abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34045019
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Het maakt bij mij wel verschil, gare sjit, maar de battarij gaat langer mee
Dit kan toch haast niet? Maar goed, jij zegt het!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34045037
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:27 schreef RoaRRR het volgende:
Om spellen te installeren kreeg ik deze tip http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=37324

Nog niet zelf geprobeerd dus geen klachten als het niet werkt
hmnz beetje vage handleiding of mn engels is niet zo goed ghehe
pi_34045043
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:33 schreef RoaRRR het volgende:
Nope, wel van SIM naar telefoongeheugen. Waarom het anders om niet kan is mij ook nog een raadsel
Ja, dus ik moet straks ieder nummer appart terug gaan zetten op de SIM-kaart! Best een kutwerk!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:21:57 #79
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_34045325
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ja, dus ik moet straks ieder nummer appart terug gaan zetten op de SIM-kaart! Best een kutwerk!
Of je zet 't over naar je pc?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_34045398
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Of je zet 't over naar je pc?
En via daar weer naar mijn SIM of wat bedoel je?
pi_34046562
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:24 schreef mrcool het volgende:

[..]

En via daar weer naar mijn SIM of wat bedoel je?
Wat maakt het eigenlijk uit waar je nummers op staan? Ik snap dat hele gedoe eigenlijk nooit. Als ze toch maar op je telefoon staan? en waar die ze opslaat zou me een rot zorg zijn
pi_34046628
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:05 schreef GertJanB het volgende:

[..]

Wat maakt het eigenlijk uit waar je nummers op staan? Ik snap dat hele gedoe eigenlijk nooit. Als ze toch maar op je telefoon staan? en waar die ze opslaat zou me een rot zorg zijn
En wat als je telefoon nou kapot gaat? Zit ik te kijken met een SIM-kaart zonder nummers, niet echt handig lijkt me. En het voordeel is ook dat je je SIM-kaart in een ander toestel kan doen en dan ook gewoon je nummers nog hebt.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:11:38 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34054171
hebbem sinds donderdag. gratis bij een nieuw t-mobile abbonement. gaat pas in april in (met nummerbehoud, kom van orange), maar heb hem al meegekregen. t meisje bij de winkel dacht dat ik hem nog niet kon gebruiken tot april, maar hij doet t ook gewoon met mijn oude sim-kaart erin

ik heb de telefoonnummers erin gezet via het meegeleverde pc programma/contacten beheren optie. tikken gaat toch iets sneller dan met telefoontoetsenbord intypen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34075394
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef mrcool het volgende:

[..]

En wat als je telefoon nou kapot gaat? Zit ik te kijken met een SIM-kaart zonder nummers, niet echt handig lijkt me. En het voordeel is ook dat je je SIM-kaart in een ander toestel kan doen en dan ook gewoon je nummers nog hebt.
Tsja, als je dagelijks van telefoon zou veranderen snap ik het ja

Ik heb sowieso al mijn contacten ook (als backup) op mijn pc staan, 1 druk op de knop en het staat weer op me telefoon
Dus voor mij hoeft die functie niet.
pi_34085093
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dit kan toch haast niet? Maar goed, jij zegt het!
Ik snap dr ook geen bout van, naja.. misschien wordt de stroomtoevoer belemmerd in het stopcontact ofzo?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34085196
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:13 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Ik snap dr ook geen bout van, naja.. misschien wordt de stroomtoevoer belemmerd in het stopcontact ofzo?
Vraag me af of de stroomtoevoer wel zwakker word. Als dat zo is kan ik me voorstellen dat het langer duurt om hem op te laden. Maar dat ie dan ook weer eerder leeg is lijkt me erg onwaarschijnlijk. Een volle accu is een volle accu lijkt mij...
pi_34103996
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:16 schreef mrcool het volgende:

[..]

Vraag me af of de stroomtoevoer wel zwakker word. Als dat zo is kan ik me voorstellen dat het langer duurt om hem op te laden. Maar dat ie dan ook weer eerder leeg is lijkt me erg onwaarschijnlijk. Een volle accu is een volle accu lijkt mij...
Ja idd, vol is vol. Dat kan niks met het stopcontact te maken hebben.
pi_34106416
Wat waren de standaard waarden voor je speakers, dus de h/w test?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34195730
Via de software van Samsung kun je toch alleen op het geheugen van de telefoon en niet op die van de geheugenkaart? Dus ik heb voor die kaart een cardreader nodig?
pi_34201187
hallow mense, ik heb een d600 gekocht en ik vind die oordopjes flut die ik er bij kreeg, bestaat er niet zo'n koppel stukje dat ik me eigen sennheiser oordopjes er in kan doen, want dat kan ook bij de w800i

ik zoek juist een kabelte wat wel in de d600 pas waardoor ik mijn normale oordatjes kan gebruiken
pi_34202385
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:16 schreef Partygurl het volgende:
Een vriend van mij heeft de telefoon terug gebracht.
In bepaalde telefoons zit verkeerde software en die zorgt ervoor dat de accu gigantisch snel leeg is. Gewoon even terug naar de winkel gaan..hij heeft een nieuwe gekregen.
huh krijg je dan gewoon een nieuwe telefoonżżż maar dat zou bij die van mij inprensipuh nix uit moeten maken die van mij is net nieuw van 14 januari en de softwire problemen zitten toch mestal alleen bij de eerste modellen
pi_34207634
Tsjah hij vertelde t me vorige week dus, proberen kan altijd he.
.
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:18:06 #93
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34211777
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:49 schreef alibout het volgende:
hallow mense, ik heb een d600 gekocht en ik vind die oordopjes flut die ik er bij kreeg, bestaat er niet zo'n koppel stukje dat ik me eigen sennheiser oordopjes er in kan doen, want dat kan ook bij de w800i

ik zoek juist een kabelte wat wel in de d600 pas waardoor ik mijn normale oordatjes kan gebruiken
Is er volgens mij niet..
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:18:17 #94
45511 TimmyAsd
pi_34211784
En wat is er mis mee dan alibout?
pi_34211862
Je kan volgens mij wel een Bluetooth-headphone gebruiken.

woensdag 18 januari 2006 @ 19:20:49 #96
45511 TimmyAsd
pi_34211885
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef mrcool het volgende:
Je kan volgens mij wel een Bluetooth-headphone gebruiken.
Logitech stereo BT-headset
pi_34221465
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:18 schreef TimmyAsd het volgende:
En wat is er mis mee dan alibout?
mijn accu moet ik ook elkuh avond opladen en ben, nu ff aant kijken hoelang ik achterelkara mp3tjes kan luisteren totdat me accu leeg is.

uitslag hoor je morgen wel
pi_34222154

weet niemand dit!!!!!!!
pi_34223745
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef alibout het volgende:

weet niemand dit!!!!!!!
Anders post je ff 2x hetzelfde bericht!
pi_34224288
heb ik nu toch al gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')