vraag er niet om die geluidsgolven mijn woonkamer/slaapkamer in te krijgen geslingerd.
Ik kan je garanderen dat je op zo'n plek niet meer fijn woont!
Vooral omdat het produceren van deze herrie compleet doelloos is maakt dat het moeilijk tot niet te verdragen.![]()
De beide fenomenen schijnen onlosmakelijk met elkaar verbonden te zijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat heeft een hard spelende geluidsinstallatie te maken met auto's waar aan t uiterlijk gewerkt is![]()
Vogeltjes moeten ook hun kop houden!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef DrDentz het volgende:
filmcultuur he [copycat gedrag] komt nu voornamelijk door de 'fast & furious' films, daar waar rock around the clock met bill haley grotendeels verantwoordelijk was voor de nozems, bepaalde jongens spiegelen zich nou eenmaal graag aan dit soort films
daar waar de nozems gingen dansen op rock 'n roll op het marktplein rijden de tunesjonnies met hardstyle rond in hun bolides
dat is gewoon een natuurlijk verschijnsel, een soort lokdans zeg maar voor de anita's van deze tijd
elke diersoort doet dat, waarom denk je dat vogeltjes zingen in de bomen, dat is hun manier van rondrijden met hardstyle
ik rijd in een "gepimpte" civic 1.6 16vquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
De beide fenomenen schijnen onlosmakelijk met elkaar verbonden te zijn!
Ik heb nog nooit een originele auto gezien waar zo'n zinloze beukinstallatie was ingebouwd.
Je kunt ook gerust stellen dat het een bepaald soort volk is met typische kenmerken dat zich met genoemde praktijken bezig houdt!
Petje achterstevoren op/ scheef in de stoel liggen met linker hand op stuur/ goor chyston jasje aan/ trainingsbroek adidas/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog meer typische kenmerken weten???
Stuur maar een foto, anders geloof ik je nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik rijd in een "gepimpte" civic 1.6 16v
met niet eens een radio
En draag alles behalve genoemde kleding.
in wat voor hokje past dan een hummer rijder?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:38 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Stuur maar een foto, anders geloof ik je niet![]()
kan niet uppen via imageshackquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:38 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Stuur maar een foto, anders geloof ik je niet![]()
Compenseerder van een lichamelijk gebrek danwel tekortkoming.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:58 schreef The_Mavericks het volgende:
in wat voor hokje past dan een hummer rijder?![]()
ik ben ruim 2.8 meter lang, en ik hoor geen klachten over mijn geslacht, heb je andere ideen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Compenseerder van een lichamelijk gebrek danwel tekortkoming.
Tjaka, hoe heet die mongool, steenrijke gek: emiel ratelband en consorten!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:58 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
in wat voor hokje past dan een hummer rijder?![]()
2,8 meter? Da's best lang.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef The_Mavericks het volgende:
ik ben ruim 2.8 meter lang, en ik hoor geen klachten over mijn geslacht, heb je andere ideen?
Ja, wat is dat voor onzin, ik kan ook geen foto's plaatsen???quote:
Dus je bent de langste mens op aarde met je 2.8 meter?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef The_Mavericks het volgende:
ik ben ruim 2.8 meter lang
Nee voordat ze bij rondje 3 zijn is hun tank leegquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:21 schreef RUSTGRAAG het volgende:
t gaat hier over golfjes en andere k karren, die asogedrag uithalen, hummers die zinloos rondjes rijden op rotondes zie ik niet zo vaak!
Dat wou ik al niet schrijven!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Nee voordat ze bij rondje 3 zijn is hun tank leeg.
2 meter 8 centimeterquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:19 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dus je bent de langste mens op aarde met je 2.8 meter?
tja, kan het niet laten hoorquote:Hey the mavericks! ben je alweer aan het pimpen met je auto hier. En dan keihard beweren dat je zo'n auto niet hebt om de bink mee uit te hangen.
Je bent een ergere patser als die sjonnies in hun golfjes. Alleen heb je het nog niet door.
Wat is een oto???quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:31 schreef 2609 het volgende:
je hebt wel een stoere oto hoor maverick
Ja precies.. hoe vaak mensen wel niet asociaal rijden in die leasebakken, of hele oude wagens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik rijd ook een Honda civic met jawel, andere velgen, skirts en wat dingetjes.
maar ik doe dat omdat ik dat er mooi op vind staan, en er niet een blikvanger van wil maken. Dan had ik wel anders dan een zwarte gekocht.
Maargoed, als iemand zich asociaal in een willekeurige auto gedraagd, dan verandert mijn mening, niet om t geen waar hij/zij in rijdt.
Ik spreek hier voor mijzelf, maar ik denk dat meerderen erop dezelfde manier erover denken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:50 schreef The_Mavericks het volgende:
nouja, jullie maken je druk, ik heb alleen een auto die ik altijd al heb willen hebben, net zoals mijn colega die rijdt rond in een ford ka terwijl ie 25.000 meer verdient dan ik, ik snap niet waar jullie je druk om maken, jullie hoeven niet 160.25 voor een volle tank neer te leggen toch?
ik rij teminste niet met 100 door de straat of rij 12 rondjes op een rotonde, ik rij beheerst, netjes, en ik heb geen spoiler die bij iemand anders de vooruit ik kan slaan![]()
Nooit van winterbanden gehoord????quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:55 schreef Jasperaldo het volgende:
[..]
Ja precies.. hoe vaak mensen wel niet asociaal rijden in die leasebakken, of hele oude wagens.
Boeit hun toch geen zak als er een kras of deuk op komt, laatst met die grote sneeuwval ook..
Iedereen rijdt 30, komt er een eikel voorbij in zon opel uit het jaar 0 met 60 - 70 per uur.. idioot
Je staat stil, ik zie het vanaf hier!quote:
Hij heeft zn standaard rechts zitten zeker he???quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef Kinz het volgende:
[..]
Je staat stil, ik zie het vanaf hier!
Hij leunt op z'n knie, dat zie je toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Hij heeft zn standaard rechts zitten zeker he???![]()
![]()
![]()
![]()
250 kg op zijn rechter knie???quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:16 schreef Kinz het volgende:
[..]
Hij leunt op z'n knie, dat zie je toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je weet dat mijn auto de jouwe pwntquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:58 schreef The_Mavericks het volgende:
ik zet hem teminste niet in mijn sig zoals die stefanP![]()
+ z'n eigen gewicht er nog bij!quote:
Is niet waar! jij zei dat eerstquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef Kinz het volgende:
[..]
+ z'n eigen gewicht er nog bij!
* Kinz houdt er van als mensen goedgelovig zijn. Domme kankerjosti![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:31 schreef StefanP het volgende:
[..]
Omdat je weet dat mijn auto de jouwe pwnt
Oja, voordat je weggaat. Doe de groeten aan de mensen die hun mening met je delenquote:
Wie gaat hier weg?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:36 schreef Kinz het volgende:
[..]
Oja, voordat je weggaat. Doe de groeten aan de mensen die hun mening met je delen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |