Klote is dat iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:08 schreef Mukie het volgende:
wat een geregel zeg
Een van de meiden is een beetje raar aant doen en laat nu niets meer van zich horen, dus kunnen wij onze plannen voor vanavond gaan omwisselen en shit regelen dat we nog in de stad komen
Die fase zijn we hier al voorbij. Hier zitten we al aan de lawine pijlen en over een uur gaan we op zeker over naar de zelf gemaakte bommen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
Joy nu naast de astronauten, de strijkers en de voetzoekers hebben ze de duizenklappers al gevonden
de brievenbus ging hier de vorige week al de lucht inquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die fase zijn we hier al voorbij. Hier zitten we al aan de lawine pijlen en over een uur gaan we op zeker over naar de zelf gemaakte bommen!
Net is er ook al een prullenbak met hondenstrond hier om de hoek de lucht in gegaan
1 grote tering zooi
taxi, voor 4 man a 20 euroquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Klote is dat idd
Wil ze niet rijden ofzo?
mogguhquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef BaraCuda het volgende:
tifus zet je je wekker om 9:00 word je om 13:00 wakker
Das helemaal riantquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
taxi, voor 4 man a 20 euro
Is toch netjes geregeld
Mja alles is nep tegenwoordig ehquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:17 schreef Fwnk het volgende:
Moet je dit es doorkijken:
http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio01.html
Dat gaat mij niet lukken, iets te ver wegquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:16 schreef Sjoewe het volgende:
Gelukkig kan ik theoretisch naar huis kruipen vanavond
welcome to the real worldquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ja ok maar wat ze er soms van maken, damn
of deze:
[afbeelding]
like WTF?!?!?!!!!
Makkelijke trucjes allemaal. Je verwacht gewoon bepaalde dingen te zien. Met hier en daar een schaduw weghalen etc kom je al een heel eind.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ja ok maar wat ze er soms van maken, damn
of deze:
[afbeelding]
like WTF?!?!?!!!!
Zo kan je het goed zien:quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:26 schreef Fwnk het volgende:
mmm naja ik ben ook niet zo een photo-shopper
Iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo kan je het goed zien:
[afbeelding]
Plaatjes kan je precies over elkaar leggen.
Ik heb alleen het origineel ietsje lichter gemaakt dan kan je het beter zien.
Enige dat gebeurd is:
Onderkin weg
Huid gesmooth
Schaduwen zachter gemaakt
Oorbellen.
De rest is identiek.
Grote stukken opnieuw inkleuren. En met de smudge, clone en heal tool de 'rotte' plekken weghalen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:41 schreef Mukie het volgende:
hoe doe je dat smoothen uberhaupt?
rotte plekkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Grote stukken opnieuw inkleuren. En met de smudge, clone en heal tool de 'rotte' plekken weghalen.
http://www.worth1000.com/cdir.asp?display=photoshop&filter=f.format_id=1quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
rotte plekken![]()
![]()
ik krijg weer zin om te foto shoppen net nu ik besloten heb om toch ff naar buiten te gaan![]()
of een TOON-wagonquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ik doe het altijd maar een beetje, anders krijg je van die rubberen koppen allemaal
ge-bookmarkedquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.worth1000.com/cdir.asp?display=photoshop&filter=f.format_id=1
Moet je daar maar eens neuzen
Die vind ik wel stoerquote:
Whehe, die foto's doe ik juist altijd, omdat het licht en de flits zo lelijk zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef Fwnk het volgende:
uhuh, ik fotoshop mijn foto's die ik maak in discotheek ook niet, als je lelijk bent heb je pech, dan had je jezelf maar moeten photoshoppen met je make-up doos.
Licht niet altijd, maar ik heb idd altijd wel van die chicks die bijna een spiegel zijn, das wel jammer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, die foto's doe ik juist altijd, omdat het licht en de flits zo lelijk zijn
Mjah ware het niet dat ik alles weer vergeten benquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die vind ik wel stoerNog ff uitknippen/masken en dan achtergrondje erop en klaar
Wat denk je?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Licht niet altijd, maar ik heb idd altijd wel van die chicks die bijna een spiegel zijn, das wel jammer.
Misschien toch maar es gaan doen
Ik heb Paint Shop Pro, welke tools gebruik jij ervoor?
Photo Shopquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Licht niet altijd, maar ik heb idd altijd wel van die chicks die bijna een spiegel zijn, das wel jammer.
Misschien toch maar es gaan doen
Ik heb Paint Shop Pro, welke tools gebruik jij ervoor?
Gaaf! Alleen zou ik die auto nog weg proberen te shoppenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
Eentje van eigen mezelf:
http://icecanoe.nl/sjoewe/img/spaarndam.jpg
vs.
http://audiofuhrer.de/images/spaarndamyeah.jpg
AMSTERDAMquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
Eentje van mezelf:
http://icecanoe.nl/sjoewe/img/spaarndam.jpg
vs.
http://audiofuhrer.de/images/spaarndamyeah.jpg
Alexxxxx draait: Fwnk zn nek omquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:49 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: Propellor Heads & Shirley Bassey - History repeating @ 128kbps - 33s of 4m1s (2923/3866)
666 was mooiquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
Tis wel jammer dat we topic 666 al voorbij zijn
http://www.marktplaza.nl/(...)l-gratis-1502139.phpquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zullen we maar met het circus meetrekken?![]()
dan zou er bij ons de grootste wand van de huiskamer ingestort zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:10 schreef Mukie het volgende:
volgens mij willen mn katten me wat aandoen, alle heksenboeken lagen op de grond
Ah, het is genetisch bepaaldquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:03 schreef PeuRac het volgende:
M'n broertje weet geen ruk
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:02 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi![]()
Ik ruik oliebollen![]()
En heb de film it could happen to you gedownload
Een film waarin een vent de loterij wintErg toepasselijk aangezien mij PeuRac dat vanavond gaat gebeuren
![]()
Gooi je lot maar weg want ik heb emquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:02 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi![]()
Ik ruik oliebollen![]()
En heb de film it could happen to you gedownload
Een film waarin een vent de loterij wintErg toepasselijk aangezien mij dat vanavond gaat gebeuren
![]()
Ik keek ff toen hij gereedschap zocht en heb het probleem volgens mij al gevonden, maar ik mocht em niet helpen, dus moet hij t zelf weten. Ik heb em alleen gezegd dat het een massa probleem isquote:
Hmmm eens kijken of me dat luktquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Grote stukken opnieuw inkleuren. En met de smudge, clone en heal tool de 'rotte' plekken weghalen.
donequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef Fwnk het volgende:
Mukie, kan je deze PTA SC 719 op slot doen?
ik heb alleen de meest interessante meegenomen, de rest ligt nog bij mn oudersquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan zou er bij ons de grootste wand van de huiskamer ingestort zijndie is bekleed met heksenboeken
Idd, best jammerquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:12 schreef BaraCuda het volgende:
Die sneeuw is wel weer erg snel weg
Doe je je gordijn open alles groen
Wat mot jij bij je broertjes schoonouders?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef PeuRac het volgende:
agja, alleen maar beter, carbid schieten in de sneeuw is ook bagger, en zo wordt mn auto tenminste niet zo smerig als ik straks naar mn broertjes schoonouders rij![]()
grote familie?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em alleen gezegd dat het een massa probleem is![]()
Niet mogelijk?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Gaaf! Alleen zou ik die auto nog weg proberen te shoppen(das waarschijnlijk niet mogelijk, maargoed
)
quote:
Als je hem nu koopt kun je volgend seizoen wel achter in het veld meeraggequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zonde, ik moet het toch echt gaan kopen
Uitgenodigd voor carbid schieten enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat mot jij bij je broertjes schoonouders?
daar moet iets van sex liggen
Je hebt toch electra gehad op de MBO of niet?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt toch electra gehad op de MBO of niet?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:23 schreef Fwnk het volgende:
Wat voor stuurtje heb jij Bara?
* Fwnk jalours is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Logitech momo Force![]()
dfp?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
* Fwnk jalours is.
Als ik werk heb ja ik éérst een DFP scoren
Ik heb Bedrijfsmanagement Motorvoertuigen gedaan, en ik heb wel electra gehad, zo onlogisch was die vraag dus niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
"Ik heb Transport en logistiek managementgedaan"
"had je daar ook electra?"
Wat een enorme IQ-loze loodgietersopmerking
Ontbijten, en zo naar mn ouders
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb Bedrijfsmanagement Motorvoertuigen gedaan, en ik heb wel electra gehad, zo onlogisch was die vraag dus niet.
Ik werd opgeleid tot adminitrateur/verkoper/bedrijfsleider, maar ze kwamen niet aan het wettelijk verplichte aantal uren bij ons op school dus verzonnen ze er maar bij je je monteursdiploma tussendoor moest halenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]als je vertsand moet hebben van motorvoertuigen, danhebje dat vakwel ja
Ik hoef alleen maar het telefoonnummer van de dealer te weten, opleidingtechnisch gezien
Die ziet er minder duur uit dan dat ding wat ik heb?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:32 schreef Fwnk het volgende:
Logitech Driving Fiorce Pro
[afbeelding]
Tering zelfs een koppelings pedaalquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:36 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
BRD speed 7![]()
ERG duur maar wel heel mooi
Ze zijn bij BRD ook bezig met een stuur die 1500 euro moet kosten
Die pedalen zijn volgends mij nog te betalen... 400 a 500 euro dacht ik..
De jouwe is afaik niet meer te verkrijgen, en dit is zijn opvolgerquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die ziet er minder duur uit dan dat ding wat ik heb?
Klopt dat of niet?
Alle moderne Simulators wel hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering zelfs een koppelings pedaaldie pedalen zullen zeker ook wel met FFB zijn denk ik? Vraag ik me alleen af welk spel dat ondersteunt
![]()
Nee geen force feedback in pedalenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering zelfs een koppelings pedaaldie pedalen zullen zeker ook wel met FFB zijn denk ik? Vraag ik me alleen af welk spel dat ondersteunt
![]()
True, alleen ik heb een hekel aan een onrealistisch koppelingspedaal, dus laat ze dat eerst maar fixxenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee geen force feedback in pedalenIs ook nerges voor nodig.. eigenlijk
Ik ken een gast die zelf pedalen heeft gemaakt (heb ik zelf ook wel eens gedaan)quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
True, alleen ik heb een hekel aan een onrealistisch koppelingspedaal, dus laat ze dat eerst maar fixxen
En trouwens zou variabele remdruk ook gaaf zijn!
Precies hulpmiddelen zijn voor watjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef Fwnk het volgende:
of de ABS in je rempedaal voelen
(hoewel ik nooit ABS gebruik in sims)
in LFS gebruik ik het soms, zeker bij lange races omdat er nog een bug is dat als je remt en terugschakelt je een lockup krijgt maar het niet hoort of ziet (ruiktquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies hulpmiddelen zijn voor watjes
lekker directquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:42 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een meesterlijke SC![]()
![]()
![]()
[..]!
Nee, ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:45 schreef Mukie het volgende:
Tafel al gedekt voor straks
Nu nog bedanken wat ik aanmoet voor vanaaf
ben ik nu de enige die racespellen alleen maar leuk vindt om in de arcade te spelen? Zodat je in een simulator zit. Anders vind ik er echt geen zak aan
wel doorrijden he want ik reed je gister al strontquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:46 schreef Fwnk het volgende:
Ik zal effe een filmpje maken in live for speed
Klopt, maar ik rijd nooit in de mrt dus het was ook effe wennenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wel doorrijden he want ik reed je gister al stront![]()
Kabel is ook niet mogelijk??quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben naar mn ouders
(het STOND in de planning om eind december digitale TV te krijgen, ivm Le Dakar.. maar dat is nog niet leverbaar.... stomme KPN.)
Mwah afschietspellen vinnik ik juist brilliant om op me pc te spelenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ik ook!
Ik heb het sowieso niet op computerspellenKan niet langer dan 10 mins spelen ofzo dan ben ik het alweer zat
Als het positief is welquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sommige mensen houden daar alleen niet zo van
dat ze niet zeurenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sommige mensen houden daar alleen niet zo van
Ik kan me er gewoon niet toe zettenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah afschietspellen vinnik ik juist brilliant om op me pc te spelen
COD bvb en MOH
Maar bvb een motorracespel: geef mij maar zo'n nepbike
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ben je niet altijd eerlijk
[..]
GEZEIK ALTIJD VAN IEDEREEN![]()
Schietspellen doe ik ook graag..quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah afschietspellen vinnik ik juist brilliant om op me pc te spelen
COD bvb en MOH
Maar bvb een motorracespel: geef mij maar zo'n nepbike
Ik heb geen quicktime en ik weiger dat kutprogramma te installerenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef Fwnk het volgende:
http://members.home.nl/f.schothorst/MOV00010.3gp
wintersportersquote:
Installeer dan zo een codecquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb geen quicktime en ik weiger dat kutprogramma te installeren
Ik ben vaak eerlijk en dat is meestal te hardquote:
jij ook al?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb geen quicktime en ik weiger dat kutprogramma te installeren
Dit kwam ik nog tegen uit 2002 op internetquote:
Ik speel geen onle spellen tegen anderen, dan weet ik dat ik zuigquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Schietspellen doe ik ook graag..
Verder ben ik er in 1998 ingerolt in de simracewereld, als je er eenmaal inzit kom je er niet meer uitJe leert veel mensen kennen en dat is toch wel heel gaaf.
In de toptijden hadden we 100% races waar je dus een complete grand prix aflegdemet 20 man uit elke hoek van de wereld.
Nu met GTR gaat de server open voor practise om 19:30 en je bent pas klaar met racen om 22:30
Dit zijn races met alleen maar nederlanders, internationale races heb ik op het moment niet zoveel zin in
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben vaak eerlijk en dat is meestal te hard
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dit kwam ik nog tegen uit 2002 op internet![]()
Dat was de teambaas bij het team waar ik (Arno) toen reed![]()
As I recall, before the last race I made a simple request to my drivers -
"finish". Since then, I have come to realise that perhaps my orders were a
bit vague ... After all, Arno did finish - he finished the race before the
first turn ...which, i suppose, is finishing - but not quite what I had in
mind (sigh)
Heel die site staat stampvol met dat soort crap
Duitsers afschieten is altijd leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan me er gewoon niet toe zetten
Alhoewel ik MOHAA wel grappig vond ja!
En arcade is veel gaver
Idem die operashitquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Ja ik heb wel zo'n pleurishekel aan dat programma
Mijn pact stelt dat ik hiermee dien in te stemmenquote:
Ik installeer gewoon geen spellen meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Duitsers afschieten is altijd leuk
hmmm volgens mij ga ik zo maar weer eens COD-en, daarna kan ik dan eindleijk aan COD2 beginnen
Online duitsers afschieten is nog veel vetterquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Duitsers afschieten is altijd leuk
hmmm volgens mij ga ik zo maar weer eens COD-en, daarna kan ik dan eindleijk aan COD2 beginnen
En dat is een ramp eh?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn pact stelt dat ik hiermee dien in te stemmen![]()
BF2quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Online duitsers afschieten is nog veel vetter
Ik speel spellen zelde offline eigenlijk![]()
battlefield 1942 en battlefield 2 is wel zo enorm gaaf om online te doen
Helaas heb ik dit al weer een hele tijd niet gedaan, waardoor ik mijn geweldige vorm weer kwijt ben geraaktquote:
Idd, ik heb gelijk BF2 gekocht toen ik konquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Helaas heb ik dit al weer een hele tijd niet gedaan, waardoor ik mijn geweldige vorm weer kwijt ben geraakt
In die blackhawk met 6 man en je kon wel zo ontzettend veel punten scoren. Helaas hebben ze dat bij de patch aangepakt
Je kan je ook wel laten aansturen hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:18 schreef Mukie het volgende:
BF vinnik niet zo leuk, omdat je niet echt in je eentje bent zeg maar
Te lui om anderen aan te sturen
Ik probeer altijd zoveel mogelijk opdrachten uit te voeren die gevraagd worden te doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:18 schreef Mukie het volgende:
BF vinnik niet zo leuk, omdat je niet echt in je eentje bent zeg maar
Te lui om anderen aan te sturen
Nog een grote clan ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Idd, ik heb gelijk BF2 gekocht toen ik kon
www.lethalnijntjes.com
hartstikke actief, we houden nog regelmatig lans en Meetingsd enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nog een grote clan ookEn met vrouwen ook nog
![]()
Nog steeds actief of niet?
Als je niet normaal in je Alfa kan zitten doordat er een f*cking schuifdak in zit bevalt het ding niet. Niet over iets lullen als je d'r geen verstand hebt.quote:
Moet je de stoel niet in de ouwelullen stand zettenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je niet normaal in je Alfa kan zitten doordat er een f*cking schuifdak in zit bevalt het ding niet. Niet over iets lullen als je d'r geen verstand hebt.
SoloNijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nog een grote clan ookEn met vrouwen ook nog
![]()
Nog steeds actief of niet?
Psst, maandag avondquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:35 schreef BoJo het volgende:
* BoJo is ook weer terug...
onderweg naar de wasbox ging het ineens keihard regenen... dus ben toen maar omgedraait
Ik wilde ook een lelijk filmpje schieten met mijn telefoon, alleen is telefoon vast houden en vloeren/schakelen te lastig op een nat wegdek![]()
156s zijn gewoon kutquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je niet normaal in je Alfa kan zitten doordat er een f*cking schuifdak in zit bevalt het ding niet. Niet over iets lullen als je d'r geen verstand hebt.
Tsja of misschien minder eten als je klein bent. Stoelen stond op z'n laagst in die 156, en alleen op de bestuurders stoel kon ik enigszins normaal zitten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je de stoel niet in de ouwelullen stand zettenin m'n 155 zit ook een schuit/kanteldak maar daar heeft nog nooit iemand met z'n hoofd tegen t dak gezeten
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou... Meeste wel maar het stikt van de geile 155's![]()
die windtunnel eieren bekoren me nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:46 schreef M5 het volgende:
[..]
als je fan bent van jaren '80-90 styling misschien
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die jij laatst liet zien of peurac die zilvereToen dacht ik serieus dude die wil ik
![]()
van clublid.quote:Mijn broer heeft gisteren geinformeerd naar deze 155; 175.000km, revisie bij 90.000km. Wie weet.............
Ja dat is idd wel beetje kromquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:49 schreef BoJo het volgende:
Alleen beetje raar dat er al gereviseerd word bij 90k km![]()
![]()
kzeg maar nixquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:49 schreef BoJo het volgende:
![]()
Nou ik gok gewoon opgeblazen blokquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:54 schreef BoJo het volgende:
ik heb het maar ff gezegd op de artc, wellicht komt er nog een verklarend antwoord. Enige wat ik kan bedenken is omdat ie van de werkplaats chef is dat toen hij hem kocht de auto als nieuw wilde hebben ofzo. Maar anders geen idee.
blij dat ik een V6 heb, die zijn sterkquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik gok gewoon opgeblazen blok
Beter als andersomquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
blij dat ik een V6 heb, die zijn sterk![]()
![]()
ohja toen ik m'n pa liet rijden maandag, ging ie per ongeluk van z'n 1 naar z'n 4 ipv naar z'n 2 maar hij merkte het niet eens omdat de auto niet ging schokken maar gewoon vloeiend door trok. Ik merkte het aan het uitlaat geluid en toch wat tragere versnelling![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Beter als andersomvan 4 naar 1 ipv 4 naar 2
postieve van de 2.5 V6 vond ik dat ie lekker in de toeren klimtquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
blij dat ik een V6 heb, die zijn sterk![]()
![]()
ohja toen ik m'n pa liet rijden maandag, ging ie per ongeluk van z'n 1 naar z'n 4 ipv naar z'n 2 maar hij merkte het niet eens omdat de auto niet ging schokken maar gewoon vloeiend door trok. Ik merkte het aan het uitlaat geluid en toch wat tragere versnelling![]()
![]()
Ja is idd beetje raarquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:01 schreef BoJo het volgende:
[..]dan had ik hem er gelijk uit gezet
zou trouwens wel vreemd zijn om van z'n 4 naar 1 te gaan![]()
![]()
2 kan nog wel als je flink aan het scheuren bent![]()
van 4 naar 1 kan meestal niet omdat die geblokt zijn. tochquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan had ik hem er gelijk uit gezet
zou trouwens wel vreemd zijn om van z'n 4 naar 1 te gaan![]()
![]()
2 kan nog wel als je flink aan het scheuren bent![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja is idd beetje raarmaarja tis wel jou pa he
mjah dat ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:02 schreef M5 het volgende:
[..]
van 4 naar 1 kan meestal niet omdat die geblokt zijn. toch
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:02 schreef M5 het volgende:
[..]
postieve van de 2.5 V6 vond ik dat ie lekker in de toeren klimt![]()
bij de 24 klepper ging dat best lekker, pas na zo'n 6500-6700 toeren was't feest wel over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is alleen geen toerenvreter zoals een 8v of 16v , V6 heeft een mooi breed kracht gebied maar na 6000 houd het wel een beetje op.
* BoJo wil ook 24 kleppuhquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef M5 het volgende:
[..]
bij de 24 klepper ging dat best lekker, pas na zo'n 6500-6700 toeren was't feest wel over.
mjah maar ik geniet nog wel heurquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:08 schreef M5 het volgende:
[..]
ff door sparen dan voor een 156.. oh nee die vind jij niet mooi.![]()
engine swap dan maar
dan moet je zovaak naar de pomp eehquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar ik geniet nog wel heur![]()
Komt wel een keer, ik haal nu op de weg ook niet continu 100% eruit![]()
fwnk is een converter aan het zoeken, maar wat die domme lul niet weet is dat je in Quicktime kunt exporteren naar .aviquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:08 schreef BaraCuda het volgende:
fwnk inschrijvingen voor volgend seizoen is al begonnen voor gtrdus dat ga je nooit halen
Jawel maar das bij mij geblokkeerdquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
fwnk is een converter aan het zoeken, maar wat die domme lul niet weet is dat je in Quicktime kunt exporteren naar .avi![]()
![]()
Hij zegt dat ik quicktime moet kopen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heb jij voor een gare quicktime dan![]()
mja. net in een 130 pk TDI van m'n broer gezeten.. dat geeft pas een duw in je rugquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat boeit me weinig, ik heb Jeep gereden hea, vergeet dat niet![]()
en bij 3000 toeren ken je weer schakelen ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. net in een 130 pk TDI van m'n broer gezeten.. dat geeft pas een duw in je rug![]()
(310 Nm) en je moet beestachtig doortrappen om meer te verbruiken dan 1 op 14
mijn quicktime zat bij het ACE Mega CoDecS packquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik quicktime moet kopen?
4500 tpmquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
en bij 3000 toeren ken je weer schakelen ?![]()
vriend van me heeft net een Fiat Marea () gekocht maar wel met de 2.4 JTD 5 cillinder
Ben aan het oefenenquote:
blijft een vwquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:17 schreef M5 het volgende:
[..]
4500 tpm
maar de 6-bak heeft wel goede verhoudingen
Seatquote:
dat zeg ik vwquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Seat![]()
rijdt net zo goed, stuurt beter, mooier, en goedkoper. alleen de afwerking binnen is wat anders.
kom eens online danquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:49 schreef BoJo het volgende:
![]()
wat een ander clublid denkt.quote:Kan zijn dat de interval om de distributiete wisselen nog op 100.000 KM stond, dit is heel vaak gebeurd, vandaar dat hij nu op 60.000 KM staat.
Bij mij ging het keihard regenen toen de deur van de wasstraat dichtgingquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:35 schreef BoJo het volgende:
* BoJo is ook weer terug...
onderweg naar de wasbox ging het ineens keihard regenen... dus ben toen maar omgedraait
Ik wilde ook een lelijk filmpje schieten met mijn telefoon, alleen is telefoon vast houden en vloeren/schakelen te lastig op een nat wegdek![]()
Lekker geluidje hoorquote:
ja drama man, lopen kutten en ook omdat het regende spinde die wielen ook telkens een kant uit bij volgasquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:24 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe kun jij filmen en schakkelen tegelijk
Ik had een compleet statief in me auto opgebouwt
Ik zal wat anders zoekenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn quicktime zat bij het ACE Mega CoDecS pack![]()
maar dan zie je niksquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mij ging het keihard regenen toen de deur van de wasstraat dichtging
Dus door de plenzende regen naar huis gereden
[..]
Lekker geluidje hoor
Maar waarom tyf je je telefoon niet gewoon op de bijrijdersstoel en ga je lekker kachelen?
Leon (nee, toledo. Minder opvallendquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik diesel moest rijden, zou het echt wel een golf type 4 tdi worden![]()
voor mij een 166 2.4 jtdquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik diesel moest rijden, zou het echt wel een golf type 4 tdi worden![]()
hugo moet me gewoon een keer filmen, binnen en buiten.quote:
Toledo is ook vet ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Leon (nee, toledo. Minder opvallend)
Dan ga ik het hier wel doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee zijn veel mensen online waar ik nu ff geen zin in heb![]()
Ja van buiten wil ik me auto ook wel eens horenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
hugo moet me gewoon een keer filmen, binnen en buiten.![]()
kwil m'n eigen auto weleens horen van buiten![]()
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
hugo moet me gewoon een keer filmen, binnen en buiten.![]()
kwil m'n eigen auto weleens horen van buiten![]()
Kom naar IJsselstein dan, gaan we samen 5cyl turbo fappenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja van buiten wil ik me auto ook wel eens horen
Want die 5 cil van volvo klinken buiten altijd zo geil![]()
oequote:Op zaterdag 31 december 2005 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom naar IJsselstein dan, gaan we samen 5cyl turbo fappen
spamhoerquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:31 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij vind Xtreem me niet meer lief
kijk mij eens patsen met mijn semi vriendinquote:
Gelukkig nieuw jaaaaarquote:
mwah valt mee, maar wel stuk mooierquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die zijn goedkoper dan 156's
Hoezo afschrijving?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah valt mee, maar wel stuk mooier![]()
iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk mij eens patsen met mijn semi vriendin
nee das een nog grotere josti dan ikzelfquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik ook
Maar anders laat je je pa toch even revven?
neehee, en ook geen plaatjes sturen om te photoshoppenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:41 schreef BazzoS het volgende:
Bo MSN!
ja maar je blijft bezigquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:43 schreef M5 het volgende:
[..]
eerst een 156 niet mooi noemen, maar een 166 dan weer wel
maar zie de PI
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee zijn veel mensen online waar ik nu ff geen zin in heb![]()
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar je blijft bezig![]()
en een 166 is heeeeeeuuul veeeeeuuull mooier dan een 156![]()
smaken verschillen. zullen we het daar eens op houden dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar je blijft bezig![]()
en een 166 is heeeeeeuuul veeeeeuuull mooier dan een 156![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:45 schreef M5 het volgende:
[..]
smaken verschillen. zullen we het daar eens op houden dan?
nee, nu hoeft het niet meer...quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
*zucht* niet jij![]()
stelletje zeikerds... ik pleur hem wel aan.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
*zucht* niet jij![]()
stelletje zeikerds... ik pleur hem wel aan.![]()
dat heb ik gemerkt jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:51 schreef ook_gek het volgende:
verveel me
daar zal Bo blij van wordenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef M5 het volgende:
Jeujh VW heeft de eerste ettappe van Dakar gewonnen bij de auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |