Ja, mijn huisgenotequote:Op zaterdag 31 december 2005 17:28 schreef yvonne het volgende:
En dan nu TS, namen!
Nee, ik ben gewoon nieuwsgierig!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:30 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Deze jongedame heeft tenminste oog voor kwaliteit..
Ze is gelukkig niet actief op Fok!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon nieuwsgierig!!!
Ja! Dat vond ik ook! Dus ik stiekem op haar tieten richten, maar mis natuurlijk! Ze had zelf ook al gericht enzo...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:36 schreef yvonne het volgende:
en waar slaat DIT op???????????
k spoot mijn ruime lading op bed
Op bed????????????????
Wat een verspiliing!
Nou, toen ze klaar was zei ze, en ik mocht nog 3 weken niet pijpen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:39 schreef yvonne het volgende:
en ging ze verder met haar werk.
En dit dan?
Pijpte ze niet verder maar trok ofzo?
Wat een kutnacht!
Ja, dat vond een lief meisje dat mij leuk vond ook...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:44 schreef yvonne het volgende:!!!
Geef er voortaan zelf een slingertje aan en ga pitten
Op MSN. En ik reageerde nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef Dirktator het volgende:
Heb je haar nog gesproken daarna? Hoe reaguurde ze?
Heb je maar een orgasme van een secondequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:27 schreef Roellio het volgende:
Wat wel enorm bekend in de oren klinkt is het moment van orgasme.
Een beetje zoals die climax in 'Paradise by the dashboard light'. Vóór het orgasme is ze het liefste meisje op aarde, en dé seconde dat je klaarkomt denk je: "Wat een kutwijf eigenlijk".
De seconde van het orgasme is vast het enige moment dat het mannenbrein niet met sex bezig is!
De seconde dat je het orgasme krijgt. De duur ervan beschreef ik niet in mijn verhaal!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb je maar een orgasme van een seconde![]()
In die seconde check ik dus ook of ik echt verliefd ben.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:27 schreef Roellio het volgende:
De seconde van het orgasme is vast het enige moment dat het mannenbrein niet met sex bezig is!
Ik ga haar zeggen als ze aan komt kakken dat het me niet zo bevallen is en dat we beter als gewone huisgenoten met elkaar om kunnen gaan.quote:
* Yeahinho mompelt iets over anti-climax.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:25 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Ik ga haar zeggen als ze aan komt kakken dat het me niet zo bevallen is en dat we beter als gewone huisgenoten met elkaar om kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
* Yeahinho mompelt iets over anti-climax.....
Van Nouk geloof ik.quote:Fuck me badly once, her fault. Fuck me badly twice, my fault.
Je gaat niet proberen anti-climaxquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:25 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Ik ga haar zeggen als ze aan komt kakken dat het me niet zo bevallen is en dat we beter als gewone huisgenoten met elkaar om kunnen gaan.
Neem anders de volgende keer een scheermesje meequote:
Of ik neuk iets waar ik niet al teveel bullshit voor hoef te ondernemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Neem anders de volgende keer een scheermesje meevoor het geval je hersenen, je verstand en je lul weer onenigheid hebben
![]()
je rechter hand...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:23 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Of ik neuk iets waar ik niet al teveel bullshit voor hoef te ondernemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |