Ik heb het nu gehad, kom op, die douche onder of dat bad in, een keer per jaar, je wilt het jaar wel schoon beginnen toch?quote:
Sjongejonge, ik dacht al, wat is het koud in die douche. Die krijgen van de week wat van mij te heuren. Kutkachel man.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:39 schreef Baleog het volgende:
had vandaag ook de traditie weer hoog gehouden, was er alleen maar lauw water![]()
pauper woningbouw alphen!![]()
Juist, en dan al dat vuurwerk nog. Ik wil gewoon zuipen, niet al dat gedoe eromheen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:53 schreef longinus het volgende:
Moet je dan ook nog schone kleren aandoen, die oude zijn nu net zo lekker in vorm
Maar dan ga je niet schoon het nieuwe jaar in.quote:
Alé dan, omdat ik vorig jaar niet geweest ben.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar dan ga je niet schoon het nieuwe jaar in.
Koop een nieuwequote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef Pool het volgende:
Ik wil wel.![]()
Maar ik probeer nu al een uur lang mijn onderbroek uit te krijgen. Hij zit helemaal vastgekoekt.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef Pool het volgende:
Ik wil wel.![]()
Maar ik probeer nu al een uur lang mijn onderbroek uit te krijgen. Hij zit helemaal vastgekoekt.![]()
Wow gek, kijk uit!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben toch de tobbe maar vast aan het vullen.
Fout. 2006 zal verlichting brengen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ga weg.
2006 zal hetzelfde zijn als 2005 voor mij
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:23 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Fout. 2006 zal verlichting brengen.
Elk nieuw millenium koop jij een nieuwe onderbroek ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja doei. Het is maar een jaarwisseling, geen nieuw millenium.![]()
Neen. Van uitstel komt immers afstel!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:30 schreef DaMart het volgende:
Een half jaar geleden ben ik nog wezen zwemmen... krijg ik nu uitstel?
Maar ik ben nog maar half zo vies als normaalquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Neen. Van uitstel komt immers afstel!
Dan neem je een halfwarm bad!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik ben nog maar half zo vies als normaal![]()
Dan gaat het vandaag toch echt niet meer lukken, want ik denk niet dat ze voor 12 uur vanavond nog een badkuip kunnen komen installeren hierquote:
Gebruik een plamuurmes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef Pool het volgende:
Ik wil wel.![]()
Done. En ik hoef mijn bipshaartjes nu ook niet meer te harsen, die zitten nog aan de onderbroek.quote:
Na 4 jaar trek ik gewoon een nieuwe aan, die oude is dan wel al ingegroeidquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Done. En ik hoef mijn bipshaartjes nu ook niet meer te harsen, die zitten nog aan de onderbroek.![]()
Zat het gulden prijskaartje er nog aanquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:01 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Na 4 jaar trek ik gewoon een nieuwe aan, die oude is dan wel al ingegroeid![]()
nee, want jij gebruikt enorm veel afwaswaterquote:Op zondag 1 januari 2006 02:08 schreef boertie het volgende:
ik sta om 23.59 onder de douche en ga er om 00.01 weer onderweg.Zo doe ik dat dus om de 2 jaar. Ben ik nu waterbespaarder van het jaar?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |