Kan iemand me uitleggen waarom er in NL uiteinde wordt gebruikt, vind dat toch een vrij kutwoord....quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond lieve parel... voorzichtig met vuurwerk en een goed uiteinde met een goed begin van 2006.
![]()
Als iemand me een prettig uiteinde wenst is ook altijd mijn eerste gedachte "Ga ik iets doen waarbij ik dood kan gaa dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen waarom er in NL uiteinde wordt gebruikt, vind dat toch een vrij kutwoord....
Waar zijn ze heen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
Al m'n forumvriendjes zijn verdwenen
Ik denk dat zij wél een leven hebben en op oudjaarsavond ergens naartoe kunnenquote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wél een leven hebben en op oudjaarsavond ergens naartoe kunnen![]()
Ga je de stad in?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:49 schreef odie22 het volgende:
Niet voor lang meer hoor
Yeah....quote:
Je gaat toch niet dood?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:49 schreef odie22 het volgende:
Niet voor lang meer hoor
Ok, danst goed.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik toch niet zeg , in ieder geval voorlopig niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |