abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33588622
Ik kom hier om ervaringen uit te wisselen omdat ik aardig wat mee heb gemaakt op paranormaal gebied en nog steeds meemaak trouwens.

Ik wil jullie meningen over bepaalde dingen en dan wordt er zo gereageert?? Worden alle nieuwe mensen zo behandelt?? Ik snap dat er aardig wat neppers tussendoor komen, maar zo is toch niet iedereen?
pi_33588733
Maar goed:

Ja zo gaat dat op Fok! Nieuwkomers hebben het zwaar en de baggeraars winnen het meestal van de mensen die serieus willen zijn...

Welkom...
pi_33588746
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:10 schreef Annepanneke het volgende:
Ik kom hier om ervaringen uit te wisselen omdat ik aardig wat mee heb gemaakt op paranormaal gebied en nog steeds meemaak trouwens.

Ik wil jullie meningen over bepaalde dingen en dan wordt er zo gereageert?? Worden alle nieuwe mensen zo behandelt?? Ik snap dat er aardig wat neppers tussendoor komen, maar zo is toch niet iedereen?
Was niet vanwege jou, maar vanwege die reacties. Ik wou dat topic even opruimen en dan weer openen, maar nu je deze hebt is het ook goed.
Begin maar es met wat je zelf hebt meegemaakt, dan komt de rest vanzelf wel.
pi_33588796
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:14 schreef Annepanneke het volgende:
Okay dankje joh ik snapte het al niet
Als je op iemand reageert, druk dan op dit knopje: .

Dan is het duidelijk op wie je reageert.
pi_33588815
Nu even graag normaal doen allemaal, degene die nu nog zeikt kan een ban verwachten
pi_33588836
(Zeker een beetje druk ivm oudjaarsavond allemaal? )
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:17:47 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33588844
Om een hart onder de riem te steken. Alle mensen worden zo behandeld. Dat is de "charme" van Fok! ( wat je ook charme kunt noemen)

Verwacht hier ook geen knuffelaars die altijd goed doen, want er lopen mensen rond die liever de ander het leven zuur maken dan dat ze ook maar 1 keer in de 10 jaar een goed woord uitspreken over iemand.

Maar toch welkom hier.

Na een paar jaar wen je er wel aan, en leer je de zeik-berichten eruit te filteren als het ware.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33588852
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:17 schreef Triangeljosti het volgende:
Zie je! Alleen mijn post blijft staan omdat hij inhoudelijk en intelligent is!
Dont tempt me...
pi_33588872
Okay dat wist ik dus niet sorry als ik dit had geweten dan had ik mijzelf anders voorgesteld. Hieronder een gedeelte van mijn verhaal.

Mijn naam is Angela en ik ben 27 jaar ik woon vlakbij Rotterdam. Ik heb sinds ik mij al kan herinneren bepaalde gevoelen ik weet niet hoe ik het uit kan leggen, maar ik hoor mensen praten. Nou ja mensen ik bedoel eigenlijk geesten.
Ik zie ze ook af en toe in een flits alleen dat gaat te snel om ook maar iets te zien.

Toen ik heel klein was heb ik ze heeeel duidelijk gezien. Ze kwamen heel vaak langs bij mij, maar op de een of andere manier leken ze heel droevig en vroegen ze om hulp. Zo leek het in ieder geval.

Ik hoor heel vaak mijn naam roepen en ik wil gewoon weten wat voor handelingen ik moet verrichten om meer in contact te komen met ze.

DIt is in het heel kort mijn verhaal de rest vertel ik misschien later!
pi_33588880
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:17 schreef Dromenvanger het volgende:

Verwacht hier ook geen knuffelaars die altijd goed doen, want er lopen mensen rond die liever de ander het leven zuur maken dan dat ze ook maar 1 keer in de 10 jaar een goed woord uitspreken over iemand.
waarom zit je hier dan nog
pi_33588883
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:17 schreef iteejer het volgende:
(Zeker een beetje druk ivm oudjaarsavond allemaal? )
Zeik niet zo

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33588921
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:19 schreef Annepanneke het volgende:
Okay dat wist ik dus niet sorry als ik dit had geweten dan had ik mijzelf anders voorgesteld. Hieronder een gedeelte van mijn verhaal.

Mijn naam is Angela en ik ben 27 jaar ik woon vlakbij Rotterdam. Ik heb sinds ik mij al kan herinneren bepaalde gevoelen ik weet niet hoe ik het uit kan leggen, maar ik hoor mensen praten. Nou ja mensen ik bedoel eigenlijk geesten.
Ik zie ze ook af en toe in een flits alleen dat gaat te snel om ook maar iets te zien.

Toen ik heel klein was heb ik ze heeeel duidelijk gezien. Ze kwamen heel vaak langs bij mij, maar op de een of andere manier leken ze heel droevig en vroegen ze om hulp. Zo leek het in ieder geval.

Ik hoor heel vaak mijn naam roepen en ik wil gewoon weten wat voor handelingen ik moet verrichten om meer in contact te komen met ze.

DIt is in het heel kort mijn verhaal de rest vertel ik misschien later!
Welkom!
Misschien moet je naar een dokter?
Of welk verschil is er tussen de stemmen die jij hoort en de stemmen die een manischdepressievepsychopaat hoort?
pi_33588967
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:21 schreef Triangeljosti het volgende:

[..]

Welkom!
Misschien moet je naar een dokter?
Of welk verschil is er tussen de stemmen die jij hoort en de stemmen die een manischdepressievepsychopaat hoort?
Sja misschien geen daar probeer ik momenteel achter te komen
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:26:00 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33589066
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:19 schreef Poepoog het volgende:

[..]

waarom zit je hier dan nog
Voor de mensen die me wel liggen. En ik kan je zeggen, dat is niet de meerderheid hier.

Zolang er nog 20 mensen zijn die me liggen zal ik aanwezig blijven.

Ik kom ook niet om een goede indruk te maken op alle fokkers hier. Ik kom hier omdat ik af en toe wel eens goed kan omgaan met een minderheid hier.

Het merendeel van de fokkers wil ik niet eens leren kennen

Vandaar zit ik de laatste tijd meer op andere fora.
pi_33589494
Trek je niks aan van citroensmoelen hoor meid. Gewoon ignore mode. Er zijn altijd wel genoeg mensen die wel geinteresseerd zijn in wat je te vertellen hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33589659
We zijn ietwat apart, maar ja, dit is dan ook FOK!.
Maar het is al met al toch wel zo dat je hier terecht kan met al je paranormale vragen, opmerkingen etc.
Sommigen komen hier om te zeiken, maar de meesten gewoon omdat het ze van welke kant ook interesseert.
Wie of wat je ook bent, je bent hier welkom
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:47:11 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33589666
Ignore mode inderdaad

En dat leer je wel na een paar weken/maanden. Na 3 jaar heb je het bijna onder de knie. En weet je dat bepaalde mensen online zijn om anderen op stang te jagen. En prik je ze er een voor een uit.

20 mensen is laag ingeschat wat ik zei. Er zullen meer zijn die me liggen. En om nu Fok! vaarwel te zeggen omdat bepaalde lui hier komen met foute bedoelingen

Dus laat je niet wegjagen, en laat de eerste indruk niet de laatste zijn.
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:48:55 #19
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_33589706
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:10 schreef Annepanneke het volgende:

Op internet zijn er altijd mensen die dingen dingen die ze in het echt nooit durven of willen zeggen.
Strengere policy en meer admins helpen hier enkel tegen.
Era Vulgaris
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:51:51 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33589778
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:48 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Op internet zijn er altijd mensen die dingen dingen die ze in het echt nooit durven of willen zeggen.
Ik denk dat het ook met stoer doen te maken heeft, sommige users willen een bepaald imago scheppen. Iets dat ze in het echte leven nooit voor elkaar krijgen. Dus gaan ze al snel ander gedrag vertonen dat niet bij ze past. Ze zien internet als speelplaats waar alles mag, terwijl dat in principe niet zo zou moeten zijn.

Het is ook een bepaalde sfeer die heerst en tot leven is gekomen. Gelukkig is dat niet bij iedere gebruiker het geval. Genoeg gebruikers die voor zichzelf posten en denken hier. Anders was ik al 2 jaar geleden weg gegaan hier.

Tis ook de enige reden dat ik nog aanwezig blijf. Dat er gebruikers zijn die wel normaal reageren hier. Maar dat heeft wederom met balans te maken.
pi_33589796
Thanks allemaal!! Ik weet nu in ieder geval dat hier ook serieuze mensen zitten! Ik moet nu afsluiten i.v.m. visite, maar jullie zien mij zeker meer langskomen

Tot gauw en een heel fijn uiteinde allemaal!
pi_33589819
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Vrijheid is een groot goed. We gaan er van uit dat ieder zijn eigen verantwoordelijkheid kan nemen om zich goed te gedragen.
Waar gediscussieerd wordt, kunnen soms de spanningen hoog oplopen en dan wordt er wel es te hard gereageerd. Ook wordt er wel es gewoon puur lol getrapt, in melige buien etc. Zolang dat maar binnen de perken bliijft is dat geen probleem.
Dus in TRU zijn we de moeilijksten niet, we zijn geen politie of zo, het moet wel leuk blijven.
Ik ben het daarom niet met je eens dat we strenger moeten zijn. Het gaat best zo En die paar fikkies, ach die horen er ook bij
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:54:50 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33589844
Prettige jaarwisseling
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:57:06 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33589899
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:54 schreef iteejer het volgende:

[..]

Vrijheid is een groot goed. We gaan er van uit dat ieder zijn eigen verantwoordelijkheid kan nemen om zich goed te gedragen.
Waar gediscussieerd wordt, kunnen soms de spanningen hoog oplopen en dan wordt er wel es te hard gereageerd. Ook wordt er wel es gewoon puur lol getrapt, in melige buien etc. Zolang dat maar binnen de perken bliijft is dat geen probleem.
Dus in TRU zijn we de moeilijksten niet, we zijn geen politie of zo, het moet wel leuk blijven.
Ik ben het daarom niet met je eens dat we strenger moeten zijn. Het gaat best zo En die paar fikkies, ach die horen er ook bij

Vrijheid inderdaad, belangrijk in alle gevallen. Overal waar dan ook.

Toch loopt hier soms de bloeddruk omhoog door hoe mensen krap kunnen denken. Maar dan kun je het beste negeren zoals Nokwanda zei. En zelf beter weten. En stiekem in je vuistje lachen.

En vooral negeren.

Fok! als politie-staat is ook niet te doen, dan loopt het hier vanzelf leeg. En dan is het gelukkig zo dat andere users wel eens voor elkaar opkomen in geval dat het fout dreigt af te lopen.

Nieuwe users worden al vaak geweerd hier. Zo van..." Jij newbie". Terwijl Fok! het in zekere mate moet hebben van nieuwe gebruikers dus nieuwe impulsen dat het forum in leven houdt.
pi_33589935
Raar eigenlijk dat je kinderen geen prettige kieswisseling toewenst.
De term 'jaarwisseling' doet me daar altijd aan denken.
Alleen, als de ouwe kies eruit flikkert, heb je een tijdje gewoon een gat. Helaas is dat bij een jaarwisseling niet zo.
Daarom vind ik ook dat de eerste maanden na de jaarwisseling er sprake zou moeten zijn van een wisselgat, waarin iedereen het wat rustiger aan doet.
Geen agenda's, geen afspraken, want het nieuwe jaar is immers nog gewoon een gat, zonder dagen, weken en maanden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')