Was niet vanwege jou, maar vanwege die reacties. Ik wou dat topic even opruimen en dan weer openen, maar nu je deze hebt is het ook goed.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:10 schreef Annepanneke het volgende:
Ik kom hier om ervaringen uit te wisselen omdat ik aardig wat mee heb gemaakt op paranormaal gebied en nog steeds meemaak trouwens.
Ik wil jullie meningen over bepaalde dingen en dan wordt er zo gereageert??Worden alle nieuwe mensen zo behandelt?? Ik snap dat er aardig wat neppers tussendoor komen, maar zo is toch niet iedereen?
Als je op iemand reageert, druk dan op dit knopje:quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:14 schreef Annepanneke het volgende:
Okay dankje joh ik snapte het al niet
Dont tempt me...quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:17 schreef Triangeljosti het volgende:
Zie je! Alleen mijn post blijft staan omdat hij inhoudelijk en intelligent is!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Verwacht hier ook geen knuffelaars die altijd goed doen, want er lopen mensen rond die liever de ander het leven zuur maken dan dat ze ook maar 1 keer in de 10 jaar een goed woord uitspreken over iemand.
Zeik niet zoquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:17 schreef iteejer het volgende:
(Zeker een beetje druk ivm oudjaarsavond allemaal?)
Welkom!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:19 schreef Annepanneke het volgende:
Okay dat wist ik dus niet sorry als ik dit had geweten dan had ik mijzelf anders voorgesteld. Hieronder een gedeelte van mijn verhaal.
Mijn naam is Angela en ik ben 27 jaar ik woon vlakbij Rotterdam. Ik heb sinds ik mij al kan herinneren bepaalde gevoelen ik weet niet hoe ik het uit kan leggen, maar ik hoor mensen praten. Nou ja mensen ik bedoel eigenlijk geesten.
Ik zie ze ook af en toe in een flits alleen dat gaat te snel om ook maar iets te zien.
Toen ik heel klein was heb ik ze heeeel duidelijk gezien. Ze kwamen heel vaak langs bij mij, maar op de een of andere manier leken ze heel droevig en vroegen ze om hulp. Zo leek het in ieder geval.
Ik hoor heel vaak mijn naam roepen en ik wil gewoon weten wat voor handelingen ik moet verrichten om meer in contact te komen met ze.
DIt is in het heel kort mijn verhaal de rest vertel ik misschien later!
Sja misschien geen daar probeer ik momenteel achter te komenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:21 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Welkom!
Misschien moet je naar een dokter?
Of welk verschil is er tussen de stemmen die jij hoort en de stemmen die een manischdepressievepsychopaat hoort?
Voor de mensen die me wel liggen. En ik kan je zeggen, dat is niet de meerderheid hier.quote:
Op internet zijn er altijd mensen die dingen dingen die ze in het echt nooit durven of willen zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:10 schreef Annepanneke het volgende:
Ik kom hier om ervaringen uit te wisselen omdat ik aardig wat mee heb gemaakt op paranormaal gebied en nog steeds meemaak trouwens.
Ik wil jullie meningen over bepaalde dingen en dan wordt er zo gereageert??Worden alle nieuwe mensen zo behandelt?? Ik snap dat er aardig wat neppers tussendoor komen, maar zo is toch niet iedereen?
Ik denk dat het ook met stoer doen te maken heeft, sommige users willen een bepaald imago scheppen. Iets dat ze in het echte leven nooit voor elkaar krijgen. Dus gaan ze al snel ander gedrag vertonen dat niet bij ze past. Ze zien internet als speelplaats waar alles mag, terwijl dat in principe niet zo zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:48 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Op internet zijn er altijd mensen die dingen dingen die ze in het echt nooit durven of willen zeggen.
Strengere policy en meer admins helpen hier enkel tegen.
Vrijheid is een groot goed. We gaan er van uit dat ieder zijn eigen verantwoordelijkheid kan nemen om zich goed te gedragen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Op internet zijn er altijd mensen die dingen dingen die ze in het echt nooit durven of willen zeggen.
Strengere policy en meer admins helpen hier enkel tegen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Vrijheid is een groot goed. We gaan er van uit dat ieder zijn eigen verantwoordelijkheid kan nemen om zich goed te gedragen.
Waar gediscussieerd wordt, kunnen soms de spanningen hoog oplopen en dan wordt er wel es te hard gereageerd. Ook wordt er wel es gewoon puur lol getrapt, in melige buien etc. Zolang dat maar binnen de perken bliijft is dat geen probleem.
Dus in TRU zijn we de moeilijksten niet, we zijn geen politie of zo, het moet wel leuk blijven.
Ik ben het daarom niet met je eens dat we strenger moeten zijn. Het gaat best zoEn die paar fikkies, ach die horen er ook bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |