Waarom niet? Zijn we allemaal gelijk dan ofzo?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:49 schreef Monidique het volgende:
Jij vindt het wel een goed idee dat moslims anders behandeld worden dan de rest van de bevolking?
Dan weet ik dat, moslims zijn anders en dienen anders behandeld te worden door de staat.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:51 schreef IntroV het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn we allemaal gelijk dan ofzo?
Iemand die 100% arbeidsongeschikt is, hoeft niet te werken.
Iemand zonder kinderen krijgt geen kinderbijslag.
Sommige mensen die verstandelijk gehandicapt zijn mogen geen kinderen krijgen.
Sommige groepen die risico's voor de integratie en rechtstaat opleveren, moeten een examen afleggen.
Je klinkt nog niet heel erg overtuigd. Maar verstand komt met de jaren, zeggen ze.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:08 schreef Monidique het volgende:
Dan weet ik dat, moslims zijn anders en dienen anders behandeld te worden door de staat.
He is dat je zus in je avatar?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:51 schreef IntroV het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn we allemaal gelijk dan ofzo?
Iemand die 100% arbeidsongeschikt is, hoeft niet te werken.
Iemand zonder kinderen krijgt geen kinderbijslag.
Sommige mensen die verstandelijk gehandicapt zijn mogen geen kinderen krijgen.
Sommige groepen die risico's voor de integratie en rechtstaat opleveren, moeten een examen afleggen.
Ze zeggen wel meer.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:08 schreef IntroV het volgende:
[..]
Je klinkt nog niet heel erg overtuigd. Maar verstand komt met de jaren, zeggen ze.
Zijn er nog meer opties?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:12 schreef Monidique het volgende:
ik ben wél overtuigd, overtuigd dat dit een gevaarlijke, fascistisch ogende mening is.
Opties? Het is geen referendum, het is mijn mening.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:23 schreef IntroV het volgende:
[..]
Zijn er nog meer opties?
Of is de optie dat 't besluit een fascistische/racistische grondslag heeft de enige in jouw ogen?
tja, het is een feit dat mensen die het islamitische geloof aanhangen ontzettend veel problemen hebben om zich aan te passen aan de westerse samenleving waar ze zelf naar toe komen. mag wel eens wat gedaan worden aan die bende ongemanierde asociale idioten die hier komt en denkt hun middeleeuwse praktijken hier te kunnen voortzetten.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Opties? Het is geen referendum, het is mijn mening.
Die rassenrellen zijn er nu al in Frankrijk en Australie. En ik vrees dat het alleen maar erger zal wordenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:58 schreef MakeLoveNow het volgende:
[..]
tja, het is een feit dat mensen die het islamitische geloof aanhangen ontzettend veel problemen hebben om zich aan te passen aan de westerse samenleving waar ze zelf naar toe komen. mag wel eens wat gedaan worden aan die bende ongemanierde asociale idioten die hier komt en denkt hun middeleeuwse praktijken hier te kunnen voortzetten.
of heb je liever een paar flinke rassenrellen en burgeroorlog over een paar jaar....
Nee, en tevens heb ik geen zin om moslims als minderwaardigen te behandelen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:58 schreef MakeLoveNow het volgende:
[..]
of heb je liever een paar flinke rassenrellen en burgeroorlog over een paar jaar....
De vrees straalt van je af.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:10 schreef Rasje het volgende:
[..]
Die rassenrellen zijn er nu al in Frankrijk en Australie. En ik vrees dat het alleen maar erger zal worden![]()
En dat komt omdat ze de moslims te gelijk hebben behandeld?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:10 schreef Rasje het volgende:
[..]
Die rassenrellen zijn er nu al in Frankrijk en Australie. En ik vrees dat het alleen maar erger zal worden![]()
En ik heb geen zin om als minderwaardige behandeld te worden.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, en tevens heb ik geen zin om moslims als minderwaardigen te behandelen.
Waarom heeft niemand problemen met Chinezen en Vietnamezen, vraag ik me wel eens af.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En dat komt omdat ze de moslims te gelijk hebben behandeld?
ze vragen zelf om die behandeling....quote:Op zondag 1 januari 2006 17:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nogal tegenstrijdig.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:26 schreef MakeLoveNow het volgende:
[..]
ze vragen zelf om die behandeling....
zij behandelen zelf bepaalde groepen minderwaardig waar de westerse samenleving niet van gedient is. als ze europa zo'n kutland is voor moslims waarom blijven ze dan komen?
(...)
iedere weldenkend mens die ergens te "gast" is gedraagd zich toch gewoon naar de regels van dat land!
aantal vietnamezen is niet zo heel groot. chinezen wat meer in europa.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:25 schreef Rasje het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand problemen met Chinezen en Vietnamezen, vraag ik me wel eens af.
Omdat die juist niét geïntegreerd zijn en niét participeren. In ieder geval, minder. Loempia geven, 2.50 ontvangen, daar kun je weinig ruzie door krijgen.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:25 schreef Rasje het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand problemen met Chinezen en Vietnamezen, vraag ik me wel eens af.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinese_cultuurquote:Op zondag 1 januari 2006 17:50 schreef Rasje het volgende:
Ja, maar de meeste problemen die er nu zijn met moslims, betreft vooral de jongeren (die vaak hier zijn geboren). Wat ik me dus afvraag is waarom er geen problemen zijn met Chinese of Vietnamese jongeren (die hier zijn geboren). Die hebben toch ook hun eigen geloof en cultuur?
Precies!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |