Klopt, Nederlands lijkt wel geen geschikte taal om in te zingen. In het Engels klinkt het allemaal veel beter vaak. Blof vind ik echt zwaar irritant met hun belabberde rijmpjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:22 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
Daar hebben meer Nederlandse bands last van... Ik vind blof dan nog wel enigszins meevallen daarin
vind ie vast niet ergquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:22 schreef nipeng het volgende:
Toch jammer dat Tong dit mooie Bløf moment moet missen.
Is nuquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Bob Dylan komt nog !!!
Waar heb je deze tekst vandaan? Klopt namelijk niet helemaal...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Bob Dylan - Like a rolling stone
Lyrical...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar heb je deze tekst vandaan? Klopt namelijk niet helemaal...
Ja! Is echt een meezing nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand straks ook behoefte aan de tekst van Marco Borsato-margaritha???
Meerdere versies (met kleine verschillen) van het nummer?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar heb je deze tekst vandaan? Klopt namelijk niet helemaal...
Nee, ik hou het wel op het bier, tis nog te vroeg voor rare cocktailsquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand straks ook behoefte aan de tekst van Marco Borsato-margaritha???
Op deze site staat er maar 1 versie....quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:27 schreef nipeng het volgende:
[..]
Meerdere versies (met kleine verschillen) van het nummer?
Zou kunnen, maar de officiele tekst in het Bob Dylan-tekstenboek lijkt me toch wel de juiste.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:27 schreef nipeng het volgende:
[..]
Meerdere versies (met kleine verschillen) van het nummer?
Je hebt gelijk, maar voor deze keer is het toch niet zo ergquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de officiele tekst in het Bob Dylan-tekstenboek lijkt me toch wel de juiste.
* DoG geeft Diaan73 een knuffel voor de moeite op de vroege morgenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar voor deze keer is het toch niet zo erg![]()
Dank jequote:Op zaterdag 31 december 2005 11:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG geeft Diaan73 een knuffel voor de moeite op de vroege morgen![]()
Godzijdank zegquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:33 schreef nipeng het volgende:
De laatste van Marco die we tegenkomen![]()
Muchas graciasquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
Komt tie toch maar speciaal voor Jojogirl
Ik wel ook qua tekst is het een geweldig nummerquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:21 schreef nipeng het volgende:
[..]
Kom op... slaat de plank finaal mis. Ik kan er werkelijk niets in herkennen.
Nee hoor, maar het viel me op.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar voor deze keer is het toch niet zo erg![]()
echt weer zo'n nummer voor me maquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
Kayak - Ruthless queen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is toch mooi![]()
Maar ik ga voor vanavond dan komen de lekkerstenummers dan
![]()
Ik vind het ook een mooi nummerquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
Keane - Somewhere only we know
walked across an empty land
I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet
Sat by the river and it made me complete
Oh simple thing where have you gone
I'm getting old and I need something to rely on
So tell me when you're gonna let me in
I'm getting tired and I need somewhere to begin
I came across a fallen tree
I felt the branches of it looking at me
Is this the place we used to love?
Is this the place that I've been dreaming of?
And if you have a minute why don't we go
Talk about it somewhere only we know?
This could be the end of everything
So why don't we go
Somewhere only we know?
[break]
So if you have a minute why don't we go
Talk about it somewhere only we know?
So why don't we go
So why don't we go
So why don't we go
Somewhere only we know?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind ook dat het te hoog staat, maar het is wel een mooi nummer....quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:48 schreef pascalheister het volgende:
Keane kom op zeg.. dat staat veel te hoog
Het heeft wel wat. Denk wel dat het snel gaat vervelen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het te hoog staat, maar het is wel een mooi nummer....
quote:[11:52] <DoG> wat kunnen trieste nummers qua tekst, af en toe vrolijk zijn
Het origineel is altijd beterquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:07 schreef nipeng het volgende:
Ik vind deze versie beter dan die met Sjors.
Komt mn cursus 10vingers/blind typen toch eens van pasquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Diaan73 wat knap van je om teksen te schrijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |