Geef hem dan direct aan tainquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef peristilius het volgende:
Ik wil een knock-out ronde tussen Tain en Retuobak.
Ik blijf mezelf voor?quote:Retuobak met grote meerderheid 11 stemmen heeft hij deze prijs gewonen en bleef hij notoire users als Tain, Kabouter en N_Roy voor
Retuobak en Kabouter zijn dezelfde users. :xquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef mordradead het volgende:
Over de award voor diegene die altijd het nieuwste wil hebben ga ik -als ceremoniemeester- niet veel woorden vuil maken, de PC-award gaat dit jaar dan ook naar:
Retuobak met grote meerderheid 11 stemmen heeft hij deze prijs gewonen en bleef hij notoire users als Tain, H.Flick en N_Roy voor
waar heb jij het overquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:51 schreef Thomper het volgende:
[..]
Retuobak en Kabouter zijn dezelfde users. :x
GinaGquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:59 schreef mordradead het volgende:
Saillant detail aan de RE4 overwinning van Daggla is dat hij ook bij de award voor niet meer teruggeziene user heeft gewonnen, deze award gaat naar de oud-slowchatkoningin GinaG mevrouw Gerschon ofzo gefeliciteerd met je Starcraft award
Ik moest dat verhaal eerst drie keer lezen, voordat ik hem begreepquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:02 schreef mordradead het volgende:
Hij maakt lange posts en toch staat er weinig in winaar van de Davilex én de Katamari award is dan ook Alex4allofyou Ruzbeh volgende hem voor de davilex award op de voet maar Alex4allofyou is de overduidelijke Katamari winnaar
Ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moest dat verhaal eerst drie keer lezen, voordat ik hem begreep![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:06 schreef mordradead het volgende:
Wie maakt er veel kwaliteitsposts? Wie is de beste user in GAM? Wie word door vele users op handen gedragen en wint hiermee de Reggie award omdat hij altijd aan aandacht vraagt?
Jazekers, het is mordradead kwaliteitsuser pur-sang![]()
![]()
Ik zie het, ik moet er om lachenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij krijgt er ook een arme jongen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef peristilius het volgende:
Fliepke
Nu allemaal die avatars instellen, hup hup.
Inderdaad,quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef peristilius het volgende:
En dank aan Tomasso en mordradead voor de organisatie.
Daarnaast ook dank aan Retuobak aka Kabouter en BMH voor het mede verzinnen van de awardsquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef peristilius het volgende:
Fliepke
Nu allemaal die avatars instellen, hup hup.
En dank aan Tomasso en mordradead voor de organisatie.
En RaymanNL voor het lid zijn van Fok!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarnaast ook dank aan Retuobak aka Kabouter en BMH voor het mede verzinnen van de awards
Jij blijft ook gewoon ook leuk ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En RaymanNL voor het lid zijn van Fok!
Ik kan moeilijk gaan huilenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Jij blijft ook gewoon ook leuk ook
Niemand begrijpt je.quote:
Ze gunnen Gamedemon gewoon geen award. Daarom gaven ze em aan mij.quote:
Kon Ruzbeh dat maar zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:00 schreef Xrenity het volgende:
yay niks gewonnen \o/
Heb ik nou wel of niet gewonnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:59 schreef mordradead het volgende:
Saillant detail aan de RE4 overwinning van Daggla is dat hij ook bij de award voor niet meer teruggeziene user heeft gewonnen, deze award gaat naar de oud-slowchatkoningin GinaG mevrouw Gerschon ofzo gefeliciteerd met je Starcraft award
Tja ach, het blijft mordradead he.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, dan klopt z'n zin niet..
Mag ik m'n punten ook doneren aan iemand anders?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:44 schreef kepler het volgende:
Hallo
Allereerst Tomasso en Mordradead bedankt voor deze fantastisch awardsHet is mooi in elkaar geklust!
Voor de winnaars: als je meedoet aan de kerstprijsvraag dan krijg je tien extra punten
Mocht je nog niet meedoen dan kun je hier lezen wat je moet doen. Mocht je alleen deze tien punten willen gebruiken dan moet je een mailtje sturen naar fokgames@gmail met als onderwerp: kerstprijsvraag award 23-12-05 Username. Bij username vul je dan je eigen username in.
Tuurlijk mag dat. Wel goed spellen he. geen BHM.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mag ik m'n punten ook doneren aan iemand anders?
Hey Peachquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:49 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond die Awards echt tof. Hulde aan organisatie, avatarsdesign en de leuke korte stukjes van Mordra over de winnaars. Mordra verdient de kwaliteitsavatar wel nu![]()
* Laniboekje gaat avatar instellen
![]()
Ow god, gaan we dat nu krijgenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey Peach
It's a me, Mario!
Wat nou bullshit...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:36 schreef mordradead het volgende:
De 2e award is de Peter Molyneux award, deze is voor de user bestemd die het meeste bullshit verkondigd. Ik heb hierover een ding te zeggen en dat is BELIEVE jullie zullen we lkunnen raden wie de winnaar van deze award is. Hij heeft altijd de nieuwste nieuwtjes over de Nintendo Revolution ook al zijn ze allemaal niet waar.. jazeker mensen de Peter Molyneux award gaat naar:
Ruzbeh
Je kunt hier je avatar ophalen Ruzbeh en zoals de regels zeggen moet je hem gebruiken ook
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:44 schreef mordradead het volgende:
Wederom een award voor Ruzbeh en het zal jullie niet verbazen dat het de Peter Moore award is voor de user die het meeste hyped want hoewel Ruzbeh zich altijd gematigd postief insteld ligt die lat bij hem erg hoog.
Vind je het gek, jullie zijn gewoon te skeptisch.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:46 schreef mordradead het volgende:
Nu komt toch wel een kroon op de koning van de award ruzbeh want wederom weet hij een award in de wacht te slepen, toch zal deze award degene zijn die er bij hem er met kop en schouders bovenuit steekt en deze avatar gaat hij met liefde en toewijding dragen. Jazeker, het is de EA award voor de user die het meest in herhaling valt. Om het nog maar eens te herhalen: Believe
En dat ik een Gameboy micro heb wordt niet vermeld? Maar goed. Terecht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef mordradead het volgende:
Hij heeft de grootste mond over de Revolution, Weet alles over de nintendo DS, alles over de Gamecube maar bezit geen van deze systemen. Ruzbeh is dan ook de winnaar van de gameboy classic award voor de user die het meeste achterloopt.
Vijf awards?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
Koning der gam awards Ruzbeh denkt volgens jullie het beste de toekomst te kunnen voorspellen jullie zullen het geloven of niet hij is met overmacht de winnaar van de J. Allard award, deze zal hij net als de EA award ongetwijfeld met liefde dragen
Kan niet! "het mag niet groter zijn dan 10240 bytes"quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:02 schreef peristilius het volgende:
We moeten nog even een combi avatar voor Ruzbeh maken, hij moet ze allemaal dragen.
hij mag 200kb zijn als je em zelf hostquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Kan niet! "het mag niet groter zijn dan 10240 bytes"
100 kb toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij mag 200kb zijn als je em zelf host
quote:
gij heeft gelijk.quote:Webicons mogen maximaal 100k groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.
Rondste user 2005? Meest roze user 2005? Grootste zuig-user 2005?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:11 schreef inkie1010 het volgende:
Ach er was toch geeneens een kirby award
Schattigste user natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rondste user 2005? Meest roze user 2005? Grootste zuig-user 2005?
10240 bytes is voor upload icon, 100 kb voor web icon.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:39 schreef washandje het volgende:
10240 bytes is nog wel wat anders dan 100 kb toch? moet passen?
Ik ben geemotioneerdquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:59 schreef mordradead het volgende:
Wie ben jij ?quote:
Dat is een goede vraagquote:Op maandag 23 januari 2006 08:28 schreef GinaG het volgende:
[quote]Op maandag 23 januari 2006 08:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wie ben jij ?
Valt me inderdaad tegen ..quote:
GinaGquote:Op maandag 23 januari 2006 08:28 schreef GinaG het volgende:
behoorlijk kunnen posten is moeilijk ...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |