quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:57 schreef Herr.Flick het volgende:
da 9vngerige typpe fal eg teegeeeen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:57 schreef Herr.Flick het volgende:
kut dialect!quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:57 schreef Herr.Flick het volgende:
me neither... zal 't weer lekker op een zuipen zetten stukken beterquote:
geldt ook voor mij...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:54 schreef Godlike02 het volgende:
Ik raak geen vuurwerk aan
Dus tot morgen![]()
9 more to goquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:32 schreef vinge het volgende:
Ik en ook no niks kwij eaak!
wheheh, raad de vinger
En het is nog niet eens 12 uur. Way to go.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:57 schreef Herr.Flick het volgende:
dattie dat niet voor vannacht heeft bewaardquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:24 schreef Casparovvv het volgende:
Vuurwerk is tofVanochtend begon de buurjongen om half 11 met een Belgische 20.000 klapper, wat een geweld
misschien heeft ie er nog meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dattie dat niet voor vannacht heeft bewaard
In ieder geval een hoop geldquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:53 schreef FoXje het volgende:
vuurwerk is voor Paupers. Hoop dat ze ALLEMAAL iets kwijtraken![]()
Met wat dan....quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Diegene die dat morgen niet ff op het forum meld
ik denk het welquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk dat ik het niet ben!
Je kan ook een pijl in je oog krijgen van een ander he. Ongelukken met vuurwerk gebeuren niet altijd met personen die het afsteken maar regelmatig ook met omstanders. Oogje eruit. Jasje in de brand enz enzquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk iemand uit PUB. Dat is de doelgroep van vuurwerk en vuurwerkslachtoffers.
ja (en nog een slechte ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:02 schreef iamredleader het volgende:
Lemming, of niet?
Forummer raakt vannacht maagdelijkheid kwijt
als de andere goed miktquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef Ayaxola het volgende:
Als je het zelf niet koopt kan je ook nog altijd een lawinepijl van iemand anders in je nek krijgen![]()
Ze zijn in ieder geval al geld kwijt geraaktquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:53 schreef FoXje het volgende:
Wie weet jij welquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:53 schreef FoXje het volgende:
hoe kun je daar nou je vinger(s) van kwijt raken?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef Ayaxola het volgende:
Als je het zelf niet koopt kan je ook nog altijd een lawinepijl van iemand anders in je nek krijgen![]()
Och je hoofd dan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoe kun je daar nou je vinger(s) van kwijt raken?
Het is niet altijd de eigen schuld..quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:53 schreef FoXje het volgende:
Toch niet Kees of Ruud he?quote:Op zondag 1 januari 2006 08:06 schreef FoXje het volgende:
Wel een dooie in Eindhoven,misschien heeft die ook geen vingers meer ...
Jij mag ook wel wat bettonstrijkers anaal ontvangen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik denk tonks, maar je zal het niet snel zien, want hij heeft al pootpolio.
KLABAF!!!! Zo het ziekenhuis in geboekt.quote:Op zondag 1 januari 2006 09:17 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat zou ook leuk zijn. Het liefst allebei. Da's wel hendig sjiek.
quote:Op zondag 1 januari 2006 09:18 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
KLABAF!!!! Zo het ziekenhuis in geboekt.![]()
![]()
"oogje eruit"quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef bromaster het volgende:
[..]
Je kan ook een pijl in je oog krijgen van een ander he. Ongelukken met vuurwerk gebeuren niet altijd met personen die het afsteken maar regelmatig ook met omstanders. Oogje eruit. Jasje in de brand enz enz
Was jij bij onze buren op bezoek?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:29 schreef Mikkie het volgende:
Alles nog aanwezig. We hadden zelf flutvuurwerk voor een paar tientjes, maar de buren van de mensen waar we op bezoek waren hadden echt supervette shit. Ik denk dat die lui voor minimaal meer dan een meier vuurwerk hadden!
Je bedoelt voor minimaal 100 euro? Da's toch niet zo veel...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:29 schreef Mikkie het volgende:
voor minimaal meer dan een meier vuurwerk hadden!
mensen die het woord pauper gebruiken, zijn ALLEMAAL losers en dan ook allemaal hequote:Op zaterdag 31 december 2005 10:53 schreef FoXje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |