Wat denk je van kinderen die denken dat ze alles weten van pc's?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En hoe zou dat komen?
Je kan gewoon de rechten van je vrouw zeer beperken zodat er geen gevaarlijke bestanden ed binnen kunnen komen, gewoon de boel potdicht zetten ofzo![]()
Ik laat mijn rechten niet beperken, ik kan zoveel meer dan alleen koken en opzitten en pootje gevenquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En hoe zou dat komen?
Je kan gewoon de rechten van je vrouw zeer beperken zodat er geen gevaarlijke bestanden ed binnen kunnen komen, gewoon de boel potdicht zetten ofzo![]()
*floep* en daar was melkequote:
Heel veel plezier, goed uiteinde en een veel beter begin!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik wens jullie allemaal weer een lekker slapen toe. Laatste dagje in 2005... geniet ervan.![]()
Kom maar hier ik troost je welquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik laat mijn rechten niet beperken, ik kan zoveel meer dan alleen koken en opzitten en pootje geven![]()
Oke, ik hou het nog even in de gaten. Zou inderdaad kunnen zijn wat Bong zegt dat er een vertraging zit in de mailserver.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bij mij is die al vertrokken sinds 2:33 uur![]()
You'r my manquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat denk je van kinderen die denken dat ze alles weten van pc's?
Ik heb mijn vrouw al potdicht gegooid, en alleen ik weet hoe ik dat kan openen![]()
Niet troosten, ze voelt zich wel lekker in die rol, vooral dat koken, ga dat niet aflerenquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kom maar hier ik troost je wel![]()
![]()
+*aai over de bol geeft*
Is vaak zo bij provider adressen die jij ook gebruikt, daarom prefereer ik liever een Hotmail of Gmail account boven een provider adres, dat werkt vaakt beterquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke, ik hou het nog even in de gaten. Zou inderdaad kunnen zijn wat Bong zegt dat er een vertraging zit in de mailserver.
Ik heb je voor de zekerheid even een mailtje gestuurd via mijn andere adres.
Das voor watjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
You'r my man![]()
Dictatuur op de PC is cool![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb geen dvd gekeken. Enne Radio Ga Ga bij de top 2000?!
Truste slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik wens jullie allemaal weer een lekker slapen toe. Laatste dagje in 2005... geniet ervan.![]()
Reply is onderwegquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke, ik hou het nog even in de gaten. Zou inderdaad kunnen zijn wat Bong zegt dat er een vertraging zit in de mailserver.
Ik heb je voor de zekerheid even een mailtje gestuurd via mijn andere adres.
Ik ben ook een watje dat weet je toch?quote:
Ik..ik.....ik........weet niet wat ik moet zeggen, wat bijzonderquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heey dame post nummer 1051 is voor jou![]()
![]()
![]()
Jij gaat dat niet vergeten, hehquote:
Ben je ook een beetje voor mijquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik..ik.....ik........weet niet wat ik moet zeggen, wat bijzonder![]()
*Flits*quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben je ook een beetje voor mij![]()
en hoelaat ga je het vannacht maken?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben je ook een beetje voor mij![]()
Liefst zo laat mogelijk zodat ik een korte slaap heb en morgen vroeg in bed ligquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
en hoelaat ga je het vannacht maken?
nogal jaquote:
Ja is meer een doe je haar in een knot nummer en trek je steunkousen aan. terwijl me gitaar rustig huiltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |