Zozoquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:13 schreef silverpearl het volgende:
Ja ik weet wel wat over voetbal.
Ken jij er ook een paar bij naam, leuk ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef blieblie het volgende:
Ik heb ook verstand van voetbal.
Ken ook een paar PSV voetballers bij naam.
pssst, tis nog 2005
Maar mooi pak Danny, ik zou alleen een ander overhemd & stropdas gekocht hebben.
Maar das persoonlijk.
Reiziger en Ooijerquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:18 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ken jij er ook een paar bij naam, leuk ik ook.
Cocutje, Beasley of beestje, Alex (dat met die rouwbanden vond ik echt leuk), Gomez, Vennegoor of Hesselink ( toch zielig als je niet weet hoe je heet) Reizeger, Ooier of zoiets.![]()
Ik zing niet mee op het stadhuisplein.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Reiziger en Ooijer.
Ach je hebt het maar 1 keer per jaar nodig, die kennis.
Anders weet je niet wat je mee moet zingen opt stadhuisplein.
Tssskquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:13 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik zing niet mee op het stadhuisplein.
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tsssk.
En gaat het al een beetje beter?
Hmmm... Hier is geen vuiltje aan de luchtquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:02 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Geprobeerd te slapen, maar door die knallen waar het slaapkamerraam van begint te trillen is dat niet gelukt.
So wish me luck.![]()
Ik hoorde het notabene van m'n oudersquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:39 schreef febster het volgende:
Zoowww
Net afscheid genomen van een gewaardeerde collega van 57 (Gerard heet hij Joost) die met de VUT gaat. Best raar als je bedenkt dat ik met die man ruim 6 jaar gemiddeld meer tijd heb doorgebracht dan met mijn ouders of met bv BB. Aardige man en licht emotioneel afscheid maar wel leuk einde en natuurlijk fijn voor hem.
Ik heb em laatst gedownloadquote:Op zondag 1 januari 2006 19:02 schreef Blueman het volgende:
Greetings, earthlings
We have now taken over your radioooo.....
Spacejam komt zo op tv
Wel vaker gezien maar blijft toch altijd wel geinig
Kwou al zeggen ik zie niksquote:Op zondag 1 januari 2006 19:07 schreef ArTiC het volgende:
rot op met je certificaat voor die FBTO banner...AAAARRGH
*FF adblock extensie installeert
Ah dat was het dus. Adblock geinstalleerd, dahaaaag bannert.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:07 schreef ArTiC het volgende:
rot op met je certificaat voor die FBTO banner...AAAARRGH
*FF adblock extensie installeert
Zuiplapquote:Op zondag 1 januari 2006 19:29 schreef omegaproject het volgende:
Tering wat was ik zat gister/vanmorgen
Weet echt niet veel meer van na een uur of 6
HIK!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef Blueman het volgende:
Sterke drank dit jaar goedkoper
Met ingang van zondag wordt de accijns op gedistilleerde drank verlaagd. Met de verlaging wordt de accijns op sterke drank teruggebracht naar het niveau van 31 december 2002
Linkje
Bijna 2007quote:Op zondag 1 januari 2006 23:49 schreef Blueman het volgende:
1 Januari is alweer bijna voorbij.
Op naar 2 januari!
Ben al bij seizoen 2quote:Op maandag 2 januari 2006 00:34 schreef Blueman het volgende:
Iemand vandaag de serie Rome gezien?
Leuk het is 5 uur geworden.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoe was je feestje? Of ben je thuisgebleven?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |