Nou, met de oude kan het al jaaaaaren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:37 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
gewoon nieuwe automaat nemen, kan je het iig mee
Oh, ik dacht dat jouw pincode 1234 was... vandaar dat de automaat je pasje na drie keer proberen niet meer wilde teruggevenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:02 schreef Herald het volgende:
slotje, mods ze onthullen hier de pincode van mijn telefoon. Graag alle reacties editten cq verwijderen plz~
liefffquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:05 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben net even door de sneeuw naar het station gefietst om het op te zoeken, het is "0000".
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:57 schreef BillGates het volgende:
ja, dat kan. gewoon 0000 intoetsen
Jezus dat zei ik alquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:00 schreef U.F.O het volgende:
Ja, 0000 intoetsen.
wat heeft zijn zus er mee te maken?quote:
Ik tapte toch Jezus in ipv je zusquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat heeft zijn zus er mee te maken?
Héél m'n scherm onder de vingerafdrukkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:36 schreef DaMart het volgende:
Met de nieuwe automaten kan het ook trouwens.
Hier kun je daarmee oefenen
dan ben je echt stom kijk hoevaak het al gezegd wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:05 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben net even door de sneeuw naar het station gefietst om het op te zoeken, het is "0000".
Ik steun je.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
Nee kan niet.
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
ach gut, is het echt 0000?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:00 schreef U.F.O het volgende:
Ja, 0000 intoetsen.
dan toetsen hun wel ff 0000 voor je in.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:13 schreef timbob het volgende:
En anders ga je toch gewoon ff naar het loket?
nee, dat was vorig jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef Thetallguy het volgende:
hahaha 00:00 is ook toevallig net de tijd dat het nieuwe jaar ingaat![]()
![]()
![]()
![]()
d !!11
Niet overal hebben ze nieuwe automaten zakquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:37 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
gewoon nieuwe automaat nemen, kan je het iig mee
Dan klik je in het scherm (waar je de opties van 1e en 2e klas enzo hebt) gewoon op het vakje 'van....' en dan kun je de locatie vanwaar je vertrekt wijzigenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:27 schreef Even het volgende:
En bij die touchscreen dingen dan?
Dat stempelen is toch amper een moeite? Waarom zou je dan een kaartje op datum willen?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:36 schreef Tichelaar het volgende:
Wel jammer dat je niet een andere datum kunt kiezen bij die automaten, nu moet je altijd een kaartje kopen met de datum van de dag waarop je het koopt, of zonder datum waardoor je moet stempelen.
dat kan met 1010quote:Op zondag 1 januari 2006 17:36 schreef Tichelaar het volgende:
Wel jammer dat je niet een andere datum kunt kiezen bij die automaten, nu moet je altijd een kaartje kopen met de datum van de dag waarop je het koopt, of zonder datum waardoor je moet stempelen.
Ik was inderdaad nog origineel met de 0000 ja...quote:Op zondag 1 januari 2006 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
Originele reacties..
ik zou dat geld dat je kwijt was met bellen decladeren bij bierglasquote:Op zondag 1 januari 2006 14:17 schreef Aventura het volgende:
Ik heb even de NS gebeld voor je (1,50 pm.) en daar zeiden ze, dat je 0000 moet intoetsen. Ik zou dat dus even proberen.
Maar ik zou gewoon beginnen met 4 keer 1 nul in te toetsen.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je kan ook 2 keer 2 nullen intoetsen.
quote:Wanneer u een ticket wilt met een ander vertrek station, toets dan eerst de code 0000, vervolgens de code van het vertrek station, en daarna de code voor de bestemming.
Dus, het kan! Met de code '0000'.quote:Ook voor een kaartje met een ander vertrekstation of een kaartje via een ander station kunt u terecht bij de NS-kaartautomaat met aanraakscherm. Bij de NS-kaartautomaten kunt u 24 uur per dag terecht voor een treinkaartje.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zou dat geld dat je kwijt was met bellen decladeren bij bierglas
Ah, je bedoelt declareren.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bierglas is de TS van dit topic en hij wilde het weten, dus mag hij betalen toch
0000 keer?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:28 schreef Richelle het volgende:
wow! hoe vaak kun je het zelfde antw geven![]()
Kies: enkele reisquote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef SuperRembo het volgende:
Hier http://webdemo.ns.nl/e2000.html kan ik niet vinden hoe je een enkele reis met een ander vertrekstation zou moeten kopen
Ik snap dan ook niet wat je bedoelt met intuïtief in deze context.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:33 schreef SuperRembo het volgende:
Ok. Misschien wel logisch, maar niet intuitief (wat haat ik dat woord).
Omdat ik altijd bij een loket koop op de datum waarop ik niet vertrek, maar wanneer het me uitkomt. Dan zeg ik dat ik er een andere datum op wil, wat ook kan, maar met een automaat kan dat niet. Stempelen werkt nooit trouwens.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat stempelen is toch amper een moeite? Waarom zou je dan een kaartje op datum willen?
Je moet hem er wel goed insteken hequote:Op maandag 2 januari 2006 00:04 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Omdat ik altijd bij een loket koop op de datum waarop ik niet vertrek, maar wanneer het me uitkomt. Dan zeg ik dat ik er een andere datum op wil, wat ook kan, maar met een automaat kan dat niet. Stempelen werkt nooit trouwens.
Ik raak mijn scherm aan, maar er gebeurt niksquote:
Als ik me niet vergis willen die postcodedingen altijd de pinpas zover inslikken dat je 'm er niet zelf meer uit kunt halen. Bij die touch screen dingen lukt dat wel, handig als er onverhoopt storing komt.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:28 schreef Pietverdriet het volgende:
ik vind de postcode automaten van de NS trouwens veel beter dan die touch screen dingen.
0000 intoetsenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:39 schreef WAT het volgende:
Hey , een topic over de NS, cool. Even offtopic:
Ik heb een vraag. Hoe kan ik van de automaat een kaartje krijgen van een ander vertrekstation? Niet het station waar ik op dat moment ben zeg maar.
Wanneer u een ticket wilt met een ander vertrek station, toets dan eerst de code 0000, vervolgens de code van het vertrek station, en daarna de code voor de bestemming.quote:
Waar moet ik dat dan intoetsen? Bij de pinautomaat!?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wanneer u een ticket wilt met een ander vertrek station, toets dan eerst de code 0000, vervolgens de code van het vertrek station, en daarna de code voor de bestemming.
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef WAT het volgende:
[..]
Waar moet ik dat dan intoetsen? Bij de pinautomaat!?
Kaartautomaat!?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij de kaartautomaat van de NS
en verder zoek je het zelf maar uit, ik ga slapen
Mijn intuïtie zegt me dat het apparaat zal uitgaan van wat het meest zal voorkomen: namelijk dat het vertrekstation zal zijn waar de kaartautomaat staat. Daarom is stap 1 het kiezen van je eindbestemming. En vervolgens kun je nog wijzigen, dus ook je vertrekstation.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:52 schreef SuperRembo het volgende:
Ik wil een kaartje van Amsterdam naar Rotterdam. Dan moet ik eerst een kaartje naar Rotterdam kiezen en dan het vertrekstation wijzigen naar Amsterdam. Je moet dus eerst het eindstation opgeven, en dan het vertrekstation weizigen; niet volgens je intuïtie.
Vetquote:Op zondag 1 januari 2006 15:42 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Dan klik je in het scherm (waar je de opties van 1e en 2e klas enzo hebt) gewoon op het vakje 'van....' en dan kun je de locatie vanwaar je vertrekt wijzigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |