quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij bent ook 1 brok romantiek he![]()
Zoietsquote:
Hebbie ff een onder m-en-a-en- a-en-m onsjequote:Op zaterdag 31 december 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
A en M of M en A... jullie hebben weer mail
Was het lekker?quote:
So?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hee het is wel eentje van het kamp hoor!![]()
Je bent nog nuchter i pressume?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:23 schreef ChantalC het volgende:
[aansteker wave mode]![]()
het is een naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacht
![]()
[/aansteker wave mode]
Reuze spannend... sssstquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Hebbie ff een onder m-en-a-en- a-en-m onsje![]()
Doe hem dan even op slot, wil je even een mail alleen voor jouw sturen, mag je vrouw niet lezenquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ik hem voor haar open doe wel ja. Anders hou ik hem toch gewoon op slot![]()
Aangeschotenquote:
* BONG4002 zit aan de Kanon, dat is pas zwaar spulquote:
Beter dan aangeschoten wildquote:
Ik wil GVD ook eens mail en het is al half 3 gvd (ff plaats waarnemend)quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
A en M of M en A... jullie hebben weer mail
Hé ChantalC, het is wel een top vent hoor, als alle mensen zo'n karakter hadden dan was het heel wat vrolijker in de wereldquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hee het is wel eentje van het kamp hoor!![]()
Okeee, hij is op slot nuquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Doe hem dan even op slot, wil je even een mail alleen voor jouw sturen, mag je vrouw niet lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |