Ik vond Lebbis en Jansen dus wel leuk. Naijib heb ik gemist vorige week had ik ook leuk gevonden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:23 schreef gelly het volgende:
Maar Sun, als Youp al niet leuk is... Wat had je dan willen zien ?
Weinig, maar ik vraag me af wat Youp dan met carnaval te maken heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat heeft youp met originaliteit te maken!
Z'n jasje?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weinig, maar ik vraag me af wat Youp dan met carnaval te maken heeft.
Najiib was leuk idd, En Lebbis en Jansen ... Ik vind Youp niet onder doen echter..quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vond Lebbis en Jansen dus wel leuk. Naijib heb ik gemist vorige week had ik ook leuk gevonden.
Hij brengt t wel goed, maar ik ken t allemaal wel. Heb je Wilko Terwijn al gezien?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Najiib was leuk idd, En Lebbis en Jansen ... Ik vind Youp niet onder doen echter..
L&J waren net zo kut.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Najiib was leuk idd, En Lebbis en Jansen ... Ik vind Youp niet onder doen echter..
Het is natuurlijk meer van hetzelfde, maar dat heb je straks met Najiib en L&J ook. En Wilko Terwijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij brengt t wel goed, maar ik ken t allemaal wel. Heb je Wilko Terwijn al gezien?
Ik op 20quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb de TMF Video Jaarmix maar op volume 8 gezet
Mjah, of iets anders.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef iteejer het volgende:
Degenen die dit grappig vinden, zijn dronken en kijken naar de verkeerde zender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |