Yep , ik kan net je pa niet wezen maar wel net weer een oudere broerquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Herman en Mick, ik zit op het randje, ik ken de nummers heel goed, maar het jaartal, tsja, dat is net op het randje
Die is inderdaad mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nah ik ga voor Love of my life, life uiteraard
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nah ik ga voor Love of my life, life uiteraard
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:57 schreef SuperMOM het volgende:
Trusteeeeeeee alll!Als ik jullie niet meer zie goed jaarwisseling en tot 2006!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
ken je dit lied dan niet als Bert heerink promo. al wat we zijn is Lieske uit Haaksbergen, oh nee, daar woont Bert ook ergensquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:54 schreef teamlead het volgende:
[..]Heel mooi idd
edit: maar pas op 78... duurt nog ff
hele goede en fijne jaarwisseling, tot in het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:57 schreef SuperMOM het volgende:
Trusteeeeeeee alll!Als ik jullie niet meer zie goed jaarwisseling en tot 2006!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Als je er een leuke camera bij kunt leverenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Iemand interesse in een Minolta AF f/1.7 50mm toevallig?
Trusten supermamaquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:57 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oke, dus als ik vragen heb die ik niet aan mijn vader wil vragen, of mijn jongere broertje mee wil belasten, dan kan ik naar jou toe?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Yep , ik kan net je pa niet wezen maar wel net weer een oudere broer![]()
Maar de uitnodiging staat nog wel, en dat is geen grapquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, dus als ik vragen heb die ik niet aan mijn vader wil vragen, of mijn jongere broertje mee wil belasten, dan kan ik naar jou toe?
Oh ja, heb je morgen wat te doen?
We hebben morgen een BB meeting hier bij mij thuis, niet dat er iemand komt, maar het klinkt wel leuk. Voor het geval dat, niemand moet zich aangesproken voelen, ik val niemand aan, dit is mijn humor. Dit is het nadeel van een forum, niemand kan mijn uitdrukking, of intonatie van mijn stem horen. Kon dat wel, dan zou iedereen dit goed begrijpen, mijn eerste zin dus![]()
![]()
Je blijft niet voor Alice Cooper hierna?quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:03 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, laatste nummer, dan ga ik naar bed.
Nee, ik ga naar Alice in Dromenland toequote:Op zaterdag 31 december 2005 05:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je blijft niet voor Alice Cooper hierna?
Doe es niet zo ongezellig!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:03 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, laatste nummer, dan ga ik naar bed.
* Dizzy-lizzy neemt de hadbang hamer ter handquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je blijft niet voor Alice Cooper hierna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |