Een geweldig nummer en ook een geweldige flim waar dit nummer bij hoort.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:31 schreef Annemiek78 het volgende:
Echt een zeik nummer van Queen
Ze hebben zo veel mooie nummers...
en dan deze........![]()
En dan hebben we 't nog niet eens over dat andere nummer van 't kind.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
----------------------------------------------------------------------
Mooi nummer maar staat veels te hoog in de lijst
Ze is wel lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan hebben we 't nog niet eens over dat andere nummer van 't kind.![]()
Heb haar live gehoord tijdens NSJ dit jaar, dat was wel briljant hoor. Strak gezongen, vol geluidquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:43 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind Katie Melua ernstig overgewaardeerd.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dit is ff de laatste tekst die ik neerplemp, ga ff het eten voorbereiden
ik deel ook deze mening.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:45 schreef mitt het volgende:
Ik vind Katie echt fantastisch
maar ze hoort natuurlijk (nog lang) niet in deze lijst.
Als hetero vrouw zijnde ben ik daar minder vatbaar voor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze is wel lekkerdat wel
Dat wel, maar hoort natuurlijk lang niet twee keer in de top 75.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze is wel lekkerdat wel
wallstreet shuffle is wel beter vind ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:46 schreef LuNaTiC het volgende:
ik heb dit altijd maar een vervelend nummer gevonden
heb ik precies hetzelfde gevoel bijquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:47 schreef wlsandman het volgende:
[..]
wallstreet shuffle is wel beter vind ik![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:51 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben er vandoor, radio blijft wel aan maar ik ga met het eten aan de slag
Fijne avond allemaal, tot volgend jaar
Alternatiefquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hmmm, toto. kan me niet echt boeien.
Een wat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:49 schreef I_doubt het volgende:
De eerste mensen zijn hier al gekomen om een onfatsoenlijk orgastisch eindejaarsfeest te houden.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Alternatief
[afbeelding]
(ik probeer het met een Hollands biertje)
sorry, ik lees anaalquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:58 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Een bacchanaaal met het hoogtepunt om middernacht
Das wel een heel mooi nummerquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Nou ben ik me toch een partij benieuwd naar 67 Gé Reinders - Bloasmuziek
Nee, tis niet echt superbekend ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:02 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ken het echt niet. Of is het zo'n nummer dat iedereen wel kent als ie het eenmaal hoort?
Jij welquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ik nou een paar liedjes maak en ik zuip mezelf dood kom ik dan ook in de top 100 ?![]()
Pas je op, je moet nog de hele avondquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:09 schreef I_doubt het volgende:
Even heerlijk door de kamer dansen en meeschreeuwen
welles het gaat over de fanfarequote:
Dank voor deze hoopgevende woorden...quote:
Is stef bos geen brabo?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit is echt Limburgs
Wat is de hoogste notering van een echt Brabants nummer eingelijk?
Houd je het wel fatsoenlijk orgastisch?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:17 schreef I_doubt het volgende:
Ik zal topic #39 klaar zetten
hoei!, hoei!quote:
Vanavond nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Houd je het wel fatsoenlijk orgastisch?![]()
godzijdank zit ik ver weg, al dat drukke gedoequote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Vanavond niet
Vanavond gaan alle remmen los![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|