Ik hoop niet dat Norton met allerlei toeters en bellen gaat komenquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
mooi, bedankt voor het vertrouwen, maar moest echt ff, mail komt er aan.
Truste mammiequote:Op zaterdag 31 december 2005 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiii all!!!!En truste alllllllllllllllllllll
![]()
truste poepselewoepsiequote:Op zaterdag 31 december 2005 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Dat is nou echt wat je zegt... een vluggertjequote:Op zaterdag 31 december 2005 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Moest je niet bij hem slapen dan? Heb je allemaal posters boven je bed hangen?quote:
Ik vind Frans ook af en toe wel leuk hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Groot gelijk en weet je wat ik nog jammerder vind Fransje Bauwer staat niet in de top 10![]()
Hahahah, weet je wat het leuke is, ik werk op de bloemenveiling maar ik krijg nooit bloemen mee, ik moet er gewoon voor betalen, geen kortingquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
You're Welcome![]()
![]()
(vrouwtje houdt van rode rozen zegt ze![]()
)
dan is dit zeker jouw favoriet:quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik vind Frans ook af en toe wel leuk hoor![]()
quote:want een moeder ben je niet maar even
jong of oud, je blijft altijd haar kind
zij heeft mij haar liefde steeds gegeven
het is zij, die ik het meest bemin
Ja ja, zal welquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja lach me maar uit maar vooral dat nummer heb je even voor mij is the best
Truste momquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Oja en zn nummer met marianne weber zijn ook gaafquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is dit zeker jouw favoriet:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is dit zeker jouw favoriet:
[..]
MOM,quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
check mailquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Norton met allerlei toeters en bellen gaat komen
Tuurlijk heb ik even voor jequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja lach me maar uit maar vooral dat nummer heb je even voor mij is the best
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
Enne ik ging niet weg ik zei iemand gedag![]()
Ja kan je dat niet meteen zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind Frans wel leuk, maar ben geen fan van ziijn liedjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik vind Frans ook af en toe wel leuk hoor![]()
Zeg ik altijd tegen mijn kat...quote:
Had je je wel opgegeven voor "Slapen bij Frans" dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oja en zn nummer met marianne weber zijn ook gaaf
Ik vind Frans het leukst bij de chineesquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Frans wel leuk, maar ben geen fan van ziijn liedjes![]()
Daar is hij vaste klant geloof ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vind Frans het leukst bij de chinees![]()
Ja maar ben t nooit gewordenquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Had je je wel opgegeven voor "Slapen bij Frans" dan?
Hee het is wel eentje van het kamp hoor!quote:
Oke het is je vergeven. Werk gaat voor het vrouwtje zeggen sommige bazen altijdquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, weet je wat het leuke is, ik werk op de bloemenveiling maar ik krijg nooit bloemen mee, ik moet er gewoon voor betalen, geen korting![]()
Maar bedankt voor de uitnodiging, alleen de laatste week en de eerste week van de jaarwisseling is altijd een gekkenhuis voor mij![]()
![]()
Maar zal wel even online komen op de dag
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
ZO hehe.. internet weer aan de praat.Ik ben er ook weer
Snappiequote:Op zaterdag 31 december 2005 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
ZO hehe.. internet weer aan de praat.Ik ben er ook weer
Leest je vrouw ook je mail?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke het is je vergeven. Werk gaat voor het vrouwtje zeggen sommige bazen altijd![]()
En je kent me ondertussen wel een beetje, dat van die rozen was natuurlijk een geintje.![]()
Al houdt ze er wel ontzettend van![]()
Trusteeee Mommmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
hahaha, klonk alsof je kwam en gingquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
Als ik hem voor haar open doe wel ja. Anders hou ik hem toch gewoon op slotquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:19 schreef ChantalC het volgende:
Love love love... Krijg meteen beelden van Robert ten Brink... Is dat erg of niet?
Ligt eraan in welke positie je hem voor je zietquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:19 schreef ChantalC het volgende:
Love love love... Krijg meteen beelden van Robert ten Brink... Is dat erg of niet?
Nou ik heb hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:19 schreef ChantalC het volgende:
Jij bent ook 1 brok romantiek hequote:
In een caravanquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ligt eraan in welke positie je hem voor je ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |