Je bedoelt deze?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:20 schreef ABBAfan het volgende:
Hooghoudt Wodkaplus (Rood fruit)
Grolsch!quote:
De Rood fruit die ik bedoel zie ik hier niet bij. Ik hoop het gewoon bij Appie Heijn.quote:
Spul is idd erg lekker!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:22 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
De Rood fruit die ik bedoel zie ik hier niet bij. Ik hoop het gewoon bij Appie Heijn.
Bob?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:21 schreef HighLander het volgende:
cola, chocomel, jus en ws een hele hoop ranzig energy spul.
Owja en 2 slokken champagne natuurlijk
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:24 schreef skiczukie het volgende:
Bier en wiskey.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:43 schreef bromaster het volgende:
Rooie klets
bijnaquote:
Fuck it, je bent de cabdriver from hell!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef MouseOver het volgende:
Slechts cola, sprak de taxichauffeur
Zo'n fles sangsem heb ik hier ook staan, die datum die erop staat is dat de houdbaarheids datum? en zo ja in welk jaar zitten ze daar?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
en het is Thailand all over again
Ohjaquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Fuck it, je bent de cabdriver from hell!
Werkze.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef HighLander het volgende:
[..]
bijna
bouncer
Schade haal ik achteraf wel in overigens.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:21 schreef mrcool het volgende:
[..]
Grolsch!Als je het mij vraagt het beste bier uit Nederland.
en dan kom ik nog niet eens uit de achterhoek...
geen ideequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zo'n fles sangsem heb ik hier ook staan, die datum die erop staat is dat de houdbaarheids datum? en zo ja in welk jaar zitten ze daar?
Ik geloof dat ik maar even bij jou een borrel kom halenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:18 schreef whispers het volgende:
Ongeveer in volgorde: champagnecocktails -> riesling -> rioja -> cabernet-shiraz -> champagne -> chivas regal -> cocktails -> ...
Vet ding!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:32 schreef Hari-Bo het volgende:
Bier met DER SAUFMEISTER
Is me vanacht goed bevallen![]()
Iedereen welkom.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:21 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik maar even bij jou een borrel kom halen![]()
/ookzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:17 schreef _Arthur het volgende:
bier - champagne - bier
ook in die volgorde gok ik
Kijk eens iemand die het met mij eens is !quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:21 schreef mrcool het volgende:
[..]
Grolsch!Als je het mij vraagt het beste bier uit Nederland.
en dan kom ik nog niet eens uit de achterhoek...
Doe mij d'r ook maar een paarquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kijk eens iemand die het met mij eens is !![]()
Kom op grolsch drinkers verzamel u![]()
Ook lekker bier !quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:23 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Doe mij d'r ook maar een paarHoewel het vanavond waarschijnlijk Warsteiner wordt
![]()
Ik zou graag de hele avond Grolsch drinken maar de kroeg waar ik vannacht ben heeft alleen Bavariaquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kijk eens iemand die het met mij eens is !![]()
Kom op grolsch drinkers verzamel u![]()
ik dacht dat je juist bij zoete etenswaar (zoals een oliebol) geen brut-spul moest drinken, want dat smaakt niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:35 schreef Kreator het volgende:
Moët & Chandon - Brut Rosé.
..alsof je iets anders zou drinken..
[afbeelding]
Pauper!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:51 schreef R4V3 het volgende:
Ik ga voor de Bavaria vanavond
ga je nog iets speciaals doen dan vanavond?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:54 schreef DaMart het volgende:
Thee, cola en melk...
Niets anders dan andere avonden dus
Uhm, voor het raam kijken hoe anderen hun geld letterlijk in rook zien opgaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:01 schreef omearos het volgende:
[..]
ga je nog iets speciaals doen dan vanavond?
same herequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, voor het raam kijken hoe anderen hun geld letterlijk in rook zien opgaan
quote:
Goeie keus. Geen Jameson bij deze feestelijke avond?quote:
Thee, water en cola-lightquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:18 schreef mrcool het volgende:
Biertjes en een mix van Kurant met Cola. En alles wat men me aanbied uiteraard!
[afbeelding]
Nopequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:18 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Goeie keus. Geen Jameson bij deze feestelijke avond?
Persoonlijk vind ik dat je whiskey gewoon puur moet drinken mischien met nog een heel klein beetje ijsquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:16 schreef Mojave het volgende:
Ik ben al lekker begonnen met bier! strakjes over op whiskey/cola
Verkrachting van de Whiskey.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:19 schreef nozem het volgende:
Bier en champagne. En weer bier. Naar alle verwachting.
Maar dan kun je het ook drinken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:26 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
10 of 12 jaar oude betaal je 3x meer
Absoluut eens maar dan wel bij goede whiskey, en daar ontbreekt het nou net aan ;-)quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:21 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat je whiskey gewoon puur moet drinken mischien met nog een heel klein beetje ijs
quote:
AChterhoeker 2 meldt zich:quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Veel lekker koel grolsch bier
Als echte achterhoeker natuurlijk
warsteiner heb ik hier ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Getapte warsteiner, maar niet echt getapt zoals in een kroeg, maar toch weer een beetje echt getapt.
5 liter en om 00:00 champagne.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:35 schreef Kreator het volgende:
Moët & Chandon - Brut Rosé.
..alsof je iets anders zou drinken..
[afbeelding]
weet iemand hoe het nou zit met champagne en oliebollen? Gezien de hoeveelheid brut die ik hier voorbij zie komen begin ik te twijfelen of ik wel goed zitquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:47 schreef omearos het volgende:
ik dacht dat je juist bij zoete etenswaar (zoals een oliebol) geen brut-spul moest drinken, want dat smaakt niet.
waarom weet ik dit? Ik drink niet eens alcohol
Lekker bier of niet?quote:
van wat is jouw avatar afkomstig?quote:Op zondag 1 januari 2006 11:16 schreef cptmarco het volgende:
uiteindelijk aan één of ander drankje geraakt met de naam boswandeling
[afbeelding]
zo istie beterquote:Op zondag 1 januari 2006 22:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
* sungaMsunitraM heeft goede wijn ende champagne gedronken, alleen wel iets te veel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |