quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef OG-Loco het volgende:
weeralarm is niet voor niets.
met links kan ik rukken heb ik mezelf toen aan moeten leren dat is dus geen probleem.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:56 schreef Mute_Me het volgende:
zo te zien kan je nog wel bier hijsen en rukken.
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Wel een verdomd ielig biertje zeg!
Dat heb ik met rechts! Basketbal op het topje van mijn pink gehad en daarna kon ik hem niet meer buigen. De dokter zei dat het gekneusd wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
Tot op heden staat mijn pink op mijn linkerhand scheef ten opzichte van de rest van de vingers...
het rukken toch nog niet helemaal onder de knie ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Eerst bier is al gesneuveld over mijn gips zit onder de vlekken![]()
![]()
![]()
Dan moet je wel heel slecht slaan, wil je uitgerekend je pink brekenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef Razor21 het volgende:
Eind september mijn pink gebroken sloeg uit kwaadheid tegen een boom aan.
Ja echt welquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel slecht slaan, wil je uitgerekend je pink breken![]()
![]()
![]()
Typ eens normaal zeg, valt bijna niet te lezenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:08 schreef Razor21 het volgende:
Godver moiest vandaag n aar het ziekenhuis hoef niet geopereerd te worden,
Maar heb nu nieuw gips om gekregen dat andere zat te los volgens de arts.
Nu ka n ik helemaal niets meer met rechts doen vingers staan nu in een heok v an 90 graden.![]()
![]()
Muizen moet ik nu echt met links doen k,utzooi
26ste mag het eraf![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |