Klote is dat iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:08 schreef Mukie het volgende:
wat een geregel zeg
Een van de meiden is een beetje raar aant doen en laat nu niets meer van zich horen, dus kunnen wij onze plannen voor vanavond gaan omwisselen en shit regelen dat we nog in de stad komen
Die fase zijn we hier al voorbij. Hier zitten we al aan de lawine pijlen en over een uur gaan we op zeker over naar de zelf gemaakte bommen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
Joy nu naast de astronauten, de strijkers en de voetzoekers hebben ze de duizenklappers al gevonden
de brievenbus ging hier de vorige week al de lucht inquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die fase zijn we hier al voorbij. Hier zitten we al aan de lawine pijlen en over een uur gaan we op zeker over naar de zelf gemaakte bommen!
Net is er ook al een prullenbak met hondenstrond hier om de hoek de lucht in gegaan
1 grote tering zooi
taxi, voor 4 man a 20 euroquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Klote is dat idd
Wil ze niet rijden ofzo?
mogguhquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef BaraCuda het volgende:
tifus zet je je wekker om 9:00 word je om 13:00 wakker
Das helemaal riantquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
taxi, voor 4 man a 20 euro
Is toch netjes geregeld
Mja alles is nep tegenwoordig ehquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:17 schreef Fwnk het volgende:
Moet je dit es doorkijken:
http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio01.html
Dat gaat mij niet lukken, iets te ver wegquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:16 schreef Sjoewe het volgende:
Gelukkig kan ik theoretisch naar huis kruipen vanavond
welcome to the real worldquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ja ok maar wat ze er soms van maken, damn
of deze:
[afbeelding]
like WTF?!?!?!!!!
Makkelijke trucjes allemaal. Je verwacht gewoon bepaalde dingen te zien. Met hier en daar een schaduw weghalen etc kom je al een heel eind.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ja ok maar wat ze er soms van maken, damn
of deze:
[afbeelding]
like WTF?!?!?!!!!
Zo kan je het goed zien:quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:26 schreef Fwnk het volgende:
mmm naja ik ben ook niet zo een photo-shopper
Iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo kan je het goed zien:
[afbeelding]
Plaatjes kan je precies over elkaar leggen.
Ik heb alleen het origineel ietsje lichter gemaakt dan kan je het beter zien.
Enige dat gebeurd is:
Onderkin weg
Huid gesmooth
Schaduwen zachter gemaakt
Oorbellen.
De rest is identiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |