Kun je niet lezen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:22 schreef Agiath het volgende:
Samenvatting?
Danku.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:16 schreef Dirktator het volgende:
Schitterend omschreven waarheid!
Daar heb ik geen zin in. Ik zeg wel dat ik ongesteld ben ofzo...quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:46 schreef superhaagie het volgende:
hehe
We lezen graag het gevolg als haar hebt gebeft, als je dat oerwoud doorkomt tenminste
Scheren dan beffenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:46 schreef superhaagie het volgende:
hehe
We lezen graag het gevolg als haar hebt gebeft, als je dat oerwoud doorkomt tenminste
WTF doe je daar met je hand man!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:58 schreef Bietmixer het volgende:
Ze had maar één vervelende mededeling, ze was ongesteld. Ze bedacht als voorwaarde voor mijn bezoek dat ik haar de week erna zou 'helpen'.
EN
wilde ik mijn hand in haar broek laten gaan. Toen mijn hand richting haar clitoris ging, kwam ik eerst op haar venusheuvel een bos haar tegen.
Heb je al eens gehoord van tampons, baardmans?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
WTF doe je daar met je hand man!!!!!!!!!!![]()
![]()
Het posten van dat soort reacties ook niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef WAT het volgende:
Bietmixer, het posten van dit soort topics maakt je niet opeens een man hoor ...
deze welquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Het posten van dat soort reacties ook niet.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:46 schreef superhaagie het volgende:
hehe
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GRAPPIG!!!111@1quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:33 schreef wunderbaum het volgende:
Net overgetypt uit de YES: "Mijn eerste keer"![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |