Jullie een fijn en mooi uiteinde en tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:32 schreef peaceman het volgende:
Mensen ik ga vast gedag zeggen.... De kans dat ik nog zal posten vandaag is klein. Ik wens iedereen nog een mooie luisteravond toe en natuurlijk een spetterend 2006
Ook namens Diaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Een geweldig nummer en ook een geweldige flim waar dit nummer bij hoort.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:31 schreef Annemiek78 het volgende:
Echt een zeik nummer van Queen
Ze hebben zo veel mooie nummers...
en dan deze........![]()
En dan hebben we 't nog niet eens over dat andere nummer van 't kind.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
----------------------------------------------------------------------
Mooi nummer maar staat veels te hoog in de lijst
Ze is wel lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan hebben we 't nog niet eens over dat andere nummer van 't kind.![]()
Heb haar live gehoord tijdens NSJ dit jaar, dat was wel briljant hoor. Strak gezongen, vol geluidquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:43 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind Katie Melua ernstig overgewaardeerd.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dit is ff de laatste tekst die ik neerplemp, ga ff het eten voorbereiden
ik deel ook deze mening.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:45 schreef mitt het volgende:
Ik vind Katie echt fantastisch
maar ze hoort natuurlijk (nog lang) niet in deze lijst.
Als hetero vrouw zijnde ben ik daar minder vatbaar voor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze is wel lekkerdat wel
Dat wel, maar hoort natuurlijk lang niet twee keer in de top 75.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze is wel lekkerdat wel
wallstreet shuffle is wel beter vind ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:46 schreef LuNaTiC het volgende:
ik heb dit altijd maar een vervelend nummer gevonden
heb ik precies hetzelfde gevoel bijquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:47 schreef wlsandman het volgende:
[..]
wallstreet shuffle is wel beter vind ik![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:51 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben er vandoor, radio blijft wel aan maar ik ga met het eten aan de slag
Fijne avond allemaal, tot volgend jaar
Alternatiefquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hmmm, toto. kan me niet echt boeien.
Een wat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:49 schreef I_doubt het volgende:
De eerste mensen zijn hier al gekomen om een onfatsoenlijk orgastisch eindejaarsfeest te houden.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Alternatief
[afbeelding]
(ik probeer het met een Hollands biertje)
sorry, ik lees anaalquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:58 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Een bacchanaaal met het hoogtepunt om middernacht
Das wel een heel mooi nummerquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Nou ben ik me toch een partij benieuwd naar 67 Gé Reinders - Bloasmuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |