Mwah.. hangt van de vrouw af natuurlijk... ik ken een paar exemplaren.....quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef ChantalC het volgende:
"Ik vervloek je, omdat je van mij bent"
Welke man zou zijn eigen vrouw vervloeken?
Let it be!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef ChantalC het volgende:
"Ik vervloek je, omdat je van mij bent"
Welke man zou zijn eigen vrouw vervloeken?
Ik moet denken aan de jaren 60... als ik jou zo hoor. Toen vertaalde ze ook engelstalige nummers en brachten het hier uitquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
laat het zijn, laat het zijhijn, laat het zijn, laat het zijn... fluister woorden van wijsheid laat het zijn
We gaan het niet weer over Brennie hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mwah.. hangt van de vrouw af natuurlijk... ik ken een paar exemplaren.....
Namen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
teamlead @ one-night stand: "Ooooh bitch, yes, yes, who's your DADDY, WHO IS YOUR DADDY NOW BITCH?!"quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Klinkt als: Supahfly!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
teamlead @ one-night stand: "Ooooh bitch, yes, yes, who's your DADDY, WHO IS YOUR DADDY NOW BITCH?!"
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
teamlead @ one-night stand: "Ooooh bitch, yes, yes, who's your DADDY, WHO IS YOUR DADDY NOW BITCH?!"
![]()
Daarom... Is leuk!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:33 schreef teamlead het volgende:nee... ze komen ook wel eens op Fok
quote:
Vastgebonden en verkracht worden door een vrouwelijke bende, wie droomt er niet van.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:35 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ben niet levensmoe.. ze weten waar ik woon
Heb je vanavond ook weer wat bezoekquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:35 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ben niet levensmoe.. ze weten waar ik woon
Last van je hormonen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
Vastgebonden en verkracht worden door een vrouwelijke bende, wie droomt er niet van.![]()
Ah joh die komen echt niet hoor... Echt niet!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:35 schreef teamlead het volgende:ik ben niet levensmoe.. ze weten waar ik woon
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vastgebonden en verkracht worden door een vrouwelijke bende, wie droomt er niet van.![]()
Nja dat vastbinden lijkt me wel wat... Alleen zou ik dan zelf de voordeur achter me in het slot trekken daarna...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef Manu82 het volgende:
Nee, dat is de droom van heel veel mannen!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja dat vastbinden lijkt me wel wat... Alleen zou ik dan zelf de voordeur achter me in het slot trekken daarna...![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja dat vastbinden lijkt me wel wat... Alleen zou ik dan zelf de voordeur achter me in het slot trekken daarna...![]()
Wow cool! Kreeg vandaag de nieuwe Pabo catalogus (ja die lees ik... soms...quote:
Duur spul, ik kijk alleen even naar de dames in lingerie en dan leg ik het bij het oud papier.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wow cool! Kreeg vandaag de nieuwe Pabo catalogus (ja die lees ik... soms...)
Zal eens gaan bladeren...![]()
Kwalitatief ook bagger... Lingerie is vaak heel snel al kapot...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
Duur spul, ik kijk alleen even naar de dames in lingerie en dan leg ik het bij het oud papier.
Wacht, jij gaat vaak langs bij Teamlead?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kwalitatief ook bagger... Lingerie is vaak heel snel al kapot...
nee, maar ben nog even de leugen regeert aan het kijkenquote:
Alles goed gegaan Manu tijdens de terugreis?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar ben nog even de leugen regeert aan het kijken
En belangrijker: wat vloog je en wat kreeg je te eten?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar ben nog even de leugen regeert aan het kijken
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En belangrijker: wat vloog je en wat kreeg je te eten?
ja, ging prima, waren mooi op tijd, en om een uur of 1 al terug. Het enige probleem is dat we het nog ijskoud hebben en dat de vriezer het nodig vond om even te ontdooien, waardoor al ons eten inmiddels de afvalbak in is verdwenenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Alles goed gegaan Manu tijdens de terugreis?
vloog met easyjet, geen eten en een irritante eikel voor me die het nodig vond om z'n stoel naar achter te klappen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En belangrijker: wat vloog je en wat kreeg je te eten?
Gelukkig dat alles goed is gegaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ging prima, waren mooi op tijd, en om een uur of 1 al terug. Het enige probleem is dat we het nog ijskoud hebben en dat de vriezer het nodig vond om even te ontdooien, waardoor al ons eten inmiddels de afvalbak in is verdwenen
Eetse! Odie tot laterquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:02 schreef odie22 het volgende:
ik ga effe eten , tot straks allemaal![]()
![]()
![]()
Hoi hoiquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:10 schreef I_doubt het volgende:
Hallo allemaal [afbeelding]
Manu, fijn dat je weer goed terug bent gekomen.
Ik vreesde even met dat slechte weer in Nederland (Schiphol) dat je de nodige vertraging zou oplopen
Is dat voor of na de friet?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:13 schreef PH52 het volgende:
knip
Voel me niet helemaal 100%, ik denk dat ik griep krijg.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:13 schreef I_doubt het volgende:
Ha die stralende parel in de nacht (en nu ook overdag)
Was zeker na de frietquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:13 schreef PH52 het volgende:
Zo, ben weer terug. 2 uit de doos,
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/justus.jpg]afbeelding][/URL] 1 van deze [[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/duvel.jpg]afbeelding][/URL] en 1 van die [[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/pa.jpg]afbeelding][/URL]
gevolgd door twee van deze [[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/patat.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/patat.jpg]afbeelding][/URL]
naar binnen te hebben gewerkt.
Voel me niet helemaal 100%, ik denk dat ik griep krijg.![]()
Wat is er gebeurd dan? Lawinepijl door je raam gehad?quote:
was het maar waarquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Lawinepijl door je raam gehad?
Vastgebonden en net voordat je een orgasme kreeg ging ze weg?quote:
Aaahhhhhhhhh das een partij knap lullig ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
was het maar waar
Ik wilde even mijn haren bijwerken met de tondeuze... en toen ik halverwege mijn hoofd was, besloot mijn tondeuze dat ie genoeg had gedaan voor dit jaar.... Dus de helft was 3 mm en de andere helft bijna een cm...
Enig optie: hele hoofd scheren.,.. zie er nu dus uit als een kojak-rip off
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
was het maar waar
Ik wilde even mijn haren bijwerken met de tondeuze... en toen ik halverwege mijn hoofd was, besloot mijn tondeuze dat ie genoeg had gedaan voor dit jaar.... Dus de helft was 3 mm en de andere helft bijna een cm...
Enig optie: hele hoofd scheren.,.. zie er nu dus uit als een kojak-rip off
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vastgebonden en net voordat je een orgasme kreeg ging ze weg?
-edit- Een helft laten staan, is stoer![]()
De paus ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:27 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb een goddeloos geloof en ik hou van elke vrouw
hij houdt van elke vrouw, niet elke koorknaapquote:
Zat je in de kerk?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vastgebonden en net voordat je een orgasme kreeg ging ze weg?
-edit- Een helft laten staan, is stoer![]()
volgens mij is die meer van de vrouw achter het aanrecht en ik ga achter de jongetjes aan....quote:
Die roept toch altijd : Gaat heen en vermenigvuldigt U. Of is dat weer iemand anders ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij is die meer van de vrouw achter het aanrecht en ik ga achter de jongetjes aan....
En waar zat jij al die tijd? Jij had toch de functie van notaris geaccepteerd ? En daarna nooit meer op komen dagen ?quote:
Ik had gelezen dat het BB topic gesloten zou worden. Toen haakte ik af.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
En waar zat jij al die tijd? Jij had toch de functie van notaris geaccepteerd ? En daarna nooit meer op komen dagen ?![]()
Pas op dat je geen kouwtje pakt, doe anders een pet op > Doeiquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:45 schreef teamlead het volgende:Luitjes... ik ga vieren... hele fijne avond, goeie jaarwisseling en alvast een geweldig 2006
Nee, ik maakte maar ff contact. Het is inderdaad niks meer. Staat tegenover dat het hier de afgelopen dagen beregezellig is met de Top 2000 op radio 2.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het BB topic gesloten zou worden. Toen haakte ik af.
Ben recentelijk weer wezen kijken. Toen bleek het toch door te gaan.
Heb de puntentelling bekeken en gezien dat de wederzijdse controle goed is.
Maar het topic loopt niet echt als een tiereliier.
Of was het de bedoeling dat ik actief dit topic zou bebashen?
Veel plezier Team... have fun en tot volgens jaar... fijne wisselingquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:45 schreef teamlead het volgende:Luitjes... ik ga vieren... hele fijne avond, goeie jaarwisseling en alvast een geweldig 2006
veel plezier team en tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:45 schreef teamlead het volgende:Luitjes... ik ga vieren... hele fijne avond, goeie jaarwisseling en alvast een geweldig 2006
quote:
Bye bye Teamlead veel plezierquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:45 schreef teamlead het volgende:Luitjes... ik ga vieren... hele fijne avond, goeie jaarwisseling en alvast een geweldig 2006
Een hele fijne jaarwisseling White_Pearlquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:56 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen, ik ga er vandoor, ik wens jullie allemaal een hele fijne en leuke
jaarwisseling toe, en een sprankelend begin van 2006, wees voorzichtig met
vuurwerk en tot 01-01-06
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
hahaha, jij bent ook zo'n lekker duivelinnetje hequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[afbeelding] Foreverblue
Veel gedans en geschreeuw op de melodie vd top2000 hier.
bv vanwege duivelse muziek
Veel plezier vanavond lieve parel... voorzichtig met vuurwerk en een goed uiteinde met een goed begin van 2006.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:56 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen, ik ga er vandoor, ik wens jullie allemaal een hele fijne en leuke
jaarwisseling toe, en een sprankelend begin van 2006, wees voorzichtig met
vuurwerk en tot 01-01-06
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Nou, hier gaan wel de remmen los, voor zover ze dat nog niet zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
hahaha, jij bent ook zo'n lekker duivelinnetje he![]()
![]()
Kan iemand me uitleggen waarom er in NL uiteinde wordt gebruikt, vind dat toch een vrij kutwoord....quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond lieve parel... voorzichtig met vuurwerk en een goed uiteinde met een goed begin van 2006.
![]()
Als iemand me een prettig uiteinde wenst is ook altijd mijn eerste gedachte "Ga ik iets doen waarbij ik dood kan gaa dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen waarom er in NL uiteinde wordt gebruikt, vind dat toch een vrij kutwoord....
Waar zijn ze heen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
Al m'n forumvriendjes zijn verdwenen
Ik denk dat zij wél een leven hebben en op oudjaarsavond ergens naartoe kunnenquote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wél een leven hebben en op oudjaarsavond ergens naartoe kunnen![]()
Ga je de stad in?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:49 schreef odie22 het volgende:
Niet voor lang meer hoor
Yeah....quote:
Je gaat toch niet dood?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:49 schreef odie22 het volgende:
Niet voor lang meer hoor
Ok, danst goed.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik toch niet zeg , in ieder geval voorlopig niet
Veel plezier Odie... tot volgend jaarquote:
Waarmee?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:05 schreef flugeltje het volgende:
Hé FB, doe je mee vanavond, of ga jij zometeen ook weer weg?
Hahaha... niet te veel kwijlen erboven hequote:
Heb er nu 1 in mijn hand... mjammie zijn ze.quote:
Doen ze tenminste geen gekke dingen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:09 schreef Foreverblue het volgende:
Voel me trouwens wel vereerd hoor... 2 mods die 1 user in de gaten houden
Dat is ook wel nodig bij jouquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb er nu 1 in mijn hand... mjammie zijn ze.
Voel me trouwens wel vereerd hoor... 2 mods die 1 user in de gaten houden
hihi zeg dat maar niet te hard hier... staan er ineens een paar hongerige Fokkers voor je deurquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:09 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zal zo ook eens een oliebolletje pakken. Heb er tenslotte veel te veel.
quote:
Zolang je bij BBH niet de naad van Viola post ben je wel veilig denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
is het zo erg?
Hmmm, nog een punt erbij voor mijn goede voornemenslijst dan
Mooi, ik heb nog wel wat klusjes voor ze.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
hihi zeg dat maar niet te hard hier... staan er ineens een paar hongerige Fokkers voor je deur![]()
![]()
Geloof me... dat was ik al niet eens van planquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang je bij BBH niet de naad van Viola post ben je wel veilig denk ik![]()
Al je oliebollen opeten ja... hahahaquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, ik heb nog wel wat klusjes voor ze.
Keee... lekker hoor... ik hou het ook rustig. Zo ook Youp kijken misschien, vind hem niet zooo goed, en als het begin leuk is blijf ik wel kijken. Kijken of ik nog in de prijzen val bij de staatsloterijshow. Doe voor het eerst eens mee met de oudejaarsloterij. Usual stuff dus.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Flugelmannetje en ik zijn maar met z'n tweetjes. Nu staat Idols op, zometeen gaat mannetje de dingen kijken die je zoal kijkt op oudjaar. Youp enzo...
En dan om 12 uur champagne.. Lekker rustig aan dus.
Als ze het allemaal hebben gedaan mogen ze best een oliebol.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Al je oliebollen opeten ja... hahaha![]()
In mijn eentje met 2 poezels die het toch niet helemaal prettig vinden aan het afwachten, en intussen genietend van fijnere spijzen en dranken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:15 schreef Foreverblue het volgende:
En hoe is het bij jullie? Huis vol met vrienden en familie of gewoon lekker met man (en kinderen) aftellen naar 0:00?
Ik zie het vanzelf wel als er een bedrag wordt overgemaakt op mijn bankrekening.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
Doe voor het eerst eens mee met de oudejaarsloterij. Usual stuff dus.
Hahaha, pffffffff steun ween... wat een saai leven heb ik eigelijk hequote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
Dat zelfs Oudjaarsavond een sleur kan worden
In je up?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
In mijn eentje met 2 poezels die het toch niet helemaal prettig vinden aan het afwachten, en intussen genietend van fijnere spijzen en dranken.
Je zal gek staan kijken als je saldo op je girorekening ineens uit 7 cijfers voor de comma bestaatquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie het vanzelf wel als er een bedrag wordt overgemaakt op mijn bankrekening.
Aahhhhh jij ook al alleen... op sommige momenten zou een mens eigelijk niet allleen moeten zijn hequote:Op zaterdag 31 december 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
In mijn eentje met 2 poezels die het toch niet helemaal prettig vinden aan het afwachten, en intussen genietend van fijnere spijzen en dranken.
Yepquote:
Sorry... we're closedquote:
quote:
Kan me er wel iets bij voorstellen.. Dit is de eerste keer dat ik het alleen vier, maar ik moet zeggen dat het me niet slecht bevalt tot nu toe.quote:Wat heerlijk lijkt me dat... M'n vriendinnetje was ook op verschillende plekken uitgenodigd (ook bij mij en m'n mannetje) maar ze wilde liever alleen op de bank hangen.
Vorig jaar lag m'n man ziek op bed... Toen heb ik alleen met een fles wijn en een hoop happen voor Fok gehangen de hele avond...quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.. Dit is de eerste keer dat ik het alleen vier, maar ik moet zeggen dat het me niet slecht bevalt tot nu toe.
Dan sta ik zeker gek te kijken ja.. Vooral omdat ik mijn girorekening flinke tijd geleden heb opgezegd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zal gek staan kijken als je saldo op je girorekening ineens uit 7 cijfers voor de comma bestaat
Ach, echt slecht bevallen doet het me niet.. Als ik nou een relatie met iemand zou hebben zou het een ander verhaal zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhh jij ook al alleen... op sommige momenten zou een mens eigelijk niet allleen moeten zijn he![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan sta ik zeker gek te kijken ja.. Vooral omdat ik mijn girorekening flinke tijd geleden heb opgezegd.
Het is prima te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vorig jaar lag m'n man ziek op bed... Toen heb ik alleen met een fles wijn en een hoop happen voor Fok gehangen de hele avond...
Was keigezellig
Dat is waar... en je bent nog jong neem ik aan... dus nog genoeg ouderjaarsavonden samen voor de boegquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, echt slecht bevallen doet het me niet.. Als ik nou een relatie met iemand zou hebben zou het een ander verhaal zijn.
Vroeger was ik hartstikke zenuwachtig op Oudjaarsavond. Keek wel 100 keer op de klok enzo. Nu is het gewoon een zaterdag, morgen zondag en maandag weer aan het werkquote:
Als ik ooit aan de vriend(in) ga wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is waar... en je bent nog jong neem ik aan... dus nog genoeg ouderjaarsavonden samen voor de boeg
Helemaal als het in het weekend valt ja... dan is nieuwjaarsdag als een normale zondag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vroeger was ik hartstikke zenuwachtig op Oudjaarsavond. Keek wel 100 keer op de klok enzo. Nu is het gewoon een zaterdag, morgen zondag en maandag weer aan het werk
Hehe voor mij ook gedeeltelijk.. Morgen is het nog erger dan een zondag. Op zondag is doorgaans nog genoeg te doen in het centrum, maar op nieuwjaarsdag valt dat nog tegen..quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vroeger was ik hartstikke zenuwachtig op Oudjaarsavond. Keek wel 100 keer op de klok enzo. Nu is het gewoon een zaterdag, morgen zondag en maandag weer aan het werk
Ja, alles kan tegenwoordig natuurlijk... maar ik ga voor een vriendin hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik ooit aan de vriend(in) ga wel natuurlijk.
Ach op de tv is het wel leuk altijdquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hehe voor mij ook gedeeltelijk.. Morgen is het nog erger dan een zondag. Op zondag is doorgaans nog genoeg te doen in het centrum, maar op nieuwjaarsdag valt dat nog tegen..
* Alicey doet niet aan tv.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach op de tv is het wel leuk altijd
* Alicey gaat voor de vriend.. Maar er zijn vrouwen die me toch ook wel iets doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, alles kan tegenwoordig natuurlijk... maar ik ga voor een vriendin hoor
Op fok dan...quote:
Krijgen jullie dan geen ruzie als de uitslag van Idols er isquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Flugelmannetje en ik zijn maar met z'n tweetjes. Nu staat Idols op, zometeen gaat mannetje de dingen kijken die je zoal kijkt op oudjaar. Youp enzo...
En dan om 12 uur champagne.. Lekker rustig aan dus.
Hé Peet... Ook alleen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Krijgen jullie dan geen ruzie als de uitslag van Idols er is![]()
Met Harm enzo
Oe okequote:Op zaterdag 31 december 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep
We blijven open tot BBH begint en dan krijgen we een nieuw forum
Ik ga alquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... we're closed![]()
Ha Speedy
Staat hier ook op. Mannetje zit te kijken en ik luister mee...quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kijk ondertussen naar Koefnoen... is echt leuk vanavond
De persenflages zijn meestal meesterlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staat hier ook op. Mannetje zit te kijken en ik luister mee...
Hoi allemaal.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kijk ondertussen naar Koefnoen... is echt leuk vanavond
Altijd alleen, maar heb al zoveel geleden dat ik er nauwelijks last van heb, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Hé Peet... Ook alleen?
En nee, we krijgen geen ruzie. Youp komt op en ik mag op fok blijven
hoiquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:52 schreef Anitra het volgende:
Goeie avond
Ik wil iedereen een fijne avond wensen.
Ja sorry heb geen ander idee voor een post en verveel me
Ha Muerte... hoe komt dat zo, dat je alleen zit nu?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi allemaal.
Dit jaar voor het eerst alleen op oudejaars avond, zit naar OCC op Discovery te kijken en straks Youp, en op FOK! natuurlijk.
Eigenlijk een beetje opzettelijk als ik eerlijk ben, wilde dit jaar eens rustig het jaar uitzitten ipv met familie en vrienden het verplichte riedeltje te doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Muerte... hoe komt dat zo, dat je alleen zit nu?
Kijk dat soort mensen heb ik graag in m'n buurt, hoef ik zelf geen vuurwerk te kopenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb 150 euro aan vuurwerk dus dat moet wel goed komen, 80% is iig Sier
Kom je naast me wonenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk dat soort mensen heb ik graag in m'n buurt, hoef ik zelf geen vuurwerk te kopen
Dat kan ook ja... ik was al bang dat je vriendin net bij je weg was of zoquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje opzettelijk als ik eerlijk ben, wilde dit jaar eens rustig het jaar uitzitten ipv met familie en vrienden het verplichte riedeltje te doen.
Heb zeker in geen 30 jaar vuurwerk gekocht, hou er niet zo van, gebeuren toch elk jaar teveel vervelende dingen mee.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb 150 euro aan vuurwerk dus dat moet wel goed komen, 80% is iig Sier
Is een gezellig kliekje hier hoor....quote:
Dat komt omdat ze ermee stuntenquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:00 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb zeker in geen 30 jaar vuurwerk gekocht, hou er niet zo van, gebeuren toch elk jaar teveel vervelende dingen mee.
Nee hoor dat is het niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ook ja... ik was al bang dat je vriendin net bij je weg was of zo
Ik merk hetquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Kom erbij Anitra... We zijn met velen...
Kunnen we samen aftellen
Het is altijd best gezellig op fok tijdens oud/nieuwjaar... Vooral als de mensen aangeschoten beginnen te rakenquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik merk het
Dacht dat het stil zou zijn overal, maar dat valt reuze mee!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is altijd best gezellig op fok tijdens oud/nieuwjaar... Vooral als de mensen aangeschoten beginnen te raken![]()
Hehehquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
![]()
Dan had ik vanmiddag moeten komen
Toen was ik teut door een fles gluhwein die de buuv en ik genittigd hebben tijdens het oliebollen bakken
Ik gluur dan ook even.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is een gezellig kliekje hier hoor....
Ik vind het gezellig dat je er bent hoorquote:
Oh maar dat ben ik al.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is altijd best gezellig op fok tijdens oud/nieuwjaar... Vooral als de mensen aangeschoten beginnen te raken![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig dat je er bent hoor
Shit, dan loop ik achter....quote:
Hoi hoi, kom ik ook maar even bij het gezellige kliekje zitten hier.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog maar een uur en 3 kwartier beeb... Dan kan de sjampie open...quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:15 schreef Anitra het volgende:
Ik trek nog ff een blikje energiedrink open, dan blijven die ogen open en het hoofdje recht op
Ik maak er ook maar een open, hoop dat ik niet in slaap val voor twaalven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Shit, dan loop ik achter....
*fles wijn openmaakt*
Heb je geluk dat om 0.00 uur de wekker buiten afgaat.... boem boem knal knal boem boem, daar slaap je toch niet doorheen dan??quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik maak er ook maar een open, hoop dat ik niet in slaap val voor twaalven.![]()
Perzikciderquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog maar een uur en 3 kwartier beeb... Dan kan de sjampie open...
Begin maar meteen met een hele fles.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Shit, dan loop ik achter....
*fles wijn openmaakt*
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:17 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Heb je geluk dat om 0.00 uur de wekker buiten afgaat.... boem boem knal knal boem boem, daar slaap je toch niet doorheen dan??
Dat scheelt wel in de kosten natuurlijk. Maar ja....quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Perzikciderde champie was uitverkocht
![]()
Zuiplap dat je bentquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Begin maar meteen met een hele fles.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat zou me helemaal niet verbazen, woon in een zij straatje in een niet al te drukke buurt en niet gewend aan alcohol dus alles is mogelijk.
![]()
Volgend jaar word ons jaar hebben wij besloten dus volgend jaar ook op tijd op champiejachtquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat scheelt wel in de kosten natuurlijk. Maar ja....![]()
Tja, word een beetje oppassen dan voor je, en mocht je in slaap vallen ben je er morgen ook weer optijd om iedereen nieuwjaar te wensen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat zou me helemaal niet verbazen, woon in een zij straatje in een niet al te drukke buurt en niet gewend aan alcohol dus alles is mogelijk.
![]()
Wie komt de Modjes dan in de gaten houden op FOK!quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Begin maar meteen met een hele fles.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Volgend jaar word ons jaar hebben wij besloten dus volgend jaar ook op tijd op champiejacht
En hey perzikcider knalt ook, sterker nog als je pech heb mag je je plafond opnieuw gaan witten
Nou ik moet zeggen, dat het toch wel lekker weg slobbert die opgevoerde druivensap.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Tja, word een beetje oppassen dan voor je, en mocht je in slaap vallen ben je er morgen ook weer optijd om iedereen nieuwjaar te wensen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:25 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Wie komt de Modjes dan in de gaten houden op FOK!![]()
De FA's gingen met winterslaap zeiden ze.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:25 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Wie komt de Modjes dan in de gaten houden op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, dat het toch wel lekker weg slobbert die opgevoerde druivensap.![]()
Mooi ...... rellen met die handel dan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
De FA's gingen met winterslaap zeiden ze.
Hmm dus teveel mensen roepen dat het hun jaar word?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik roep ieder jaar al uit als ons jaar, maar schijnt dus dat meer mensen dat doen. Nu snap ik ineens waarom alles niet altijd loopt zoals wij zouden willen
![]()
Ojeee nu al een zonnebril nodig om je doorlopen oogjes te verdoezelen,quote:
Hik.... proostquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, dat het toch wel lekker weg slobbert die opgevoerde druivensap.![]()
Hebben ze wat te doen morgen wil je zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:27 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mooi ...... rellen met die handel dan.![]()
Ja misschien wel beter. Zullen we ze nu dan maar gelijk invoeren. En daarom roepen we komend jaar uit tot het jaar van Anitra en M-en-A (met zijn lieve A-en-M natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hmm dus teveel mensen roepen dat het hun jaar word?
Daar zouden ze nou regels over moeten maken
Cheers!quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:30 schreef Manu82 het volgende:
en ik trek maar weer een fles wijn open
Cheers!!!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:29 schreef Manu82 het volgende:
Zo, ik ben ook weer wakkerNu eerst even eten en dan naar de stad lopen denk ik
je bent toch niet verhuisd of wel???quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:31 schreef A-en-M het volgende:
[..]
![]()
Jippie over 25,30 uur heb ik weer oud en nieuw
![]()
Is een goed ideequote:Op zaterdag 31 december 2005 22:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja misschien wel beter. Zullen we ze nu dan maar gelijk invoeren. En daarom roepen we komend jaar uit tot het jaar van Anitra en M-en-A (met zijn lieve A-en-M natuurlijk)
![]()
![]()
![]()
Zal er aan liggen op welke manier je gaat rellen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hebben ze wat te doen morgen wil je zeggen?
Ik weet het niet, heb eigenlijk zo ongeveer de hele avond nog geslapen en zo lopen we even het centrum in en dan kijken of er wat er wat te doen is bij het grootste plein hier en dan misschien even de pub in of gewoon weer terug naar huis....quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Manu, weer veilig geland zie ik.
![]()
Maken ze er bij jullie net zo een dolle boel van als in Nederland?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:30 schreef M-en-A het volgende:
En daarom roepen we komend jaar uit tot het jaar van Anitra en M-en-A (met zijn lieve A-en-M natuurlijk)
![]()
![]()
![]()
Ik ging uit van de manier waarbij er sprake is van herhaald policy-overschrijdend gedrag met weigering zich iets aan te trekken van moderatie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zal er aan liggen op welke manier je gaat rellen.
Gezellig... ook naar Youp aan het kijken?quote:
Neeeequote:Op zaterdag 31 december 2005 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je bent toch niet verhuisd of wel???
Ik vond Koefnoen wel lachen... Vooral die hoorspelen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben benieuwd of Youp wat gaat worden...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2005 was het jaar van Chantal, 2006 ook... wegens succes geprolongeerd!![]()
![]()
![]()
Dit is een reconstructiequote:Op zaterdag 31 december 2005 22:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vond Koefnoen wel lachen... Vooral die hoorspelen...
Ja, ik vond hem ook leuk... ze deden Toon Hermans ook schitterend na vond ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vond Koefnoen wel lachen... Vooral die hoorspelen...
ja oke, dus is voor jou ook de "first NewYear" in Manchester begrijp ik uit je woorden. Mocht het nou tegenvallen heb je gelukkig nog internetquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb eigenlijk zo ongeveer de hele avond nog geslapen en zo lopen we even het centrum in en dan kijken of er wat er wat te doen is bij het grootste plein hier en dan misschien even de pub in of gewoon weer terug naar huis....
Ja Toon deed ie erg goed naquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, ik vond hem ook leuk... ze deden Toon Hermans ook schitterend na vond ik.
We kunnen het jaar ook delen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heeft Eneco/Nuon* je weer aangesloten?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:37 schreef Manu82 het volgende:
Nog maar 1 uur en dan gaat de verwarming weer aan
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:37 schreef Manu82 het volgende:
Nog maar 1 uur en dan gaat de verwarming weer aan
![]()
In de wandelgangen van Hummie's Factory heb ik toch duidelijk horen zeggen dat ze met de prolongaties gaan sjoemelen. De SMS-stemmen worden in Hummie-style omgezet. Dus helaas voor jou geen prolongatie. "The winners are........ Anitra, M-en-A and A-enM. Ladies and Gentlemen....Give them a big applause."quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:40 schreef Anitra het volgende:
Mijn dochter van bijna 11 zit met wallen onder de ogen, lucifertjes er tussen dancing with the stars aan het kijkenEn blijft maar zeggen: Neehee ik ben niet moe
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
In de wandelgangen van Hummie's Factory heb ik toch duidelijk horen zeggen dat ze met de prolongaties gaan sjoemelen. De SMS-stemmen worden in Hummie-style omgezet. Dus helaas voor jou geen prolongatie. "The winners are........ Anitra, M-en-A and A-enM. Ladies and Gentlemen....Give them a big applause."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:39 schreef ChantalC het volgende:
Nja ik ga weer ff buizen en oliebollen eten....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:40 schreef Anitra het volgende:
Mijn dochter van bijna 11 zit met wallen onder de ogen, lucifertjes er tussen dancing with the stars aan het kijkenEn blijft maar zeggen: Neehee ik ben niet moe
Het is zo leuk om te zien, wetende dat je hetzelf ook had vroegerquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zo zat ik vroeger ook altijd toen ik niet meer persé tussendoor naar bed moest...
Dat geeft toch niets, kan toch wel gezellig zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:35 schreef Alicey het volgende:
Het meest lullige is trouwens nog datik niets heb met BB.
Vind ik ook hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat geeft toch niets, kan toch wel gezellig zijn.
Morgen is ze nog steeds niet moe omdat ze het dan nog zegtquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg iets herhaalt geloof je het uiteindelijk wel zelf.
Nope, onze verwarming werkt alleen op nachtstroom en dan slaat hij warmte op voor overdag, maar aangezien we hem afgelopen week niet aan hebben gehad moeten we nu nog een uurtje wachten.....quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan heeft Eneco/Nuon* je weer aangesloten?
* doorhalen wat niet van toepassing is
Je herkent bij de dingen die de kinderen doen zoveel terug van wat je zelf deed of meemaaktequote:Op zaterdag 31 december 2005 22:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het is zo leuk om te zien, wetende dat je hetzelf ook had vroeger
Kijken hoe lang ze dat volhoudt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Morgen is ze nog steeds niet moe omdat ze het dan nog zegt
Je kunt dat ding niet gewoon alsnog aan schoppen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, onze verwarming werkt alleen op nachtstroom en dan slaat hij warmte op voor overdag, maar aangezien we hem afgelopen week niet aan hebben gehad moeten we nu nog een uurtje wachten.....
vanwege de bankquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Youp van het Hek alwččr over iemand die na 25 jaar bij een bank heeft gewerkt, ontslagen wordt, en met een busje de wereld in trekt..
Ga bijna naar de toneelstukjes van Joost verlangen
nope, ik zit hier al de hele dag water te koken en we zitten nu al op 18 gradenquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt dat ding niet gewoon alsnog aan schoppen?
Vooral nu ze de leeftijd krijgt dat ze naar jongens gaat kijken, dat ze de wereld ontdekt en steeds meer op d'r eigen benen gaat staan. De make-up die voorzichtig gekocht word, de kleding die steeds preciezer uitgezocht word, de potten gel en flessen lak. Het is gewoon geweldig omdat te zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je herkent bij de dingen die de kinderen doen zoveel terug van wat je zelf deed of meemaakte![]()
Zou niets voor mij zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope, ik zit hier al de hele dag water te koken en we zitten nu al op 18 graden
Heel vaag ik hoor hier nog helemaal geen vuurwerk. Op bonfire evening was er echt superveel vuurwerk....quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Er wordt hier nu al zoveel vuurwerk afgestoken dat ik af en toe écht ff op de klok moet kijken om te checken of ik het hele feest niet gemist heb
Ik dacht net dat de buitenverlichting in de tuin spontaan feller begon te schijnen, bleek het dat ze bij de buren zo een felle vuurpot aangestoken hadden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Er wordt hier nu al zoveel vuurwerk afgestoken dat ik af en toe écht ff op de klok moet kijken om te checken of ik het hele feest niet gemist heb
Misschien dat ze er bij jullie een stuk strenger mee zijn dan hier...quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heel vaag ik hoor hier nog helemaal geen vuurwerk. Op bonfire evening was er echt superveel vuurwerk....
Ik zat dus net ook al te kijken op de klokquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Er mag nu toch gewoon vuurwerk worden afgestoken?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien dat ze er bij jullie een stuk strenger mee zijn dan hier...
Zou maar zo kunnen zijn, maar wij zijn dit jaar pas op Fok! beland bij BB, en daar blijven hangen, en het bevalt prima.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.Komt in andere subfora bovendien ook voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |