weet niet. weet alleen dat ik het naar 3gp convert. maar kan je anders je me toevoegen bij msn (kan je wel die crack sturenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:47 schreef mrcool het volgende:
[..]
Als jij iets convert welke codec gebruik je dan? h263, mpeg4 of xvid? Hij staat namelijk standaard op h263.
Minder? Dat denk jij alleen maar...Wat kan die minder dan? Hij mist alleen radio voor de rest kan die naar mijn mening meer! Aansluiten op tv, office docs bekijken....Kan die k750i niet... Overigens ook goed toestel daar niet van maar D600 owns die k705i!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:33 schreef JAMsper het volgende:
NOOIT MEER een samsung voor mij hoor... 8 weken duurde het voordat ik mijn d500 terug had, toen ie niet meer aanging, zonder aanleiding.
Samsung sux, sony ericsson owns samsung. Kheb nu een k750i en wil zeker GEEN d600, wat een lelijk ding en je kan er nog minder mee ook, ondanks dat ie nieuwer is.
welke moet je dan kiezen? 900/1800 of 850/1900?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:25 schreef Icemen het volgende:
Het toestel terug zetten naar dualband ipv quadband scheelt ook aardig in accugebruik.
ik heb deze software: Dev. Version D600ASEI2 is dit de goede, want bij mij is die na ongeveer 3 uurtjes mp3tjes luisteren leegquote:Op maandag 23 januari 2006 11:25 schreef Icemen het volgende:
Even info over mijn accu, deze heb ik afgelopen vrijdagavond helemaal volgeladen en tot nu toe dag en nacht aan latenstaan, gebeld, gesmsd, via bluetooth bestanden overgezet, muziek beluisterd enz en is pas 1 streepje afgegaan. Met de mijne is nix mis mee dus.
Via *#1234# kan je zien welke software je hebt. Iets met boei1 zou de verkeerde zijn. (bron kieskeurig.nl) Het toestel terug zetten naar dualband ipv quadband scheelt ook aardig in accugebruik.
die moet ik hebbenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:30 schreef Icemen het volgende:
Er schijnt dat er een "dikkere" accu komt/is voor de D600....Maar bij t for telecom enzo weten ze nog van nix.
Bron?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:30 schreef Icemen het volgende:
Er schijnt dat er een "dikkere" accu komt/is voor de D600....Maar bij t for telecom enzo weten ze nog van nix.
Ergens ook op een forum/review. Kan goed zijn misschien van kieskeurig.nl Bij de reviews daar over de D600 staat veel info/ervaringen van gebruikers.quote:
moet je hem wel op de hoogste volume zetten hequote:Op maandag 23 januari 2006 12:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik heb ook software versie D600ASEI2, de accu houdt het bij mij best lang vol, ook in de kou met de wintersport. maar ik heb er nog geen mp3's op gezet... zal dat morgen eens uittesten.
weet je misschien wanneer ze komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Denk je echt dat je een heel film af kunt kijken op je d600? Hou de oplader maar bij de handDe 1 gb kaartjes zuin nog niet uit trouwens
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:07 schreef alibout het volgende:
[..]
ik heb deze software: Dev. Version D600ASEI2 is dit de goede, want bij mij is die na ongeveer 3 uurtjes mp3tjes luisteren leeg
dat kan wel zo zijn maar bijv icemens accu gaat veel langer mee, hij schreef dit:quote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Voor de mensen die het vergeten zijn, wat die D600, nou eigenlijk ook al weer was? Het is een Telefoon!![]()
Met als extra optie een mp3 speler, maar verwacht dan ook niet dat die de hele dag mee gaat![]()
daar hebben ze weer de "MP3 speler" voor bedacht
ja jij mag ook niet klagen jou accu gaat een heel weekend mee, als ik als ik in de trein van maastricht naar arnhem zit (duurd 2uur) is er bij mij al een streepje wegquote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef Icemen het volgende:
ergens heeft gert jan ook wel gelijk maar eik ook weer niet, als die functie erop zit dan moet samsung eik wel een goeie accu erbij ontwikkelen. SE en Nokia hebben ook mp3speler erop en die gaan wel net zolang mee als een gewone mp3 speler.... Maar goed samsung heeft altijd "slechte" accu's gehad. Maar hier kan ik nog wel mee leven tegenover de kwaliteit die ze leveren voor de toestellen.
hij staat al op dual band en ik had Dev Version D600ASEI2quote:Op maandag 23 januari 2006 15:13 schreef Icemen het volgende:
ben ook zeer blij dat de mijne "goed" isik zie en hoor dat veel mensen last hebben van dit kwaaltje van samsung. Probeer de instelling eens die ik gegeven heb en anders denk ik dat je terug moet voor nieuwe versie software...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |