Inderdaad, ik wilde er net even op los gaan schelden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Als ik er toch niet was....![]()
TT aangepast...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Als ik er toch niet was....![]()
TT aangepast...
* M-en-A duikt verschrikt onder het bureauquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wilde er net even op los gaan schelden.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
En heb er maar ff 1051 van gemaakt...
flugel is oke, ole olequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
En heb er maar ff 1051 van gemaakt...
Van het vuurwerk, neem ik aan, en niet van mij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:43 schreef M-en-A het volgende:
* M-en-A duikt verschrikt onder het bureau
hallo cuallquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Sanne hoe doe je dat???
Hallo [afbeelding] iedereen
Hallo cuall en M-enA en de restquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Sanne hoe doe je dat???
Hallo [afbeelding] iedereen
We zwaaien gezamelijk 2005 alvast uitquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Foreverblue het volgende:
Doe ik ook maar gezellig mee
Zwaaitopic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Foreverblue het volgende:
Doe ik ook maar gezellig mee
Zwaaitopic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhhh.......quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van het vuurwerk, neem ik aan, en niet van mij.
Pinball, had jij niet ooit een scriptje gemaakt voor zo'n leuke PI???quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van het vuurwerk, neem ik aan, en niet van mij.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef A-en-M het volgende:
Ik heb wel geen tijd maar kom toch ook maar ff zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wapper wapperquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef A-en-M het volgende:
Ik heb wel geen tijd maar kom toch ook maar ff zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik erger me er ook scheel aan hier ja. Van mij mag al dat klote knalvuurwerk verboden worden. Kleine gappies die lukraak die dingen naar passerende mensen gooienquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:52 schreef Snaptnix het volgende:
Kunnen ze verdorie niet eens kappen met dat geknal, zit hier met een kleine die totaal in paniek is![]()
Ojeeee, geef die kleine meid maar even snel een lieve aai over haar bolletje namens onsquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:52 schreef Snaptnix het volgende:
Kunnen ze verdorie niet eens kappen met dat geknal, zit hier met een kleine die totaal in paniek is![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:54 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Wreed man... vinden mijn matties ook heel leuk![]()
Daar is niks van mij bij helaas. Ik heb het alleen gejat en gebruikt voor de streamverslagen-topics.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:51 schreef cuall het volgende:
Pinball, had jij niet ooit een scriptje gemaakt voor zo'n leuke PI???
Vet man... wreed... te gek kickuh gewoonquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:54 schreef A-en-M het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben er klaar mee. Ik heb het er helemaal mee gehadquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik erger me er ook scheel aan hier ja. Van mij mag al dat klote knalvuurwerk verboden worden. Kleine gappies die lukraak die dingen naar passerende mensen gooien![]()
Ik zag het wel hoor, hoe maak je er gebruik van, vond die van Sanne net heel topquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar is niks van mij bij helaas. Ik heb het alleen gejat en gebruikt voor de streamverslagen-topics.
Wel een beetje sneu dat al die BB fans hier de BB2 bewoners niet herkennen trouwens.
Mot je ff je msn aanslingeren!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:59 schreef cuall het volgende:
Ik zag het wel hoor, hoe maak je er gebruik van, vond die van Sanne net heel top![]()
Ik wil dat ook doen![]()
Hier viel het mee... Was zowaar meteen aan de beurt bij de kassa... En dat op zaterdagmiddag!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:07 schreef M-en-A het volgende:
Maar lieverds, ik ga toch maar even de laatste inkopen doen voor de winkels leeg of gesloten zijn.
Niet vergeten een mooi kado te kopen héquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:07 schreef M-en-A het volgende:
Maar lieverds, ik ga toch maar even de laatste inkopen doen voor de winkels leeg of gesloten zijn.
Tot straks en als ik jullie dit jaar niet meer zie nog eentje uit de oude doos, maar wel leuk.......![]()
[afbeelding]
Hier dus ook... Kon makkelijk parkeren en in de supermarkt was het hartstikke rustig....quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hier viel het mee... Was zowaar meteen aan de beurt bij de kassa... En dat op zaterdagmiddag!![]()
![]()
![]()
Iedereen is gisteren geweest dus, omdat het vandaag stervensdruk zou zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier dus ook... Kon makkelijk parkeren en in de supermarkt was het hartstikke rustig....
Er liepen meer AH medewerkers rond dan klantenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:12 schreef Snaptnix het volgende:
Iedereen is gisteren geweest dus, omdat het vandaag stervensdruk zou zijn![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Er liepen meer AH medewerkers rond dan klanten![]()
![]()
![]()
Ook goeiemiddag lieve teamleadquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook goeiemiddag lieve teamlead![]()
![]()
![]()
Lekker uitgeslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |