Geen gezelligheid voor jou?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:59 schreef melke het volgende:
[..]
Liefst zo laat mogelijk zodat ik een korte slaap heb en morgen vroeg in bed lig
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:59 schreef melke het volgende:
[..]
Liefst zo laat mogelijk zodat ik een korte slaap heb en morgen vroeg in bed lig
Hoi henkquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:00 schreef henk.jansen het volgende:
FF in deze nog zeggen dat ik er ben![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:01 schreef teamlead het volgende:
[..]klinkt niet erg enthousiast....
Ik blijf iig tot het eerste nummer na 5 uur
Jawel hoor! Zeker gezelligheid. Maar nieuwjaar en ik liggen elkaar niet zo..quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen gezelligheid voor jou?
Geen appelflappen?
quote:
Dan gewoon bij paps en mams thuisblijven en vroeg naar bedquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel hoor! Zeker gezelligheid. Maar nieuwjaar en ik liggen elkaar niet zo..
Alderliefste & Ramses met Laat me is het eerste nummer na 5en.. dat wil ik niet missenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
GezelligIk weet het nog niet precies, ligt een beetje aan de nummers
![]()
Billy Jean![]()
Heb jij trouwens een zachte G?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo'n heeeele extremequote:Op zaterdag 31 december 2005 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een zachte G?![]()
Ik ben ook bezig om een VB script te schrijven om alle controle te krijgen over alle pc's in mijn (ik ben tenslotte een man, daarom mijn huis) huisquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
You'r my man![]()
Dictatuur op de PC is cool![]()
Waarom eigenlijk niet, melke?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan gewoon bij paps en mams thuisblijven en vroeg naar bed
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:04 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo'n heeeele extreme
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik post nog es een foto van mezelf zeg
Maar natuurlijk luister ik meequote:Op zaterdag 31 december 2005 03:04 schreef melke het volgende:
[..]
Ja! Jij ook weer zo te zien! Luister je ook mee?
zachte G isquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:04 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo'n heeeele extreme
Nee, thuis blijven, rond 23 uur wat leuks doen en weer op tijd thuis zijn. Heb geen zin in nachten doorhalen. Valt me iedere keer weer tegen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan gewoon bij paps en mams thuisblijven en vroeg naar bed
Alderliefste? OMG, ik weet lang niet genoeg, dat blijkt maar weer. Het nummer ken ik op zich welquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alderliefste & Ramses met Laat me is het eerste nummer na 5en.. dat wil ik niet missen
Ja? Soms wel. Soms ook een super afknapper. Zeker de zachte g die veeeeeel te lang getrokken worden zoals bijvoorbeeld in Heerlen en die kantenquote:
Als je me tegenkomt gaan we wat drinken. Of als het laat is naar de Mac.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, thuis blijven, rond 23 uur wat leuks doen en weer op tijd thuis zijn. Heb geen zin in nachten doorhalen. Valt me iedere keer weer tegen!
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ja? Soms wel. Soms ook een super afknapper. Zeker de zachte g die veeeeeel te lang getrokken worden zoals bijvoorbeeld in Heerlen en die kanten![]()
Nachten doorhalen valt je iedere keer tegenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, thuis blijven, rond 23 uur wat leuks doen en weer op tijd thuis zijn. Heb geen zin in nachten doorhalen. Valt me iedere keer weer tegen!
eenschquote:
Deal! Maar hoe herken ik je en waar ben je dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je me tegenkomt gaan we wat drinken. Of als het laat is naar de Mac.![]()
![]()
stembandjes knippen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
eensch![]()
Ik zit hier met een combi rollende R en iets vaags Katwijks![]()
Buikdansen, Bong!quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
Okay, me is origineel en knalt even een Egyptisch nummer erdoor
Melke, hoe komt dat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Die bobbel in mijn broek en ik sta recht voor je anders zou je me niet zien he.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:09 schreef melke het volgende:
[..]
Deal! Maar hoe herken ik je en waar ben je dan?
Hallo, ik zit nog even bij te komen van het werk (pufsmily)quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die bobbel in mij broek en ik sta recht voor je anders zou je me niet zien he.
Die bobbel is mijn Palm trouwens
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
Voor degene (speciaal Arli) die mijn nummer hebben gemist: Haluci
Jij hapt me net iets te snelquote:
Je kende hem nog niet denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
Geen dansnummer, maar wel koel!!!
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo, ik zit nog even bij te komen van het werk (pufsmily)
Ik vind zoveel verschillende soorten muziek mooi. Maar vooral oudere nummers trekken me wel aan. Anak is mijn abolute no 1.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:08 schreef melke het volgende:
[..]
Welke muziek vindt je leuk? Of is het nou vind je?
Morgen gaan we weer vertellen dat er geen openbaar vervoer meer is na 21:00uurquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
helpt
![]()
![]()
Heb je het er nu opzitten voor dit jaar of mogen jij en Yolande morgen ook nog opdraven
Nachten in de kroegen en discotheken bedoel ik dan. Verveel me absoluut te snel. Wil altijd van hot naar haar. Dan daar dan zus dan zo nee niet leuk, ach ik ga wel naar huis. Zo ben ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nachten doorhalen valt je iedere keer tegen![]()
![]()
![]()
Ow... sorry. Vind 't echt heel leuk dat je er nog steeds bent. Tussen deze club die-hards![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
Yeah Sweet home Alabama! Let's linedance!
Nee ik had graag je gehele cd collectie gewetenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik vind zoveel verschillende soorten muziek mooi. Maar vooral oudere nummers trekken me wel aan. Anak is mijn abolute no 1.
Nummer 4,5 en 8 van de top2000 ook helemaal geweldig. Indruk genoeg?
je palm held? je palmboom of je palm bier?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die bobbel in mijn broek en ik sta recht voor je anders zou je me niet zien he.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Morgen gaan we weer vertellen dat er geen openbaar vervoer meer is na 21:00uur![]()
![]()
heb je evenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik had graag je gehele cd collectie geweten![]()
Duidelijk weer last van je los zittende schroef hequote:Op zaterdag 31 december 2005 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die bobbel in mijn broek en ik sta recht voor je anders zou je me niet zien he.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je palm held? je palmboom of je palm bier?![]()
Mijn Palm plaatsvervangend geheugen, levenskennis, en mini-me.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je palm held? je palmboom of je palm bier?![]()
Nee, te gevaarlijk voor een jong meisje als jijquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Duidelijk weer last van je los zittende schroef heIk herken je wel aan je pot vaseline
Dat herken ik wel van toen ik zo oud wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Nachten in de kroegen en discotheken bedoel ik dan. Verveel me absoluut te snel. Wil altijd van hot naar haar. Dan daar dan zus dan zo nee niet leuk, ach ik ga wel naar huis. Zo ben ik
Ik vind het wel leuk hoor, maar gewoon niet bijzonder geweldig. Het is zo'n gedwongen feestje. Het zal en moet een topavond worden want je sluit iets af en je begint iets nieuws. Alleen ben ik heeeel slecht in het afsluiten van dingen. Ik weet dat het niets voorsteld, dat zondag gewoon zondag is. Maar toch, het geeft me een raar gevoel. Jammer.. weer een jaar voorbij, wat zal er komend jaar gaan gebeuren. Zucht...quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Melke, hoe komt dat?
Dizzy heeft het met kerst, zoals je gemerkt hebt, maar ik, en Dizzy, willen eventueel er iets aan doen om oud en nieuw leuker te maken voor jou. Maar ik weet niet hoe jij er tegenover staat.
Ok dan is het goed. Vreesde even dat we je hier zouden gaan missen. Dat je het nachten doorhalen beu begon te raken ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Nachten in de kroegen en discotheken bedoel ik dan. Verveel me absoluut te snel. Wil altijd van hot naar haar. Dan daar dan zus dan zo nee niet leuk, ach ik ga wel naar huis. Zo ben ik
Oooooooooooooooow hou op schei uit!!!! Wanneer komt ie? 2e grote liefde en ik in de bios zuchtttttttttttquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij hapt me net iets te snel![]()
Against All Odds![]()
![]()
![]()
Hmm...tja ik herken je punten wel, maar het symbool qua vieren is opzich wel leuk toch?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, maar gewoon niet bijzonder geweldig. Het is zo'n gedwongen feestje. Het zal en moet een topavond worden want je sluit iets af en je begint iets nieuws. Alleen ben ik heeeel slecht in het afsluiten van dingen. Ik weet dat het niets voorsteld, dat zondag gewoon zondag is. Maar toch, het geeft me een raar gevoel. Jammer.. weer een jaar voorbij, wat zal er komend jaar gaan gebeuren. Zucht...
Dat heb ik nou met mijn verjaardagenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, maar gewoon niet bijzonder geweldig. Het is zo'n gedwongen feestje. Het zal en moet een topavond worden want je sluit iets af en je begint iets nieuws. Alleen ben ik heeeel slecht in het afsluiten van dingen. Ik weet dat het niets voorsteld, dat zondag gewoon zondag is. Maar toch, het geeft me een raar gevoel. Jammer.. weer een jaar voorbij, wat zal er komend jaar gaan gebeuren. Zucht...
Ja inderdaad. Discotheken, ik heb er genoeg gezien. Er zijn er een aantal geweldig, maar de meesten absolute tegenvallers. Dan ga ik vol verwachtingen, wil er een leuke avond van maken en dan zijn we er en dan is het een ballentent. Maar ja, dan toch maar het beste er van proberen te makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat herken ik wel van toen ik zo oud wasIk liep altijd iedereen mee te slepen, nieuwe uitdagingen........alleen waren die nergens te vinden
![]()
Daar heb ik dat gek genoeg niet! Dat vind ik leuk omdat dan iedereen bij elkaar is. Maar met oud en nieuw niet. Broertje zit bij zijn vrienden, ik bij mijn vrienden, zus weer ergens anders, mijn ouders thuis. Dat vind ik dan weer zo sneu... Misschien dat ik gewoon een feest moet organiseren!quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met mijn verjaardagen![]()
Probeer van elke dag een feestdag te maken en je hebt elke dag nieuwjaar, zo doen wij het ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Het is zo'n gedwongen feestje. Het zal en moet een topavond worden want je sluit iets af en je begint iets nieuws.
Doe datquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:20 schreef melke het volgende:
[..]
Daar heb ik dat gek genoeg niet! Dat vind ik leuk omdat dan iedereen bij elkaar is. Maar met oud en nieuw niet. Broertje zit bij zijn vrienden, ik bij mijn vrienden, zus weer ergens anders, mijn ouders thuis. Dat vind ik dan weer zo sneu... Misschien dat ik gewoon een feest moet organiseren!
Het was bij mij meer een liefde die nooit wat werd en nooit wat zal worden....helaasquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oooooooooooooooow hou op schei uit!!!! Wanneer komt ie? 2e grote liefde en ik in de bios zuchttttttttttt![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat herken ik wel van toen ik zo oud wasIk liep altijd iedereen mee te slepen, nieuwe uitdagingen........alleen waren die nergens te vinden
![]()
Bij mij gaat dat zo. 10, 9, 8, 7 shit bijna voorbij, 6, 5, 4, nog maar 3 seconden.. 3, 2, 1 jaaa prettig nieuwjaar!!! Brok in m'n keel, slikken, iedereen prettig nieuwjaar wensen en toch voel ik me ergens eenzaam. Rondom 1 uur is alles weer normaal. Hoezo freaky he...quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...tja ik herken je punten wel, maar het symbool qua vieren is opzich wel leuk toch?
sommige dingen veranderen dus toch niet, hoewel, die mensen gaan nu zitten chattenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar ik wil absoluut niet thuis zitten met nieuwjaar, dat vind ik dan weer zo kansloos voor mezelf. Niet voor anderen he. Maar ja, als ik niet thuis ben vind ik het weer zo onpersoonlijk in een kroegquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Probeer van elke dag een feestdag te maken en je hebt elke dag nieuwjaar, zo doen wij het ook![]()
Wij werken gewoon met alle feestdagen en ook morgenavond zij het tot 21:30 .
Het leuke is dat er een heleboel muziekprogramma's zijn![]()
![]()
![]()
Hmm...enig idee wat het triggert? Is er iets gebeurd in je leven waardoor je wat minder zeker in je schoenen staat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:22 schreef melke het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat zo. 10, 9, 8, 7 shit bijna voorbij, 6, 5, 4, nog maar 3 seconden.. 3, 2, 1 jaaa prettig nieuwjaar!!! Brok in m'n keel, slikken, iedereen prettig nieuwjaar wensen en toch voel ik me ergens eenzaam. Rondom 1 uur is alles weer normaal. Hoezo freaky he...
Even serieus, als je wilt kan je hier komen om oud en nieuw te vieren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is tv, dat is anders, dat is niet mijn leven. Ik zit echt niet na het einde van ieder tv programma met een brok in mijn keel hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met mijn verjaardagen![]()
En hoe sluit je je nou af nu BB5 ten einde is?
Oooooh zo herkenbaar zuchtttttt mijn 2e grote liefde waarvan je weet dat het niets kan worden maar toch....... zuchtttttt zoooooooo romantisch de lulquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het was bij mij meer een liefde die nooit wat werd en nooit wat zal worden....helaasAch, that's Life....soms kan het gewoon niet kloppen
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Killer Queen is toch wel het Queenste nummer van allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |