Ja, daarom...quote:
Wat doe je er allemaal mee dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef alibout het volgende:
[..]
mijn accu moet ik ook elkuh avond opladen
Ja, het is en blijft een telefoon natuurlijk! Als je langer mp3 wilt luisteren moet je een mp3speler kopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef alibout het volgende:
[..]
mp3 luisteren ook maar een uurtje of 3 en dan is die al leeg
ja oke mara ik hoor van somiguh dat ze 2 dagen met de accu doen en dan luisteren ze ook ongeveer 3 uur mp3tjes perdag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:06 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ja, het is en blijft een telefoon natuurlijk! Als je langer mp3 wilt luisteren moet je een mp3speler kopen.
heb jij ook een d600? zoja hoelang doe jij ongeveer met de batterijquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:13 schreef mrcool het volgende:
Ja, dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb er ook een ja, doe zo'n 3 dagen ermee als ik geen gekke dingen doe.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:15 schreef alibout het volgende:
[..]
heb jij ook een d600? zoja hoelang doe jij ongeveer met de batterij
en hoelang doe je met je batterij als je volop mp3tjes gaat luisterenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:18 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik heb er ook een ja, doe zo'n 3 dagen ermee als ik geen gekke dingen doe.
Geen idee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef alibout het volgende:
[..]
en hoelang doe je met je batterij als je volop mp3tjes gaat luisteren
Neen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:29 schreef alibout het volgende:
en dat van die oordopjes wist jij ook niet toevallig
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:33 schreef alibout het volgende:
juppy ik heb een linkje gevonduh waar je wel zo'n kabeltje kan kopen waar je je eigen oordopjes in doet http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=1546&merk=Samsung&model=SGH-E730
nee heb nog geen geheugen kaart..heb hem gewoon op de telefoon staan, maar als ik bij muziek ga kan ik hem alleen instelle als beltoon/beltoon-beller/alarm toon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:19 schreef mrcool het volgende:
Heb je hem op een geheugenkaart staan?
slechte zaakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:57 schreef RoaRRR het volgende:
sms toon instellen kan niet...
Je kunt geen MP3 als sms toon instellen
Dit is toch wel erg handig eigenlijk, die dopjes van Samsung zijn idd niet bepaald goed te noemen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:33 schreef alibout het volgende:
juppy ik heb een linkje gevonduh waar je wel zo'n kabeltje kan kopen waar je je eigen oordopjes in doet http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=1546&merk=Samsung&model=SGH-E730
die samsung oordopjes zijn ook nog zo kingsize en valleen de heletijd uit me oorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dit is toch wel erg handig eigenlijk, die dopjes van Samsung zijn idd niet bepaald goed te noemen!
En draadje dat steeds in de weg zit tegen je kin aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:13 schreef alibout het volgende:
[..]
die samsung oordopjes zijn ook nog zo kingsize en valleen de heletijd uit me oor
Dat draadje dat tegen jou kin aan hangt, hoort ook in je nek te zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Alessandro het volgende:
[..]
En draadje dat steeds in de weg zit tegen je kin aan. Maarja het is ook een headset he
![]()
jep dat kan!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef mrcool het volgende:
Kun je GIF gebruiken als achtergrond?
Denk je echt dat je een heel film af kunt kijken op je d600? Hou de oplader maar bij de handquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:42 schreef alibout het volgende:
hey zijn er eigenlijk ook 1 gig kaarten te kopen voor een d600, zoniet hoe kan je dan een hele film op je mob zetten want ik heb THE LONG WEEKEN en die is al 700mb
converteer je em toch naar 3gp, is een film hooguit 80 mb (Moet sowieso naar 3gp)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:42 schreef alibout het volgende:
hey zijn er eigenlijk ook 1 gig kaarten te kopen voor een d600, zoniet hoe kan je dan een hele film op je mob zetten want ik heb THE LONG WEEKEN en die is al 700mb
maar ze komen wel??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Denk je echt dat je een heel film af kunt kijken op je d600? Hou de oplader maar bij de handDe 1 gb kaartjes zuin nog niet uit trouwens
hey is wle maf dan want ik had een aflevering van de lama's 190 mb geconvert met asv video converter naar 3gp en hij was nog steed 119 mbquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:04 schreef GertJanB het volgende:
[..]
converteer je em toch naar 3gp, is een film hooguit 80 mb (Moet sowieso naar 3gp)
Dat is toch al jaren zo met oordopjes?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:56 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Dat draadje dat tegen jou kin aan hangt, hoort ook in je nek te zitten![]()
Vreemd idd, maar dan heb de resolutie wel terug gebracht naar +- 240 x 320? Hij zou dan echt kleiner moeten worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:14 schreef alibout het volgende:
[..]
hey is wle maf dan want ik had een aflevering van de lama's 190 mb geconvert met asv video converter naar 3gp en hij was nog steed 119 mb
Mp3 kan nog wel, dat is wel handig, ik heb mijn telefoon namelijk altijd bij me. Heb hier ook een Expanium [mp3discman] maar die heb ik dus niet altijd bij me. Maar om nou een film van 1,5 uur te gaan zitten kijken op een beeldschermpje van 240x320?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef kwakveense het volgende:
sorry, maar ik snap niet waarom je je telefoon voor films en m3 wil gebruiken....leuk dat t kan, als beltoon enzo, maar dan kun je toch veel beter geld uit geven aan een goeie mp3 speler?
heb je msn (zo ja zou je me dan ff willen toevoegen alibout@hotmail.com) want dan kan je mischien dat programma eens sturen wat jij gebruikt of de een paar leuke geconverted filmsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:05 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Vreemd idd, maar dan heb de resolutie wel terug gebracht naar +- 240 x 320? Hij zou dan echt kleiner moeten worden.
Ik heb namelijk zelf al 2 films op mijn telefoon gehad. (echte fulms dus geen previews van 2 min ofzo) En die waren rond 60 mb...
ik moet vaker 2 uur in de trein zitten (ouders zijn gescheiden) en in de trein verveel ik me de teringquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef mrcool het volgende:
[..]
Mp3 kan nog wel, dat is wel handig, ik heb mijn telefoon namelijk altijd bij me. Heb hier ook een Expanium [mp3discman] maar die heb ik dus niet altijd bij me. Maar om nou een film van 1,5 uur te gaan zitten kijken op een beeldschermpje van 240x320?![]()
Haha, ik kijk ook geen films op mijn mobiel, kijk wel uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef mrcool het volgende:
[..]
Mp3 kan nog wel, dat is wel handig, ik heb mijn telefoon namelijk altijd bij me. Heb hier ook een Expanium [mp3discman] maar die heb ik dus niet altijd bij me. Maar om nou een film van 1,5 uur te gaan zitten kijken op een beeldschermpje van 240x320?![]()
He, ik gebruik net als mrcool, "ImTOO 3GP Video Converter" werkt prima om filmpjes om te zetten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:10 schreef alibout het volgende:
[..]
heb je msn (zo ja zou je me dan ff willen toevoegen alibout@hotmail.com) want dan kan je mischien dat programma eens sturen wat jij gebruikt of de een paar leuke geconverted films
die had ik ook gehaalt maar da was een trail en kon die maar de eerste 2 min van een filmpje convertenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:22 schreef mrcool het volgende:
Ik gebruik ImTOO 3GP Video Converter om te converten.
Tsja, ik ga hier geen illegale crack ofzo posten, dus die moet je dan zelf maar ff zoeken! Ik had ook de trial-versie!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef alibout het volgende:
[..]
die had ik ook gehaalt maar da was een trail en kon die maar de eerste 2 min van een filmpje converten
Als jij iets convert welke codec gebruik je dan? h263, mpeg4 of xvid? Hij staat namelijk standaard op h263.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:30 schreef GertJanB het volgende:
[..]
He, ik gebruik net als mrcool, "ImTOO 3GP Video Converter" werkt prima om filmpjes om te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |