Doen we... succes ermee en tot zoquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:50 schreef demins het volgende:
[..]
Hallo FB! Neem het van me over, want ik ben even weg voor douche en boodschappen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
Allways look at the bright side of life, that's the story of my life.![]()
Onze hond is niet blij nuquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:59 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zijn al sinds vanmorgen vroeg druk aan het knallen hier. Zal blij zijn als het weer nieuwjaar is. Ik heb daar echt een hekel aan, schrik me soms de t*ring
Ahhh... vind 't altijd weer zo zielig voor die beestjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Onze hond is niet blij nu
En wij dus ook niet
quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:48 schreef PH52 het volgende:
Ik vond deze beter :
191 David Bowie Space oddity
![]()
Nike is ook niet zo blij met vuurwerk, hij kruipt bij die harde knallen helemaal achter m''n benen wegquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wij dus ook niet
Mijn kat maakt voor het eerst oud & nieuw mee. Zit al met zijn oortjes te draaien bij knallen... Zielluuuggggg!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:10 schreef cuall het volgende:
Nike is ook niet zo blij met vuurwerk, hij kruipt bij die harde knallen helemaal achter m''n benen weg, hij is nogal groot, dus je kunt je voorstellen dat ik dan niet echt lekker meer kan zitten. Is heel sneu.
Ik weet niet wat ik er kan doen. Toen hij een pup was hebben we bewust rotjes afgestoken om hem er aan te laten wennen, en het 1e jaar was het ook geen probleem, maar nu is het héél bar en is hij echt bang![]()
Ik zit te twijfelen of ik wat Valeriaan door d'r voer zal prakken... Ik weet alleen niet wat voor effect dat heeft op dieren...quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Nike is ook niet zo blij met vuurwerk, hij kruipt bij die harde knallen helemaal achter m''n benen weg, hij is nogal groot, dus je kunt je voorstellen dat ik dan niet echt lekker meer kan zitten. Is heel sneu.
Ik weet niet wat ik er kan doen. Toen hij een pup was hebben we bewust rotjes afgestoken om hem er aan te laten wennen, en het 1e jaar was het ook geen probleem, maar nu is het héél bar en is hij echt bang![]()
Ahhhhh ja, voor die beesten is het helemaal erg ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wij dus ook niet
Nou dat zou ik niet maar zo doen hoor, dieren reageren vaak anders op allerlei mensenmiddeltjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik wat Valeriaan door d'r voer zal prakken... Ik weet alleen niet wat voor effect dat heeft op dieren...
Nee ik moet zo nog even naar de winkel...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:19 schreef Sanne het volgende:
Iedereen hier klaar voor de jaarwisseling?![]()
Ben blij dat ik alles binnen heb, het lijkt wel oorlog buiten met al dat vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ik moet zo nog even naar de winkel...![]()
Het valt mee hier... Af en toe een knalletje... Zo even lekkere dingen halen... Vanavond lekker soepje en voor de rest oliebollen, appelbeignets en toastjes...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:22 schreef Sanne het volgende:
Ben blij dat ik alles binnen heb, het lijkt wel oorlog buiten met al dat vuurwerk.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:23 schreef Foreverblue het volgende:
Blauw brandend zand in je hand...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:19 schreef Sanne het volgende:
Iedereen hier klaar voor de jaarwisseling?![]()
Bananenbollen zijn ook lekker!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:25 schreef Sanne het volgende:
ik dacht doe eens gek en heb een ananas beignet meegenomen.
M-en-A, hoe is het met de streamafkickverschijnselen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Sanne,
Chantal.
Moet zo nog de laatste inkopen doen. Verder zijn we er bijna klaar voor![]()
Mooi zo.... wij hebben de oliebollen en appelflappen al in de schaal liggen. Mjammie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Sanne,
Chantal.
Moet zo nog de laatste inkopen doen. Verder zijn we er bijna klaar voor![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
M-en-A, hoe is het met de streamafkickverschijnselen?
Ja, maar met een dubbele bodem, en dan telt het niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef ChantalC het volgende:
Have I told you lately that I love you?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef ChantalC het volgende:
Have I told you lately that I love you?
Jij zag het wel he?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:28 schreef Pinball het volgende:
Let er dan echt níemand meer op de PI's tegenwoordig?
Sanne.
Shit, ik moet haar nog mailen. Ga ik meteen ff doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
niet te hard over praten
![]()
![]()
![]()
Heb je ondertussen al iets van CW gehoord of is het nog steeds stil vanuit die kant
doeidoei.... en uitkijken voor het vuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:34 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga even naar de winkel... Doeggie!
Oke, zeg haar maar dat we met smart op haar terugkomst zitten te wachtenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Shit, ik moet haar nog mailen. Ga ik meteen ff doen.
Natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |