0000 intoetsenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:39 schreef WAT het volgende:
Hey , een topic over de NS, cool. Even offtopic:
Ik heb een vraag. Hoe kan ik van de automaat een kaartje krijgen van een ander vertrekstation? Niet het station waar ik op dat moment ben zeg maar.
Wanneer u een ticket wilt met een ander vertrek station, toets dan eerst de code 0000, vervolgens de code van het vertrek station, en daarna de code voor de bestemming.quote:
Waar moet ik dat dan intoetsen? Bij de pinautomaat!?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wanneer u een ticket wilt met een ander vertrek station, toets dan eerst de code 0000, vervolgens de code van het vertrek station, en daarna de code voor de bestemming.
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef WAT het volgende:
[..]
Waar moet ik dat dan intoetsen? Bij de pinautomaat!?
Kaartautomaat!?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij de kaartautomaat van de NS
en verder zoek je het zelf maar uit, ik ga slapen
Mijn intuïtie zegt me dat het apparaat zal uitgaan van wat het meest zal voorkomen: namelijk dat het vertrekstation zal zijn waar de kaartautomaat staat. Daarom is stap 1 het kiezen van je eindbestemming. En vervolgens kun je nog wijzigen, dus ook je vertrekstation.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:52 schreef SuperRembo het volgende:
Ik wil een kaartje van Amsterdam naar Rotterdam. Dan moet ik eerst een kaartje naar Rotterdam kiezen en dan het vertrekstation wijzigen naar Amsterdam. Je moet dus eerst het eindstation opgeven, en dan het vertrekstation weizigen; niet volgens je intuïtie.
Vetquote:Op zondag 1 januari 2006 15:42 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Dan klik je in het scherm (waar je de opties van 1e en 2e klas enzo hebt) gewoon op het vakje 'van....' en dan kun je de locatie vanwaar je vertrekt wijzigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |