Ik zapte even naar Bert Vischer, waarvan een kort fragment uit een oude show te zien was en dat vond ik gelijk al véél leuker dan Youp.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij dfraaide volledig op de automatische piloot
Alles zag je mijlenver aankomen.
Waarom? Hebben wij niks mee te maken...quote:Op zondag 1 januari 2006 02:10 schreef SunChaser het volgende:
En niet een keer over zn eigen slippertjes lullen. Zwak hoor.
En met zijn moralistisch geblaat over andere mannen in midlifecrisis wel?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom? Hebben wij niks mee te maken...
Ook niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En met zijn moralistisch geblaat over andere mannen in midlifecrisis wel?
Al z'n voorspelbare grapjes kon je in je gedachten zo inkoppenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:10 schreef SunChaser het volgende:
En niet een keer over zn eigen slippertjes lullen. Zwak hoor.
Ik zat gedurende Youp dan ook lekker te FOK!kenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al z'n voorspelbare grapjes kon je in je gedachten zo inkoppen
Flikker toch op, hij oordeelt al jaren over dat "soort mannen"nu is hij er zelf zoeen en nu heeft hij nieteens zelfspot.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom? Hebben wij niks mee te maken...
Wie nietquote:Op zondag 1 januari 2006 02:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zat gedurende Youp dan ook lekker te FOK!ken
Geouwehoer over zichzelf is wel het laatste waar ik op zit te wachten bij een oudejaarsconference.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op, hij oordeelt al jaren over dat "soort mannen"nu is hij er zelf zoeen en nu heeft hij nieteens zelfspot.
DAT had hem gesierd.
Jij bent meer van Seth Gaaikema zekerquote:Op zondag 1 januari 2006 02:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Geouwehoer over zichzelf is wel het laatste waar ik op zit te wachten bij een oudejaarsconference.
Laat ik het anders formuleren, ik zit niet meer op Yak te wachtenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Geouwehoer over zichzelf is wel het laatste waar ik op zit te wachten bij een oudejaarsconference.
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij bent meer van Seth Gaaikema zeker
Heb je Rob nog gezien gisteren bij Jensen?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:25 schreef -Angel- het volgende:
Degene die hier klagen vallen in de categorie "zielig". Zeuren om te zeuren.
Kijk dan niet, je weet wat je bij Youp kan verwachten.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren, ik zit niet meer op Yak te wachten
Nee, oke. Maar omdat t al sinds Man Vermist hetzelfde is heb ik t al gezien sinds de Nieuwjaarconference in 1989quote:Op zondag 1 januari 2006 02:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
Nee, maar ik vond dit echt niet minder dan andere Youp shows.
Rob?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:25 schreef SunChaser het volgende:
Heb je Rob nog gezien gisteren bij Jensen?
Flikker toch op, een Oudejaarsshow hoort iets speciaals te zijn, en dit was een gemiddeld programma uit de polder.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kijk dan niet, je weet wat je bij Youp kan verwachten.
Verder ben ik het met Posdnous eens.
Helaas is dat nog nooit gebeurd...quote:Op zondag 1 januari 2006 02:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op, een Oudejaarsshow hoort iets speciaals te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |