Zozoquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:13 schreef silverpearl het volgende:
Ja ik weet wel wat over voetbal.
Ken jij er ook een paar bij naam, leuk ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef blieblie het volgende:
Ik heb ook verstand van voetbal.
Ken ook een paar PSV voetballers bij naam.
pssst, tis nog 2005
Maar mooi pak Danny, ik zou alleen een ander overhemd & stropdas gekocht hebben.
Maar das persoonlijk.
Reiziger en Ooijerquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:18 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ken jij er ook een paar bij naam, leuk ik ook.
Cocutje, Beasley of beestje, Alex (dat met die rouwbanden vond ik echt leuk), Gomez, Vennegoor of Hesselink ( toch zielig als je niet weet hoe je heet) Reizeger, Ooier of zoiets.![]()
Ik zing niet mee op het stadhuisplein.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Reiziger en Ooijer.
Ach je hebt het maar 1 keer per jaar nodig, die kennis.
Anders weet je niet wat je mee moet zingen opt stadhuisplein.
Tssskquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:13 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik zing niet mee op het stadhuisplein.
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tsssk.
En gaat het al een beetje beter?
Hmmm... Hier is geen vuiltje aan de luchtquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:02 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Geprobeerd te slapen, maar door die knallen waar het slaapkamerraam van begint te trillen is dat niet gelukt.
So wish me luck.![]()
Ik hoorde het notabene van m'n oudersquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:39 schreef febster het volgende:
Zoowww
Net afscheid genomen van een gewaardeerde collega van 57 (Gerard heet hij Joost) die met de VUT gaat. Best raar als je bedenkt dat ik met die man ruim 6 jaar gemiddeld meer tijd heb doorgebracht dan met mijn ouders of met bv BB. Aardige man en licht emotioneel afscheid maar wel leuk einde en natuurlijk fijn voor hem.
Ik heb em laatst gedownloadquote:Op zondag 1 januari 2006 19:02 schreef Blueman het volgende:
Greetings, earthlings
We have now taken over your radioooo.....
Spacejam komt zo op tv
Wel vaker gezien maar blijft toch altijd wel geinig
Kwou al zeggen ik zie niksquote:Op zondag 1 januari 2006 19:07 schreef ArTiC het volgende:
rot op met je certificaat voor die FBTO banner...AAAARRGH
*FF adblock extensie installeert
Ah dat was het dus. Adblock geinstalleerd, dahaaaag bannert.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:07 schreef ArTiC het volgende:
rot op met je certificaat voor die FBTO banner...AAAARRGH
*FF adblock extensie installeert
Zuiplapquote:Op zondag 1 januari 2006 19:29 schreef omegaproject het volgende:
Tering wat was ik zat gister/vanmorgen
Weet echt niet veel meer van na een uur of 6
HIK!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef Blueman het volgende:
Sterke drank dit jaar goedkoper
Met ingang van zondag wordt de accijns op gedistilleerde drank verlaagd. Met de verlaging wordt de accijns op sterke drank teruggebracht naar het niveau van 31 december 2002
Linkje
Bijna 2007quote:Op zondag 1 januari 2006 23:49 schreef Blueman het volgende:
1 Januari is alweer bijna voorbij.
Op naar 2 januari!
Ben al bij seizoen 2quote:Op maandag 2 januari 2006 00:34 schreef Blueman het volgende:
Iemand vandaag de serie Rome gezien?
Leuk het is 5 uur geworden.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoe was je feestje? Of ben je thuisgebleven?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Om kwart voor 6 was ik thuisquote:Op maandag 2 januari 2006 13:08 schreef amaranta het volgende:
Hoe laat was jij thuis blieb?
Wij zijn rond 6 uur gegaan.
Mooie goede serie dus in jou ogenquote:
Ik moest de dag erna richting mijn ouders, dus kon niet tot 5 uur in mijn bed blijvenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:34 schreef amaranta het volgende:
@blieb
Ah netjes. Angelique was rond een uur of 8 gegaan.
Ik kreeg haar niet weggesleept daar dus is ze 'alleen' gebleven.
Wij lieten haar "alleen" achter. Wat valt daar niet aan te snappen?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:47 schreef blieblie het volgende:
Wat is het verschil dan...
Goed visweer vandaag BBquote:Op maandag 2 januari 2006 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij lieten haar "alleen" achter. Wat valt daar niet aan te snappen?
wij, rob en ik waren er niet meer bij, ze bleef "alleen" zonder ons, met ... dus
Zelfde nieuws indd.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:17 schreef Blueman het volgende:
Btw.. las net in krant dat Domino pizza op de .... straat in Eindhoven voor de 2e keer binnen een week was overvallen.
Is dat dat nieuws waar het een paar dagen geleden over ging?
Ken jij de Lassusstraat niet dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:41 schreef FlowDesign het volgende:
Een 44-jarige Eindhovenaar is overleden door vuurwerk vannacht.
Rond middernacht ontplofte in de Lassusstraat een stuk vuurwerk in zijn gezicht. De Eindhovenaar overleed later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.
Edit:
Ik hoor net dat dat in de Bennekel is, dus jaaaa.... wat moet ik er nou van denken
Poeh!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan? Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Poeh!
Ik blij dat ik niet de enige ben
Sorry, ik woon niet eens in Brabantquote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef LaraLove het volgende:
La Multi Anu!
oftwel gelukkig nieuwjaar!!!!
Eindhoven![]()
Lassusstraat....daar woon ik niet zo ver vanaf ..maar ik was niet thuis, dus ik heb er niets van meegekregen.
Leuk om te zien welke fokkers ook in Ehv wonen!GESTEL
![]()
Psies!quote:
Ik las het...R'dam....maar ik denk dat het meerendeel hier wel vandaan komt.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry, ik woon niet eens in Brabant
hihiquote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry, ik woon niet eens in Brabant
Mag ik vragen (ik heb ook VGZ) hoe jij je verzekerd hebt?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:53 schreef r8ality het volgende:
Juist. Mijn VGZ-premie is er al af (102 euro!), terwijl ik nog niet eens zorgtoeslag ontvangen heb. Nu ben ik niet zo'n zwerver dat m'n hele financiele planning overhoop ligt, maar erg netjes is het niet.
mag ik even toevoegen:quote:Op maandag 2 januari 2006 15:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Psies!
Sommige straten horen dan weer wel algemeen bekend te zijn:edisonstraat bijvoorbeeld boschdijk kennedylaan montgomerylaan halvemaanstraat noordbrabantlaan floralanen leenderweg/heezerweg/aalsterweg stratumseind caenlaan geldropseweg
de caenlaan ook?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef LaraLove het volgende:
[..]
mag ik even toevoegen:hoogstraat kruisstraat vestdijk ! Station kanaaldijk N en Z Keizersgracht Franse baan
die moet je toch ook op zijn minst wel kunnen vinden. Ik woon hier 9 jaar, en ik ken alle straten die jij noemt vinden
Meer dan genoeg. Ik ken namelijk geeneen straat in Rotterdam.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken het Station en statumseindMeer niet
Ik heb de standaard verzekering + Jongeren Extra (tot 27 jaar). Daarin zit ook een hoop tand-onzin bij + fysiotherapie e.d.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mag ik vragen (ik heb ook VGZ) hoe jij je verzekerd hebt?
Ik heb standardpolis + uitgebreid aanvullend + tandarts gewoon zonder eigen risico 109 euro.
Ik denk erover om toch tand plus te nemen omdat ik toch wel belachelijk veel tandartskosten maak. En dan krijg ik tot 1000 alles vergoed. Nu maar tot 350 euro.
is 6 euro duurder. En ik ben sowieso toch goedkoper uit, betaalde eerst (particulier) 140 ofzo..
Ikke 3quote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Ik ken namelijk geeneen straat in Rotterdam.
Nee, dat is meer een gat in de grond waar niemand wilt komen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:03 schreef amaranta het volgende:
Is de koopgoot een straat?
Jij woont in de AB?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:10 schreef LaraLove het volgende:
jahoor Caenlaan ken ik ook...Die kent toch iedereen
dat is toch flak bij de Franse baan. is dat niet een zijstraat van de chamonixlaan??? of in elk geval wel daarbij in de buurt...dat weet ik zeker
Nou dat was ik niet (ik heb ook in AB gewoond)quote:Op maandag 2 januari 2006 16:14 schreef LaraLove het volgende:
Nee...ik woon 150 meter van de Domino's die overvallen isIk woon bij het Franz Leharplein (Hoogstraat)
Maar ik heb een vriendje gehad die in de AB woonde
je bent inderdaad heel erg warm. Het is een zijstraat van de argentaanlaan. En via de argentanlaan en het fietspad kom je op de chamonixlaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:10 schreef LaraLove het volgende:
jahoor Caenlaan ken ik ook...Die kent toch iedereen
dat is toch flak bij de Franse baan. is dat niet een zijstraat van de chamonixlaan??? of in elk geval wel daarbij in de buurt...dat weet ik zeker
Wij hebben bijna een huis gekocht in de hoogstraat.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou dat was ik niet (ik heb ook in AB gewoond)
Maar je woont dus in een kutbuurt![]()
Dan ken ik geeneen straat, pas als ik namen hoor zeg ik..ow die. en ja die ja..quote:Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat is meer een gat in de grond waar niemand wilt komen.
Welkom in Gestel. De Bennekel houdt zijn reputatie hoog.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef LaraLove het volgende:
haha...behoorlijk... Jan Hollanderstraat..klinkt ook vast wel bekend. Dat is hier vlakbij
Laatst met die Russische roulette die misging op de Vivaldistraat (dat is net aan de overkant van de Karel de Grotelaan)
Nu weer de Domino's 2 keer achter alkaar.
En de Lassusstraat, dat is ook bij mij om de hoek (andere kant van het Franz Leharplein..parralel aan de hoogstraat zeg maar ten hoogte van Snackbar Connie)
En wat heb jij allemaal al op je kerfstok?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef LaraLove het volgende:
haha...behoorlijk... Jan Hollanderstraat..klinkt ook vast wel bekend. Dat is hier vlakbij
Laatst met die Russische roulette die misging op de Vivaldistraat (dat is net aan de overkant van de Karel de Grotelaan)
Nu weer de Domino's 2 keer achter alkaar.
En de Lassusstraat, dat is ook bij mij om de hoek (andere kant van het Franz Leharplein..parralel aan de hoogstraat zeg maar ten hoogte van Snackbar Connie)
Blaak, Coolsingel, De Meent, Stadhuisplein, Lijnbaan, Nieuwe Binnenweg, Oude Binnenweg (creatief met namen), Korte Lijnbaan...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan ken ik geeneen straat, pas als ik namen hoor zeg ik..ow die. en ja die ja..
Ik???? Niets, ik ben maar een klein lief onschuldig meisjequote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En wat heb jij allemaal al op je kerfstok?![]()
Dat is toch bij Woensel-west rechtsaf?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:39 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik???? Niets, ik ben maar een klein lief onschuldig meisje![]()
Maar als de zon ondergaat...![]()
ooit van Transylvanië gehoord??![]()
Transsylvaniëquote:Op maandag 2 januari 2006 16:39 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik???? Niets, ik ben maar een klein lief onschuldig meisje![]()
Maar als de zon ondergaat...![]()
ooit van Transylvanië gehoord??![]()
Lassusstraat en Bennekelstraat 'genieten' toch wel ongeveer dezelfde bekendheidquote:
Oke, coolsingel klinkt bekend, lijnbaan klinkt bekendquote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Blaak, Coolsingel, De Meent, Stadhuisplein, Lijnbaan, Nieuwe Binnenweg, Oude Binnenweg (creatief met namen), Korte Lijnbaan...
Maar het is toch een kutstad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |