Dat de servers van Fok het nu maar een keer een heel jaar vol mogen houden zonder downtimequote:
Gaat Flugeltje niet eens even naar buiten???quote:Op zondag 1 januari 2006 00:19 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje gaat afsluiten voor vandaag...
Achter mannetje aan voor de eerste keer slapen van 2006
Ik sluit me daar helemaal bij aan,quote:
Dank je wel... het is uitgestorven hier nu. Zelfs Flugel is al wegquote:Op zondag 1 januari 2006 00:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik sluit me daar helemaal bij aan,![]()
![]()
GELUKKIG 2006 van Yolande en Henk
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat even aan de telefoon, met diverse mensen, maar ik ben zeker nog niet uitgestorven.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wel... het is uitgestorven hier nu. Zelfs Flugel is al weg![]()
Whahaha... ik bedoelde het ook niet persoonlijk...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zat even aan de telefoon, met diverse mensen, maar ik ben zeker nog niet uitgestorven.![]()
Dat kun je wel stellen, maar op 12 hoog met je neus in de wind is het wel koudquote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wel... het is uitgestorven hier nu. Zelfs Flugel is al weg![]()
PARELTJEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 1 januari 2006 00:46 schreef White_Pearl het volgende:
GELUKKIG EN GEZOND NIEUWJAAR IEDEREEN !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weinig problemen mee gehad gelukkig en ook op Messenger, ICQ en CSIM, geen enkel probleem met de chat.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha... ik bedoelde het ook niet persoonlijk...
Zo... iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst? Ik ben er gelukkig eindelijk ook door kunnen komen bij sommige. Alleen niet via T-mobile... die geeft telkens een foutmelding
KPN via vaste lijn ging prima ja. Zeker met die 5 van terugbellen bij in gesprek.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Weinig problemen mee gehad gelukkig en ook op Messenger, ICQ en CSIM, geen enkel probleem met de chat.
Dank je !! Lieve FBquote:Op zondag 1 januari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
PARELTJEEEEEEEEEEE
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar lieverd![]()
![]()
Dank je welquote:
Hahahaha dat lukt vast welquote:Op zondag 1 januari 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je welEn dat het maar een mooi jaar mag worden met veel SM
Die ene die net voor de voordeur zat, ligt nu plat achter de wc-potquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die ene vindt het dus ook niet zo geweldig?
Zielig, gelukkig is ie niet in de pot gekropenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ene die net voor de voordeur zat, ligt nu plat achter de wc-pot![]()
Misschien helpt dit kaartje voor dat arme poesjequote:Op zondag 1 januari 2006 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ene die net voor de voordeur zat, ligt nu plat achter de wc-pot![]()
Net nietquote:Op zondag 1 januari 2006 01:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zielig, gelukkig is ie niet in de pot gekropen![]()
Lievvvvquote:Op zondag 1 januari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien helpt dit kaartje voor dat arme poesje![]()
[afbeelding]
Die poes ligt er echt ontspannen bijquote:
Poes hoort helemaal op die wc, met al die rode accesoiresquote:Op zondag 1 januari 2006 01:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die poes ligt er echt ontspannen bij, ik weet niet of je hem net hebt gemaakt ?
De foto dan![]()
Wat heb je Xena gegevenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Agossie die poes in het toilet
Xena ligt er beter bij
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Die ligt uit te blazen van het vuurwerk terug koppen
Whahaha doet me denken aan die home video die ik vanavond op tv zag bij talpa (Ja ik kijk dat soms als er niks anders isquote:Op zondag 1 januari 2006 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Die ligt uit te blazen van het vuurwerk terug koppen
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha doet me denken aan die home video die ik vanavond op tv zag bij talpa (Ja ik kijk dat soms als er niks anders is).
Was een hond die zo'n vuurwerkstok waar ballen uit komen in zijn bek nam en er rustig mee rondliep. Die dingen schoten alle kanten op ipv omhoog
Ja, hij was achter het schoenenkastje gekropen, maar dat paste niet erg met die dikke kont, dus eigenlijk hing die alleen met zijn kop er tussen.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die poes ligt er echt ontspannen bij, ik weet niet of je hem net hebt gemaakt ?
De foto dan![]()
Heb je dat misschien op het nieuws gezien of ergens gelezen, een man gooide toen hij zijn hond aan het uitlaten was een rotje weg en zijn hond aporteerde dat dingquote:Op zondag 1 januari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha doet me denken aan die home video die ik vanavond op tv zag bij talpa (Ja ik kijk dat soms als er niks anders is).
Was een hond die zo'n vuurwerkstok waar ballen uit komen in zijn bek nam en er rustig mee rondliep. Die dingen schoten alle kanten op ipv omhoog
Ik heb het gelezen ja. Tot de schrik van die baas stond er... hij was er helemaal kapot van. Als dat zo is, kan ik dat heel goed begrijpen ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je dat misschien op het nieuws gezien of ergens gelezen, een man gooide toen hij zijn hond aan het uitlaten was een rotje weg en zijn hond aporteerde dat dingAlleen ging het ding af in de hond zijn bek en de dierenarts moest het diertje helaas laten inslapen
![]()
Wat voor een baasje ben je danNooit geen dieren meer voor zulke mensen
![]()
![]()
![]()
Jeee dat is inderdaad een naar verhaal zeg.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je dat misschien op het nieuws gezien of ergens gelezen, een man gooide toen hij zijn hond aan het uitlaten was een rotje weg en zijn hond aporteerde dat dingAlleen ging het ding af in de hond zijn bek en de dierenarts moest het diertje helaas laten inslapen
![]()
Wat voor een baasje ben je danNooit geen dieren meer voor zulke mensen
![]()
![]()
![]()
Als het een 'ongeluk' is kan het voorkomen... maar als het expres is, zoals mishandeling van pony's en zo, dan mogen ze ze van mij aan de hoogste boom opknopen.quote:
Heel goed antwoordquote:Op zondag 1 januari 2006 01:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jeee dat is inderdaad een naar verhaal zeg.![]()
![]()
En inderdaad ALS je al vuurwerk gooit als je een hond bij je hebt, dan zorg je toch op zijn minst dat je het dier aangelijnd hebt, zodat die er niet achteraan kan gaan.![]()
Dank je welllllllll.... jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar gewest. Dat 2006 maar een mooi jaar mag wordenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:42 schreef Arliator het volgende:
heel veel![]()
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NAMENS ARLIATOR, DIZZY-LIZZY EN KIKANONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heel veel![]()
Het zal inderdaad wel per ongeluk gebeurt zijn maar toch, ik heb zelf al drie honden gehad en 2 katten, dus ik wel waar ik over praat. Het is zielig voor die hondquote:Op zondag 1 januari 2006 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als het een 'ongeluk' is kan het voorkomen... maar als het expres is, zoals mishandeling van pony's en zo, dan mogen ze ze van mij aan de hoogste boom opknopen.
Je moet wat doen om op te vallen he?quote:Op zondag 1 januari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je welllllllll.... jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar gewest. Dat 2006 maar een mooi jaar mag worden
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:42 schreef Arliator het volgende:
(in veelvoud)
![]()
NAMENS ARLIATOR, DIZZY-LIZZY EN KIKANONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(nogmaals in veelvoud)
![]()
Dat is je dan zeker geluktquote:Op zondag 1 januari 2006 01:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je moet wat doen om op te vallen he?![]()
Ja zeker weten... ik wil niet weten hoe die bek er uit heeft gezien toen. Zal niet fris zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het zal inderdaad wel per ongeluk gebeurt zijn maar toch, ik heb zelf al drie honden gehad en 2 katten, dus ik wel waar ik over praat. Het is zielig voor die hond![]()
Zat vuurwerk tussenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook de beste wensen, veel geluk, gezondheid en liefde voor 2006
![]()
![]()
![]()
Blijft je toetsenbord af en toe hangen??![]()
![]()
![]()
Ha Bong... jij ook een heel gelukkig nieuwjaar gewenstquote:Op zondag 1 januari 2006 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 wenst iedereen een heerlijk 2006
Ik ben nu niet thuis dus ben wat minder snel met posten omdat ik op een laptop zit en dat ben ik normaliter niet gewend
Dank je, ook voor jullie een gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 1 januari 2006 01:42 schreef Arliator het volgende:
allemaal yippie's![]()
NAMENS ARLIATOR, DIZZY-LIZZY EN KIKANONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 wenst iedereen een heerlijk 2006
Ik ben nu niet thuis dus ben wat minder snel met posten omdat ik op een laptop zit en dat ben ik normaliter niet gewend
Kijk A en M... wij doen dat tenminste netjes met een quote... die korten we inquote:Op zondag 1 januari 2006 01:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dank je, ook voor jullie een gelukkig nieuwjaar![]()
Ik wil het eigenlijk ook niet weten, al helemaal omdat de dierenarts hem in heeft moeten laten slapenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja zeker weten... ik wil niet weten hoe die bek er uit heeft gezien toen. Zal niet fris zijn.
Ik dacht als we die jippies allemaal er bij laten word ik echt scheel.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk A en M... wij doen dat tenminste netjes met een quote... die korten we in![]()
Die man heeft denk ik de komende jaren ook geen Happy newjear meer.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk ook niet weten, al helemaal omdat de dierenarts hem in heeft moeten laten slapen![]()
![]()
![]()
Zien we door de jippies het bos niet meerquote:Op zondag 1 januari 2006 01:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik dacht als we die jippies allemaal er bij laten word ik echt scheel.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik dacht als we die jippies allemaal er bij laten word ik echt scheel.![]()
Nee lekkere oude hits op ZDF tot 05:00quote:Op zondag 1 januari 2006 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Kijken jullie ook Jools op de BBC?
Nee sorry... wat is dat?quote:Op zondag 1 januari 2006 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Kijken jullie ook Jools op de BBC?
Ik ken een forum... waar ook nog eens de complete quote wordt meegenomen... en als daar een quote in stond ook. Dan wordt het al gauw onoverzichtelijk vind ik. Fok zet netjes [...] neer als er een quote stond.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Happy New Year
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat is ook bij andere dingen dat er tig keer dezelfde tektst weer meegenomen wordt in een quote![]()
Ik ook, kijk maar...quote:Op zondag 1 januari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk A en M... wij doen dat tenminste netjes met een quote... die korten we in![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:44 schreef M-en-A het volgende:
Op zondag 1 januari 2006 01:42 schreef Arliator het volgende:
(in veelvoud)
![]()
NAMENS ARLIATOR, DIZZY-LIZZY EN KIKANONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(nogmaals in veelvoud)
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
![]()
![]()
Ook de beste wensen, veel geluk, gezondheid en liefde voor 2006
![]()
![]()
![]()
Blijft je toetsenbord af en toe hangen??![]()
![]()
![]()
Ik vind dat er wel weinigquote:Op zondag 1 januari 2006 01:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Happy New Year
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat is ook bij andere dingen dat er tig keer dezelfde tektst weer meegenomen wordt in een quote![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:56 schreef Arliator het volgende:
Mededeling, de zoon van Dizzy-lizzy gaat onder haar naam op de SC komen.
Dus je ziet Dizzy, maar het is de zoon, dit om misverstanden te voorkomen.![]()
Moeten we dat gelovenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:56 schreef Arliator het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel weinigin staan, net of je het niet meent
![]()
Okee... we zullen hem een Fok welkom gevenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:56 schreef Arliator het volgende:
Ha zoon van Dizzyquote:Op zondag 1 januari 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heh heh.. Reporting for duty! ^.^
Pfft.. Wat een lef.. Even denken dat ik op nieuwjaar in bed lig.. Wat een lef, niet, Arnotje? ^.^quote:
hoi hoi zoon van Dizzyquote:Op zondag 1 januari 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heh heh.. Reporting for duty! ^.^
Ik was er net wel... maar nogmaals bedanktquote:Op zondag 1 januari 2006 02:02 schreef White_Pearl het volgende:
Voor iedereen die er net niet was:
[afbeelding]
Met veel gezondheid, liefde en geluk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |