Arme Gamedemonquote:Opvallend, hoe bij de Peach Award gekozen wordt voor de dames van GAM
De BMH-award? Dat hij uberhaupt een award kan krijgen is natuurlijk al te erg voor woordenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef Tomasso het volgende:
Roy
Zullen we volgend jaar de awards naar de winnaars noemen?
En wie wil er ook icons maken?
Je zal toch moeten kiezen gok ik, sorryquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:23 schreef Laniboekje het volgende:
Ik kan bij liefste users niet kiezen tussen Notorious_Roy, Sharkdoggie en Gamedemon. Mag ik er 3 neer zetten???
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:23 schreef Laniboekje het volgende:
Ik kan bij liefste users niet kiezen tussen Notorious_Roy, Sharkdoggie en Gamedemon. Mag ik er 3 neer zetten???
Dan kies je toch gewoon de ideale tussenweg? Een hele aardige en lieve voor jou onbekende user, zodat je geen van 3'en teleur hoeft te stellen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:23 schreef Laniboekje het volgende:
Jij bent helemaal niet onbekend manquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kies je toch gewoon de ideale tussenweg? Een hele aardige en lieve voor jou onbekende user, zodat je geen van 3'en teleur hoeft te stellen?
Voor haar welquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet onbekend man
Voordat ik ook maar 1 post had gelezen van je wist ik al wie je was(en met name dat je ownde in racegames
)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Voor haar wel
Denk ik..Ik had voor vanavond in elk geval nog nooit van Laniboekje gehoord
'Mkeuh!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:32 schreef Tomasso het volgende:
Lanikoekje, alleen stemmen in dat topic, dus ook geen comments plaatsen..
Dank
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef twi het volgende:
Daarom.
Volgend jaar in elk geval de twi-award, voor de minst opvallende user die het hardst kan racen
Ik heb ook mn eerste nominatie binnen hoor.quote:De Luigi award peristilius
Ga zelf es stemmenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb ook mn eerste nominatie binnen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |