Hoe meer je er over na denkt hoe enger het wordquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:11 schreef dutchie het volgende:
Zal ik ook zeker wel doen, maar wat Xanthe al zei: het is een beetje 'engig'.
Neequote:Op maandag 2 januari 2006 12:53 schreef dutchie het volgende:
Spuuglokje, ook niets gemerkt aan je litteken tijdens de zwangerschappen?
Echt waar joh?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:19 schreef Xanthe het volgende:
Hier raden ze aan om minimaal 1 jaar te wachten alvorens weer zwanger te worden. Maar als de wens erg groot is maken ze geen probleem errvan als er maar een half jaar tussen zit , maar bij minder krijg je geen behandelingen in dit ziekenhuis.
Dan willen ze je in de gaten blijven houden en mag je niet eens naar een verloskundige toe.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:59 schreef dutchie het volgende:
[..]
Echt waar joh?En wat nou als je 'per ongeluk' is?
Ik druk me vaak ongelukkig uitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:36 schreef LadyS het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat je daar niet voor de zwangerschapscontrole hoefde te komenIk vond het al zo raar
volgens mijn gyn was het vroeger een risico. tegenwoordig hebben ze zulke goede hechtingsmethoden dat het niet uitmaakt of je weer snel zwanger bent geworden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef lisa27 het volgende:
waar ik me het meest druk over maak is de wond die nu nog maar 3 maanden oud is eigenlijk
en maar hopen dat ik er niet te veel last van krijg uiteraard tis een risico denk ik
heb maandag een afspraak met mijn gyn om eens uitgebreid te praten want ik barst van de vragen uiteraard
ik voel altijd wel een dik rolletje eigenlijk. kan t niet beter omschrijvenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:39 schreef Xanthe het volgende:
Amper 7 weken zwanger en mijn litteken word heel dik en hard (onderhuids) , hadden jullie dat ook?
quote:
Er is een topic over KS-bevallingen waar dat besproken wordt, knofje. Er is vast wel iemand hier die dat op weet te duiken (kun je eventueel even in het modtopic vragen).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef knofje het volgende:
Is dat dan toch zodat je het idee hebt dat je het toch wel een beetje zelf gedaan hebt? Je hoort teminste dat veel vrouwen daar moeite mee hebben, na een KS. Maar goed, ga ik nu niet erg off topic?
voor mij geld dat niet in ieder geval. ik heb er geen moeite mee dat ik het niet zelf gedaan heb. maar vind t gewoon jammer dat ik gewoon nooit mee zal maken hoe dat nou voelt, kan er met niemand over meepraten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef knofje het volgende:
Is dat dan toch zodat je het idee hebt dat je het toch wel een beetje zelf gedaan hebt? Je hoort teminste dat veel vrouwen daar moeite mee hebben, na een KS. Maar goed, ga ik nu niet erg off topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |