quote:
Ik heb het lot teruggewonnen (gekregen van mn moeder) dus dat is safequote:Op zaterdag 31 december 2005 04:26 schreef melke het volgende:
[..]
Erg veel succes!! Wat als je geen kerstman krast? Win je dan ook iets of is het alles of niets?
Nee dat doe ik niet, mss bijgeloof maar ergens heb ik het gevoel dat ik het dan niet 'verdien' dus geduld is een schone zaak is dan mijn mottoquote:Kras hem nu open! Ik zou zo'n ding trouwens in 1 keer helemaal open krassen
Mja, kweenie, noem me saai maar ik wil het toch allemaal zelf doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ik niet! Ik kocht de school, kocht me een diploma, een huis aan de cote a'zure, ging op wereldreis, kocht een auto, een huis hier, gaf mijn familie een goed bedrag, mijn vrienden kregen wat en ik nam iedereen mee uit eten! Dan blijft er nog genoeg over om te sparen! Ik ga ervoor!!! Stel je voor man!
Als je hem nu gaat open krassen krijg je 2 ton van me als ik morgen de staatsloterij win!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb het lot teruggewonnen (gekregen van mn moeder) dus dat is safe
[..]
Nee dat doe ik niet, mss bijgeloof maar ergens heb ik het gevoel dat ik het dan niet 'verdien' dus geduld is een schone zaak is dan mijn motto
Sorry meid, ik had me al voorgenomen om te winnen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:30 schreef melke het volgende:
[..]
Als je hem nu gaat open krassen krijg je 2 ton van me als ik morgen de staatsloterij win!
quote:
No goquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:30 schreef melke het volgende:
[..]
Als je hem nu gaat open krassen krijg je 2 ton van me als ik morgen de staatsloterij win!
Ja, eerst de helft op maken en dan sparen! Dat is mijn plan!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, kweenie, noem me saai maar ik wil het toch allemaal zelf doen.
Uiteraard heb ik studieschuld en met al die miljoenen niet meer, maar ik zou niet de rest van mijn leven willen rentenieren. Ben misschien wat ambitieus daarin, maar ik vind bijvoorbeeld onzekerheid niet echt lekker werken en wat dat betreft kun je met een paar miljoen op de bank als opvangnet toch wel de hele wereld aan.
Een auto klinkt trouwens erg aantrekkelijk. En wellicht dat ik ook uit dit studentenhuis wil.En natuurlijk verhuizers huren, dat kan dan allemaal.
![]()
Mute knop werkt primaquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:32 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
* ruzie met buren krijgt morgen
ehm.. like DUH....quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:32 schreef Morwen het volgende:
Ik hoef niet te winnen met een lot, ik heb een rijke familie![]()
Is dit nummer van Hazes![]()
En als je nou 2 euro geef zodat je met dat muntstuk kunt krassen? Dan wel he!quote:
Jahaaa!!! Geef mij nu je angst, ik geef je er hoop voor terug!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:32 schreef Morwen het volgende:
zolang ik je niieeeeeeeeeeettttttttttt verliessssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:33 schreef SuperMOM het volgende:
Geef mij nu je angstttttttttttt
Je kunt nooit rijk genoeg zijn!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:32 schreef Morwen het volgende:
Heyquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:33 schreef melke het volgende:
[..]
En als je nou 2 euro geef zodat je met dat muntstuk kunt krassen? Dan wel he!
Guus is leukerquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. like DUH....
eigenlijk van Udo Jurgens, maar daarna van Hazes
Guus lifte leuk mee
Nope, ik gebruik gewoon een stuiverquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:33 schreef melke het volgende:
[..]
En als je nou 2 euro geef zodat je met dat muntstuk kunt krassen? Dan wel he!
Kate Bushquote:
Da;s toch gewoon een supersized McNuggetding? Die lust je wel?quote:
Die kruldingen die je voor 5 EUR de doos bij de Pathe koopt?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:37 schreef melke het volgende:
Weten jullie trouwens wat te lekker voor woorden is? Choclait Chips! Te smakelijk gewoon!
Waar kan je dat kopen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:37 schreef melke het volgende:
Weten jullie trouwens wat te lekker voor woorden is? Choclait Chips! Te smakelijk gewoon!
Ik lust die sausjes niet.. Kun je een Big Mac dan zonder al die zooi krijgen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da;s toch gewoon een supersized McNuggetding? Die lust je wel?
Een goeie vriend van me vindt McDonalds ook helemaal top, maar het enige wat hij altijd neemt is een plain BigMac (alleen broodjes en hamburgersof een McNuggetkip bakje, en een bananenmilkshake
)
euhm.... zou zomaar kunnen.. zegt me even nietsquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kate Bush![]()
Lions Heart? Is toch ook een nummer van haar?
Meen je niet, ijsquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:37 schreef melke het volgende:
Ja te aso voor woorden he! Daarom ook nooit naar die bios gaan en die dingen daar ook nooit kopen. Gewoon bij de AH in de schappenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die kruldingen die je voor 5 EUR de doos bij de Pathe koopt?
Ja. Naar de counter lopen en vragen om een plain Big Mac. Snappen ze je meteen en je Big Mac wordt vers gemaakt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ik lust die sausjes niet.. Kun je een Big Mac dan zonder al die zooi krijgen?
Dat is ook geen ijs man! Dat zijn een soort koekjesachtige dingenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je niet, ijs![]()
Een waterijsje is wel lekker, maar zeker niet met aan de binnenkant roomijs![]()
Ooit met vrienden een zak warme magnetronpopcorn de filmzaal ingesmokkeld.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:39 schreef melke het volgende:
[..]
Ja te aso voor woorden he! Daarom ook nooit naar die bios gaan en die dingen daar ook nooit kopen. Gewoon bij de AH in de schappen
And we have a winner!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:38 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Een man met alles wat je wensen kan....
Moet ik dat toch maar eens gaan proberen. Yo peeps, 1 vliegtuig Big Mac graag!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja. Naar de counter lopen en vragen om een plain Big Mac. Snappen ze je meteen en je Big Mac wordt vers gemaakt.
Maar sausjes zijn juist lekker, snap dat dan.
nog een nummertje of 214 te gaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:40 schreef Morwen het volgende:
Wat een vaag nummer trouwens weer, we zitten nu toch aan de top zo'n beetje?
Melke, wil je opvallen, moet je in elk topic meteen reageren maakt niet uit met wat maar meteen reageren ook al is het poep|!!! (niet dat ik het gedaan heb maarFok pust je wel die kant op dus niet doen gewoon jezelf blijven!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, eerst de helft op maken en dan sparen! Dat is mijn plan!
Haha nee, dat vind ik dan ook weer stom. Ik ga gewoon in Belgie, spot goedkoop!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ooit met vrienden een zak warme magnetronpopcorn de filmzaal ingesmokkeld.
Normaal neem ik een paar plastic bekers + 1.5 literfles cola mee als ik naar de film ga. Plus snacks. Stuk goeikoper!
Ow, wacht, ik weet het alweer....koekjes met chocoladestukjes, die zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:40 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is ook geen ijs man! Dat zijn een soort koekjesachtige dingen
+10quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:40 schreef melke het volgende:
[..]
Moet ik dat toch maar eens gaan proberen. Yo peeps, 1 vliegtuig Big Mac graag!
Of *de* McFlurry.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:40 schreef melke het volgende:
[..]
Moet ik dat toch maar eens gaan proberen. Yo peeps, 1 vliegtuig Big Mac graag!
Nee ik hoef niet zo nodig op te vallen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Melke, wil je opvallen, moet je in elk topic meteen reageren maakt niet uit met wat maar meteen reageren ook al is het poep|!!! (niet dat ik het gedaan heb maarFok pust je wel die kant op dus niet doen gewoon jezelf blijven!![]()
Nah ik zing nog steeds alles mee, ook acda en de frunnikquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:40 schreef Morwen het volgende:
Wat een vaag nummer trouwens weer, we zitten nu toch aan de top zo'n beetje?
Ik blijf bij je hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog een nummertje of 214 te gaan
* BONG4002 2quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:42 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet zo nodig op te vallen...
Nee, het zijn ook weer geen koekjes. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.. Soort krul dingen, erg knapperig van binnen en van buiten een laagje melk chocolade met wat streepjes pure chocolade.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, wacht, ik weet het alweer....koekjes met chocoladestukjes, die zijn wel lekker![]()
Te laatquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:42 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet zo nodig op te vallen...
Dan weet ik het even niet meer, maar klinkt lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:43 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, het zijn ook weer geen koekjes. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.. Soort krul dingen, erg knapperig van binnen en van buiten een laagje melk chocolade met wat streepjes pure chocolade.
212.209 en 208quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ga weer voor 204 en 203 , nummers uit mijn jeugd
Wreed man!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn Palm is automatisch een backup aan het maken op zijn geheugenkaartjehet is 4:44 am
Voel me altijd erg trots als hij dat uit zichzelf doet, en dat ik daarbij mag zijn. Ben ik erg dankbaar voor.quote:
Herman en Mick, ik zit op het randje, ik ken de nummers heel goed, maar het jaartal, tsja, dat is net op het randjequote:Op zaterdag 31 december 2005 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ga weer voor 204 en 203 , nummers uit mijn jeugd
Ik ga wel eens voor je opzoek!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan weet ik het even niet meer, maar klinkt lekker![]()
Ik vind ze allemaal wel mooi maar je hebt altijd favorietenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
212.209 en 208(en eigenlijk ook 201.. maar betwijfel of ik dat nog haal..)
Zal goed smakenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn Palm is automatisch een backup aan het maken op zijn geheugenkaartjehet is 4:44 am
Speciaal voor dizzy, nummer 199quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
212.209 en 208(en eigenlijk ook 201.. maar betwijfel of ik dat nog haal..)
Oeh, vertelquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Speciaal voor dizzy, nummer 199![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dizzy kan ik het wel mee vinden qua muziekquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Speciale herinneringen aan het verleden en de toekomstquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Yep , ik kan net je pa niet wezen maar wel net weer een oudere broerquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Herman en Mick, ik zit op het randje, ik ken de nummers heel goed, maar het jaartal, tsja, dat is net op het randje
Die is inderdaad mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nah ik ga voor Love of my life, life uiteraard
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nah ik ga voor Love of my life, life uiteraard
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:57 schreef SuperMOM het volgende:
Trusteeeeeeee alll!Als ik jullie niet meer zie goed jaarwisseling en tot 2006!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
ken je dit lied dan niet als Bert heerink promo. al wat we zijn is Lieske uit Haaksbergen, oh nee, daar woont Bert ook ergensquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:54 schreef teamlead het volgende:
[..]Heel mooi idd
edit: maar pas op 78... duurt nog ff
hele goede en fijne jaarwisseling, tot in het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:57 schreef SuperMOM het volgende:
Trusteeeeeeee alll!Als ik jullie niet meer zie goed jaarwisseling en tot 2006!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Als je er een leuke camera bij kunt leverenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Iemand interesse in een Minolta AF f/1.7 50mm toevallig?
Trusten supermamaquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:57 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oke, dus als ik vragen heb die ik niet aan mijn vader wil vragen, of mijn jongere broertje mee wil belasten, dan kan ik naar jou toe?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Yep , ik kan net je pa niet wezen maar wel net weer een oudere broer![]()
Maar de uitnodiging staat nog wel, en dat is geen grapquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, dus als ik vragen heb die ik niet aan mijn vader wil vragen, of mijn jongere broertje mee wil belasten, dan kan ik naar jou toe?
Oh ja, heb je morgen wat te doen?
We hebben morgen een BB meeting hier bij mij thuis, niet dat er iemand komt, maar het klinkt wel leuk. Voor het geval dat, niemand moet zich aangesproken voelen, ik val niemand aan, dit is mijn humor. Dit is het nadeel van een forum, niemand kan mijn uitdrukking, of intonatie van mijn stem horen. Kon dat wel, dan zou iedereen dit goed begrijpen, mijn eerste zin dus![]()
![]()
Je blijft niet voor Alice Cooper hierna?quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:03 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, laatste nummer, dan ga ik naar bed.
Nee, ik ga naar Alice in Dromenland toequote:Op zaterdag 31 december 2005 05:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je blijft niet voor Alice Cooper hierna?
Doe es niet zo ongezellig!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:03 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, laatste nummer, dan ga ik naar bed.
* Dizzy-lizzy neemt de hadbang hamer ter handquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je blijft niet voor Alice Cooper hierna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |