Klopt, Nederlands lijkt wel geen geschikte taal om in te zingen. In het Engels klinkt het allemaal veel beter vaak. Blof vind ik echt zwaar irritant met hun belabberde rijmpjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:22 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
Daar hebben meer Nederlandse bands last van... Ik vind blof dan nog wel enigszins meevallen daarin
vind ie vast niet ergquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:22 schreef nipeng het volgende:
Toch jammer dat Tong dit mooie Bløf moment moet missen.
Is nuquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Bob Dylan komt nog !!!
Waar heb je deze tekst vandaan? Klopt namelijk niet helemaal...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Bob Dylan - Like a rolling stone
Lyrical...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar heb je deze tekst vandaan? Klopt namelijk niet helemaal...
Ja! Is echt een meezing nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand straks ook behoefte aan de tekst van Marco Borsato-margaritha???
Meerdere versies (met kleine verschillen) van het nummer?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar heb je deze tekst vandaan? Klopt namelijk niet helemaal...
Nee, ik hou het wel op het bier, tis nog te vroeg voor rare cocktailsquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand straks ook behoefte aan de tekst van Marco Borsato-margaritha???
Op deze site staat er maar 1 versie....quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:27 schreef nipeng het volgende:
[..]
Meerdere versies (met kleine verschillen) van het nummer?
Zou kunnen, maar de officiele tekst in het Bob Dylan-tekstenboek lijkt me toch wel de juiste.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:27 schreef nipeng het volgende:
[..]
Meerdere versies (met kleine verschillen) van het nummer?
Je hebt gelijk, maar voor deze keer is het toch niet zo ergquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de officiele tekst in het Bob Dylan-tekstenboek lijkt me toch wel de juiste.
* DoG geeft Diaan73 een knuffel voor de moeite op de vroege morgenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar voor deze keer is het toch niet zo erg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |