Dat de servers van Fok het nu maar een keer een heel jaar vol mogen houden zonder downtimequote:
Gaat Flugeltje niet eens even naar buiten???quote:Op zondag 1 januari 2006 00:19 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje gaat afsluiten voor vandaag...
Achter mannetje aan voor de eerste keer slapen van 2006
Ik sluit me daar helemaal bij aan,quote:
Dank je wel... het is uitgestorven hier nu. Zelfs Flugel is al wegquote:Op zondag 1 januari 2006 00:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik sluit me daar helemaal bij aan,![]()
![]()
GELUKKIG 2006 van Yolande en Henk
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat even aan de telefoon, met diverse mensen, maar ik ben zeker nog niet uitgestorven.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wel... het is uitgestorven hier nu. Zelfs Flugel is al weg![]()
Whahaha... ik bedoelde het ook niet persoonlijk...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zat even aan de telefoon, met diverse mensen, maar ik ben zeker nog niet uitgestorven.![]()
Dat kun je wel stellen, maar op 12 hoog met je neus in de wind is het wel koudquote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wel... het is uitgestorven hier nu. Zelfs Flugel is al weg![]()
PARELTJEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 1 januari 2006 00:46 schreef White_Pearl het volgende:
GELUKKIG EN GEZOND NIEUWJAAR IEDEREEN !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weinig problemen mee gehad gelukkig en ook op Messenger, ICQ en CSIM, geen enkel probleem met de chat.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha... ik bedoelde het ook niet persoonlijk...
Zo... iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst? Ik ben er gelukkig eindelijk ook door kunnen komen bij sommige. Alleen niet via T-mobile... die geeft telkens een foutmelding
KPN via vaste lijn ging prima ja. Zeker met die 5 van terugbellen bij in gesprek.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Weinig problemen mee gehad gelukkig en ook op Messenger, ICQ en CSIM, geen enkel probleem met de chat.
Dank je !! Lieve FBquote:Op zondag 1 januari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
PARELTJEEEEEEEEEEE
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar lieverd![]()
![]()
Dank je welquote:
Hahahaha dat lukt vast welquote:Op zondag 1 januari 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je welEn dat het maar een mooi jaar mag worden met veel SM
Die ene die net voor de voordeur zat, ligt nu plat achter de wc-potquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die ene vindt het dus ook niet zo geweldig?
Zielig, gelukkig is ie niet in de pot gekropenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ene die net voor de voordeur zat, ligt nu plat achter de wc-pot![]()
Misschien helpt dit kaartje voor dat arme poesjequote:Op zondag 1 januari 2006 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ene die net voor de voordeur zat, ligt nu plat achter de wc-pot![]()
Net nietquote:Op zondag 1 januari 2006 01:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zielig, gelukkig is ie niet in de pot gekropen![]()
Lievvvvquote:Op zondag 1 januari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien helpt dit kaartje voor dat arme poesje![]()
[afbeelding]
Die poes ligt er echt ontspannen bijquote:
Poes hoort helemaal op die wc, met al die rode accesoiresquote:Op zondag 1 januari 2006 01:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die poes ligt er echt ontspannen bij, ik weet niet of je hem net hebt gemaakt ?
De foto dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |